Baby Birthday Ticker Ticker

Monday, March 29, 2010

the vampire diaries

前年, "twilight" 以「吸血新世紀」之名在香港初上映的時候, 我看著電影中文譯名, 嗤之以鼻的說︰彊屍片有咩好睇! 血淋淋!
後來, 「無知」的我當然把說話收回...這齣風魔萬千歐美少女的電影, 我不但強迫bubu陪我看他的第二次, 又自動請纓陪朋友看我的第二次, 之後有DVD在手, 更不時拿出來再看...
而且, 當時香港還未有行貨原著小說時, bubu已經找辦法買來一套四本給我先睹為快...可想言之我有多迷twilight saga囉...

bubu和哥哥都不明白為何我那麼迷, 很簡單, 因為他們是男的, 我是女的, 還是個老早已離開青春期但仍滿腔少女情懷的女~*

介紹大家看一套「電視版 twilight 」- The Vampire Diaries, every mon 2230 on Pearl, 已經播出好幾集, 比US遲了幾個月。

另講開又講, TVB好懶, 懶到把中文名譯為「吸血新世代」, 跟人家電影只差一個字! 何不直譯做「彊屍日記」呢???



雖說是改篇自同名原著小說, 但我看頭一二集已經覺得exactly是twilight倒模 - high sch students, 兩男爭一女, 壞人吸人血, 好人吸動物血...雖然橋段同出一轍, 但可一解我對twilight的相思之苦, 還是較定鬧鐘每星期一晚準時收看...

要數比twilight好的是. 我覺得vampire diaries女主角Nina Dobrev比twilight的kristen stewart漂亮得多, 男主角的話robert pattinson's always my fav.!

------------------------------------------

題外話, 對於外國drama series, 雖然比local的精彩得多, 但我家深受本地電視文化影響, 又因為家貧沒裝NOW, 所以一扭開電視還是TVB, 而且有時間上pps的話我會先看劇情老土兼套套一樣的台灣偶像劇...
其實我好喜歡追看電視劇, 可是我沒這麼多時間! 突然好想做個日日閒在家的c9...

5 comments:

  1. ..日日閒在家的c9...(都會好悶的呢.....).....now TVB果套 鐵馬X橋, 都幾好睇...雖然有0的老套, 但我時不時睇到眼濕濕...
    [版主回覆03/29/2010 18:12:00]我諗我日日係屋企的話會狂整甜品同上網!
    鐵馬尋橋初初不停咁時空交錯, 搞到我好亂呀~~~

    ReplyDelete
  2. 我都追依套劇架~我係fans~
    [版主回覆03/29/2010 18:12:00]give me five !

    ReplyDelete
  3. 我都有睇呀! hehe!
    [版主回覆03/29/2010 20:21:00]GIVE ME FIVE  !

    ReplyDelete
  4. 去到外國, 可以話你知, d soap一d都唔好睇, TVB正多了, 因為Pearl是綜合了最hit最好多的了, 但其實那些好看的soaps是分佈在不同的channels, 30幾個台得幾套好看.....你話....
    [版主回覆03/29/2010 23:56:00]都係喎, 要買都買D最好睇~ 我地睇得TVB多又嫌悶, 係外國既親朋好友就好恨睇TVB...

    ReplyDelete
  5. 呢套戲...haha...我睇完感覺同你差天共地....hahhahahaha...
    [版主回覆03/31/2010 16:46:00]噢~點解呀?你係咪覺得D情節太唔合理呢? 我都知架, 不過男主角太靚仔, 其他野唔理啦, 哈哈~

    ReplyDelete