Baby Birthday Ticker Ticker

Sunday, September 20, 2009

Fairytale Bride by OPI

正所謂「逼得太緊」「物極必反」etc
我現在懂了



之前不是說過要慳錢嘛? 逛街時我真的有叫自己不要買, 成功啊!

可是我忘了女人真的是天生的購物狂!

你想「無事出街少破財」嗎? 在家一樣可以SHOPPING!



最近常溜漣於YAHOO AUCTION, 按幾個掣, online e-banking, 等一兩日, 就收到貨

實在 太 方 便 啦!



入手 NO1

FAIRYTALE BRIDE softshades by OPI







單是soft shades都有很多色...







mini OPI x 4, 細細支可以試多幾個色, 不過掃頭就相對變小, 但依然很好掃~ 







四隻色分別是

I Pink I Love You / At First Sight / Otherwise Engaged / Isn't It Romantic?

都是淡淡的粉紅色 or NUDE色~



(我最多就是粉紅色甲油! 其他色看上去總覺得有點怪...)






其他入手︰

1) IVORY象牙皂

著「橋」會焗住背脊, 所以著幾天已經生了粒粒, 這個皂可以去粒粒, $4@ only! 另外打算買蛇粉, 雙管齊下。



2) OPI Natural Nail Base Coat

買fairytale bride時順便買的。如果不塗base coat的話, 甲油色素沉澱會令指甲變黃, 指甲也會有坑紋, 所以不可懶, 要先上base。



3) 廣源良 白玫瑰鎖水滋養面膜

敷"美麗日記"已經無效果, 試試廣源良, 更平, $4.5@ only!

敷後感︰效果很好! 敷完即時見到毛孔收細了, 也覺得皮膚水潤潤的~



4) TSUBAKI * 白 set

上次去剪髮, 洗頭哥哥說我的頭髮很糟, 不先做個treatment的話頭髮根本梳不開...

隔幾個月就拍一次婚照, 所以要keep住染髮, 好傷!

這個boxset, 一打開就嗅到好香好香, 好吸引...







真敗家, 唉~

No comments:

Post a Comment