Baby Birthday Ticker Ticker

Friday, September 4, 2009

*童話城堡*

7 nov 2009 = 結婚一年倒數, 會在台中渡過 ~*


兩個月後會飛過台中masaLiLi拍第二輯婚照, 好興奮, 而且超有期待, 希望此輯可以成為我的婚照「旗艦照」!


因為時間不多金錢有限, 所以只join了一個package, 要從四十幾個行程挑一個出來拍, 真的好有難度啊, 因為好多個行程都好喜歡...


經過一星期我和bubu的拉鋸, 最後暫定了去童話城堡王子公主...



另外還有許多其他的都好想去...



而最可惜是bubu不可多請假, 所以只可以去四天, 溝通 / 拍照 / 挑片已經佔去三天時間, 吃喝玩樂都只能待有時間剩才辦到吧...


其實自從七月中在 masaLiLi 網頁下訂單之後, 就沒有再跟進, 本來計劃三個月前的修身保養 plan , 因為各式各樣的夏日活動 (功虧一簣, 曬黑了!) & 小妹的懶惰, 而一再廷遲...


給自己的限期是下星期一 (7 sept), 剛巧是拍照前兩個月, 一定要開始準備啦 !!!

機票                    已請auntie
幫手留位
                            本來想直飛台中, bubu一聽到要搭 HK Express 或者華信/中華

                            就耍手擰頭...
              
                           
最後決定搭Dragonair或者Cathay, 先飛台北再落台中

住宿                    package已包兩晚
Le Parker
                            另外要再book多一晚, 可能 via 瑪莎 book Le Parker
                           
或者book個溫泉酒店!

交通                    出入最方便是 TAXI,
所以不多研究了
                            另外要決定由機場去台中, 搭高鐵還是巴士...


觀光                    交給bubu負責, ~*

造型/場景參考   之前看到喜歡的已經clip, 但數目不多,
要再努力
                            造型照進度 = 0


修身                    手臂︰看上去愈來愈粗,
要努力舉啞鈴
                            腰︰希望再減一吋
                            肚腩︰逢甲夜市...忍口! 影完才好去掃街...
                            鬼祟肉︰日日著奇華特蔡太之「橋」


皮膚保養            勤做深層清潔 & 保濕
                            戒熱氣 / 茶啡 / 朱古力 + 戒夜訓 + 多飲水 + 多生果


加油!


----------------------------------


相關閱讀 - 台中, 我來耶!


10 comments:

  1. hihi~我路過架咋!!
    因為我都book左11月11日呀~哈哈...不過應該見唔到你Lu!~
    你有無book到攝影師呀!
    [版主回覆09/04/2009 16:44:00]hello~ 你都係影童話城堡呀?
    我有呀, mark左 martin! 你呢?

    ReplyDelete
  2. masalili 好正架, 一定會影得好靚~!! ^^
    [版主回覆09/05/2009 14:44:00]希望MASALILI唔會令我失望啦~你去影過?

    ReplyDelete
  3. 之前都想影童話城堡同舞霏湖2個package,不過最後寧願影1個package之後加多d相~ 最後決定係舞霏湖呀!
    因為我男朋友比較陽光,王子feel好似唔多岩佢~呵呵!!
    我因為太多心,唔知揀邊個攝影師好,我決定俾個天安排算啦~ 因為真係好似個個都差唔多,我留d錢買相囉
    [版主回覆09/05/2009 14:45:00]我因為驚遇到LOUIS呀, 所以買個保險囉~

    ReplyDelete
  4. keep靚靚呀, 最好保持好心情, 飲水, 同食多不同的生果呀!!!
    努力呀!!
    [版主回覆09/05/2009 14:46:00]係, 知道! 我要同水&生果做朋友...

    ReplyDelete
  5. 好靚喎~!
    難怪你咁期待!!
    [版主回覆09/05/2009 14:48:00]嗯! 你D相都影得幾好呀~~ 加油!

    ReplyDelete
  6. “去 童話城堡 做 王子 公主” ...一定會好 sweet je! 
    [版主回覆09/05/2009 14:49:00]it's kinda embarrassing to act like "princess"...ha!  W hotel! envy envy...

    ReplyDelete
  7. 我出年都係去呢度影呀~已經book左機票喇^0^
    [版主回覆09/06/2009 09:58:00]咁快? 我仲未BOOK呀...咁你直去台中定去桃園先呀?

    ReplyDelete
  8. 我地飛台北呀 的士轉高鐵過台中都係1小時15分鐘
    [版主回覆10/06/2009 10:17:00]知唔知道桃園機場離桃園高鐵站遠唔遠啊~?

    ReplyDelete
  9. 上網搵過應該要轉車

    ReplyDelete
  10. Hi..Bubibu.. 你好呀....
    你睇你個BLOG都有一段時間...好多結婚的資料都好詳細呀....
    我都JOIN左MASALILI的童話城堡呀....但唔知要準備D咩好.....以你既經驗我有咩要準備呢?
    同埋你有咩婚宴場地可以推介一下呢.... THANKS~
    [版主回覆05/22/2011 13:06:00]要準備...好多野!拖鞋,打底褲,nubra,reference,護髮素,etc etc!另外婚宴場地,就咁推介好難呢,因為唔知你budget圍數style地點 etc etc…

    ReplyDelete