Baby Birthday Ticker Ticker

Friday, September 18, 2009

天然護膚

小時候哪會護膚? 我記得中一時皮膚仍是滑溜溜的, 之後不久Clean & Clear每隔幾個月就送一樽樽的 3-step 試用裝到學校, 用了之後皮膚就開始不好...


最記得藍色的toner, 酒精味非常重!
所以有時我會覺得是Clean & Clear 害了我...(瞎扯啦...是我底質差又懶才最致命...)

另外當時還有三大護膚之「道」︰
1. 用水喉水求其洗面 (冬天還要用熱水, holy cow!)
2. 生暗瘡不理會, 由它自生自滅
3. 每逢表演 / 比賽要化厚妝, 事前不打底直接上妝, 事後個個用同一樽cold cream落妝! (註︰cold cream, 以前未有各式各樣落妝產品前的平價落妝方法)

可能是小時懶惰種下的惡果, 加上長大後對護膚仍然無研究, 有時看包裝靚就買, 有時貪平才買, 有時看雜誌介紹就買 (雖然明知是繕稿...), 總是找不到合自己用的...


今年它終於忍無可忍, 一時皮膚敏感, 一時U型暗瘡大爆發...


還是已經到了「皮膚自動會差下來」的日子... [好沮喪]


-------------------------------------------------------------------


最近開始留意天然護膚品, 原因是之前買下的Biotherm潔面套裝, 用起來覺得香味太重, 抹toner好像把香水往臉拍一樣, 覺得有太多人造香料, 沒必要也無益處。


護膚品用在尊貴的臉上 (當然如此說, 你說女人一生花在臉龐的心機, 時間與金錢何其多...) , 用天然的該會比較好吧? 


上網搜尋, 原來許多來自aus, new zea的都很不錯!




牛刀小試, 平平地, 買了sukin foaming facial cleanser。sukin來自澳州, 100%天然有機, 不含人造色素&香料 / 礦物油 etc 
乾性皮膚的可以試cream facial cleanser, 也是好評的


用後感︰透明GEL狀, 加水開泡不多, 而且泡泡不夠細密, 但洗完瞼皮膚很滑, 很潔淨的感覺




另外想試toner, aloe vera gel & facial moisturizer, 但要等用完手頭上的廣源良 & loreal 才准自己買~


http://www.sukinorganics.com.hk/




Botáni是另一個澳州牌子, 認識是因為「袁彌明effect」, 在video裡介紹 olive skin serum, 內含由olive提煉的角鯊烯 (squalene), 說是比HABA squalane好原料很珍貴和皮膚成份一樣100%吸收連媽媽用都會無頸紋云云...

我對於美容 = 零心得, 從來都是人云亦云, 亦無心機研究成份, 所以好多時網絡大好評的我都會心癢癢想試...


這樽serum好似好萬能啊! 要不要試好...? 但我見有人用完出粒粒...


另外同牌子的resue acne cream也是皇牌, 剛剛用完kiehl's, 好想買! 

多用途之草藥霜,適用於有暗瘡及瘢痕之肌膚,亦可治療各種肌膚敏感。已表列於澳洲政府 TGA ( Therapeutic Goods Administration ) 的名單中,証明其功效通過臨床測試。

主要成份︰法國綠瓷土、金印草、雷公根、木賊、檸檬味茶樹油

產品特點

- 能在30 分鐘內殺死99.9%導致暗瘡產生的厭氧菌
- 不會抽乾肌膚水份、不會導致肌膚龜裂、不會引起敏感
- 不會在肌膚表面留下殘餘物
- 相對於會引致皮膚龜裂的脫皮作用,此產品進行的是抽取作用
- 減輕炎症及消退紅腫
- 能吸走肌膚表面多餘之油份
- 能緩和嚴重瘡患所引致的痛楚

使用方法
先用 Botáni Purify Facial Cleanser 清潔肌膚,去除表面之污垢及細菌
每天以棉花棒把 Rescue Acne Cream 塗於患處兩次
若患處受嚴重感染,毛孔受到阻塞,可把 Rescue Acne Cream ( 作面膜用 ) 在患處敷20 分鐘,再以清水洗淨


http://www.botani.com.hk/



再來是sanctum, 也是澳洲100%天然品牌。上圖的hydrating gel mask 和 purifying clay mask, 好想試!


http://www.sanctumhk.com/



mud mask的話, 也有很多人在推geoskincare的mineral mud mask, 來自new zealand。



暫時還在考慮的階段, 還有就是格價中...上yahoo買還是自己上網訂好呢?


5 comments:

  1. 我用緊廣源良菜瓜水,我覺得不錯!
    [版主回覆09/21/2009 14:09:00]菜瓜水我都有用呀~狂噴都唔心痛!

    ReplyDelete
  2. 我覺得護膚品有平有貴, 但平同貴都不一定代表好, 因為人人皮膚不同....所以真係要浪費金錢去試過才會知道的.....我最近用skinfood..覺得好啱自己...
    [版主回覆09/21/2009 14:13:00]無錯! 真係要試! 同埋原來試sample唔可信既, 我試左好多次biotherm sample都無事, 一用貨size就出事啦...
    skinfood好丫~ 唔太貴嘛! 我都想岩我既skincare係唔太貴...哈!

    ReplyDelete
  3. 我都是買澳洲護膚品的, 希望D間Shop幫到你啦. 我都係佢o地到買o野.
    http://healthylifeau.shopping.babysky.hk

    ReplyDelete
  4. 飛‧月 - FLY to the MOONSep 21, 2009, 8:37:00 PM

    護膚品真係好睇個人,人地話好,又未必岩自己.... 煩....
    [版主回覆09/22/2009 00:42:00]係啦, 所以一定要自己拎$拎塊面出黎試...

    ReplyDelete
  5. 想當年...我都係用左clean & clear/oxy果d牌子攪到中學時火山爆發 好在現在冇時-.-
    [版主回覆07/29/2010 13:27:00]我覺得clean & clear d野酒精成份真係好重...我估依家d中學生都唔會用clean & clear啦

    ReplyDelete