Baby Birthday Ticker Ticker

Monday, September 7, 2009

countdown:1y2m - 零生產力





一個月, 又過去...



如標題所說, 今個月是零生產

莫說是有任何實質的行動或產物, 連web search都少做了

可能是天氣熱, 人都變得懶洋洋吧。



真正原因是bubu一直為買車的事煩惱啦...

有心水車, 想約試車被人先試先買了(就像試妝一樣)

約到試車, 又遇上化妝車 (零件新淨得不正常, 應該大炒過後返車房執過 = 化妝樓)



最後3 TAKEs搞掂! 



不過之後還有一大堆功夫要做︰租car park, 安排上架驗車, 轉名, 申請autotoll, 買三保, 洗車抹車...

做好了, 還未可以去遊車河啊! 因為bubu是新牌仔, 兩個多個沒碰過車, 要找未來62 & 我爸爸來補鐘...



所以最近bubu都在屋企附近練車...最厲害一次載著我和爸爸去到好遠哩 (不過我因為坐後座太悶, 看雜誌, 看到暈車浪...好渣!)



bubu, 加油啊~! 希望他很快就可以車我去深井食燒鵝, 去元朗食涼粉, 去山頂食風...



(寫得太興奮, 寫到離題, 寫婚禮變成寫車,  哪有女仔人家對車post有與趣...)





PS1. 

bubu買車, 我最大得益是記住了各車廠&型號的名稱&外型, 起碼我不會再調亂toyota & corolla...

(男仔可以不望車尾就知道型號, 好勁! 我又可不可以望一眼婚紗就知道是啥品牌呢...)



PS2. 

如果bubu的車未來一年都keep住皮光肉滑, 它就會成為我們的花車啦~ 

花車用BENZ, RR當然夠氣派夠大體, 不過bubu可以用自己的車來接新娘, 我覺得更有意思, 而且用bB做花車, 不多人會用吧, 好特別丫 =]



--------------------------------



相關閱讀 - bubu的二奶



No comments:

Post a Comment