Baby Birthday Ticker Ticker

Wednesday, September 9, 2009

慳家小寶寶

*我們要做一對慳家小寶寶*



其實我從小就是個慳妹。

讀書時家裡給的零用錢不多, 只是剛足夠上學交通和午飯, 小息飲維他奶+拮魚蛋也只會一個月兩三次。

放學常常去逛大商場場, 只會逛, 不會買。

第一次去紅館看演唱會是中六。

上大學後因為任性地要住hall (大學和家很近, 完全沒住宿必要), 所以爸媽只支付住宿費, 零用錢要自己做補習掙錢 (其實中四已經開始補習幫補零用錢);



bubu跟我完全相反。

依他說, 他讀書時有很多零用錢, 中學和家很近, 步行上學已省了車錢, lunch亦不會回家吃。

還可以不時買CD, 買名牌子書包, 睇戲, 請女仔吃飯 (!!)

上大學住hall之餘還有零用錢領...



有錢我會儲起, 不為什麼, 只覺得將來有需要才用

有錢bubu會用來吃喝玩樂, 用了才算



所以我倆從小培養的用錢態度是差很遠, 天猿地轍那種。



  
  
  
  
 



走在一起後, bubu在我影響下開始儲錢, 但仍然不減闊綽, 常常帶我周圍去吃好東西買東西~ [雖然受惠的也是我]

我仍然會慳, 只是開始學習對自己好點, 應駛則駛, 不用過份地慳。 



所以有時我們仍然會有「唔好蹝埋D咁既錢 VS 唔好慳得咁離譜」之類的爭論。



然後決定結婚後, 我即時打回原形, 慳妹上身, 萬物在我眼內皆「慳錢大過天」, 除了婚禮的開支...



婚禮是女孩子的憧憬沒錯, 我很想每樣細節都如我所願, 都是最好, 不會介意大灑金錢, 但bubu (or every male) 有時會覺得要量力而為, 做不到要找代替品, 甚或放棄。



憧憬還憧憬, 現實是意念無限, 但金錢有限, 所以我會學習mrs cocoa bean列個 

To-splurge / Not-to-splurge List (to be shared), 另加日常慳錢指標︰



bubibu

- 帶飯盒上班做午餐, 如非必要(welcome/farewell同事), 停止外出午飯

- 下班回家, 不要去逛JUSCO十蚊店 (每次都會敗家)

- 停止買上班服 (反而沒人留意) / Tee (已經太多) / Bottom (以前瘋狂地買齊一set 

mossy, 超級百搭)

- 假日沒啥事就留家上網search wedding info, 少出街少支出

- 做wedding DIY時一定要先利用家裡物資/廢物, 買材料要先思後行

- 停止買wedding magazine (有inspiration, 但不至很有用, 有時見"新娘通訊"這麼厚, 連掀的意慾都無)



bubu (有些是他自己提出的, 很欣慰...)

- 限制每天午飯支出, 儘量不out-bud

- 減少上班服支出, 根據bubu說, 貴和平的西褲被他磨穿的快速一樣快

- 九月會開始駕車, 有allowance, 可減少車資, 下班順路的話就一併接我回家

- 不准買hello kitty給我 (對他很有難度...而且最近買了許多kitty汽車用品, 要將座駕"kittilized")



儘量減省的

- [努力中] 我和bubu都喜歡吃, 但現在已很少在外吃晚餐, 大時大節亦儘量不吃太貴。幸好我的生日跟情人節很接近, 所以不會大肆慶祝情人節, 每年都可省去肯定被宰的晚飯支出。

飲品 - 以前去街一口渴就去便利店買支裝飲品, 去到餐廳吃飯又另外叫飲品。其實飲水最健康! 我開始帶水樽出街, 口渴就渴水。不過bubu一向不喜歡飲水, 有時又嫌我的袋子重...



不能減省的

上戲院 - bubu很喜歡看電影, 我實在不忍心要他減省這方面的支出, 唯有看戲前不買爆谷汽水~


指標不算太困難, 其實大多是節制, 每項支出只要慳少少, 少少就好了。

7 comments:

  1. 你兩個決定努力慳, 係為左第時生BB?
    [版主回覆09/10/2009 18:14:00]慳埋慳埋...轉個頭就倒晒落婚禮到...生bb更加係遙不可及既事, 未諗...

    ReplyDelete
  2. 我3月開始儲錢之後買送方面注意左好多, 我自己就食得好平, 一包麥皮12個幾食倒2星期 大時大節就不嬲都係自己煮, 唔駛俾人劏
    [版主回覆09/10/2009 19:06:00]麥皮又平又健康, GOOD CHOICE~
    自己煮的確慳好多! 但我地未有自己地方, 唔可以玩轉廚房, 唔係實比阿媽鬧!

    ReplyDelete
  3. 傻瓜...慳係好事.....不過正如你Bubu講唔好對自己太節制.....有時辦婚事咁辛苦都要去放鬆玩下......不過我相信你們近來的開資一定放多左係車上........
    同意可以係吃同買方面著手呀.......呢一年我都洗少好多錢...以前一經過CK, 就買UNDER俾男友, 今年一條都無買過......食少左cheese cake又買少左衫......加油....
    [版主回覆09/10/2009 19:08:00]係啦...仲未計買車果度...自殺式放血...
    我都係好鍾意食CHEESECAKE架! 但為婚禮要KEEPFIT, 暫時仲忍得住...你就快可以食返啦~!

    ReplyDelete
  4. 識得慳家,好老婆是也...哈哈! 加油!

    ReplyDelete
  5. hehe, 你好叻呀 !!
    我要向你學習下先得
     

    ReplyDelete
  6. hehe, 你好叻呀 !!
    我要向你學習下先得
     

    ReplyDelete
  7. 我同你一樣,自少已經習慣做慳妹,至於我老公,佢其實都好少買o野,但佢一出手都幾捨得,我開頭都覺佢豪o架,但學你bubu話齋,自己大個左嫌到錢,點解唔對自己好D,我都開始認同呢!!!!
    不過,結婚支出真係好大,好彩我o個時全心全意去晒wedding度,不知不覺連買衫買鞋o既意欲都無埋,所以我好耐無shopping喇,哈哈!!
    另外source 各項vendor時我會盡量平衡價錢同質素,雖然話一生人一次,貴d都無可厚非,但平入面都有質素OK o既,只係要花多D精神去research呢d平靚正vendor出o黎囉!!!
    最後我成個wedding project都無out budget,仲比預期expense少左,其實都好有滿足感呢!!
    你都要努力呀!!
    [版主回覆09/11/2009 16:44:00]係呀, 慳慣有時好難改 嗯, 同意平都會有好野呀, 不過真係要花時間比較! 我成日都鼓勵自己「如果搵到平d, 部電視可以買大d」...
    依家你結左婚, 可以轉型變成精明c9~

    ReplyDelete