Baby Birthday Ticker Ticker

Tuesday, September 29, 2009

娶得過的港女

哥哥早幾天問我︰


「D女仔成日問男朋友有咩值得佢嫁, 咁佢地又有無諗過自己有咩值得人娶佢?」


umm...
我應該沒有問過bubu這種問題, 只是我曾經希望我倆儲到首期+結婚基金才結。
不過bubu一求婚的時候, 就只想到他愛我我愛他就很好, 可以嫁!
錢, 當然是還未有...

然後, 我自己嘛...

umm...(真的有努力在想)...


好像沒有...
我不懂煮飯 (以前住hall OK, 現在bubu搶住煮)
不懂持家做家務 (到現在仍搞不清開機洗衫的步驟)
收入可憐 (想請吃軟飯都沒能力耶)
沒有天使面孔炮彈身材 (唔入得廚房都出得廳堂嘛)
只會撒嬌 & 反bubu道而行, 閒來還會發脾氣 (不過99%是因為他發脾氣把我惹毛...)


我都不知道, 哥哥或要去問過bubu才會了解他想娶我的真諦...


但至少我猜自己還算是個娶得過的「(香)港女(仔)」吧 ? 起碼不用買名牌手袋給我=]



可能身邊的朋友都單純, 不多「港女」朋友, 不知道情況有多「嚴重」, 我總覺得有時是傳媒/反港女的人把她們的負面缺點無限放大, 有的有那麼糟嗎? 她對你好的時候你全單照收, 卻沒記在心上吧?


但不謂言有些人比較過份...駛人唔駛本, 凡事理所當然, 道理永遠在自己那邊。其實她們很蠢, 硬的要人遷就, 不如雞脾打人牙骹軟, 出動soft skills, 不用開口, honey自然會更加疼愛自己 ~*



每天都提醒自己要凡事感恩 ._. be a good gal

PS1.
最近鬧得熱烘烘的「港女趙燕萍大鬧元朗祥興行」, 原來主角是我大學同year同college的同學。勉強算是認識啦...以前不覺得她怎樣啊, 還蠻可愛的...
事後旋即被起底, 由幼稚園至大學成長片段任人瀏覽...


PS2.
YOUTUBE真的什麼都有得看, 這邊廂在看一個Ukraine女仔用沙畫畫說國家故事把全場觀眾感動流淚, click一click就變成「港auntie邊買餅邊鬧人地有d食物有螞蟻邊踩自己隻狗」, horrible!


2 comments:

  1. 哈哈...娶得過的港女.....我都覺得傳媒的力量真大....愛出自心...感情係培養........只是0的出事的人年紀尚小...haha
    [版主回覆09/30/2009 13:10:00]我覺得學校培育好緊要丫...我母校校風好純樸, 所以學生都好好~
    所以第時真係要小心幫小朋友揀學校...

    ReplyDelete
  2. 我身邊都無咩'港女',我有時都會懷疑d'港女'係咪只係好少人,但俾傳媒放大後以為全港女士都係咁...
    用沙講故事o個段片我係新聞見到,個女士真係好勁呀,佢呢個skills真係好特別!!
    [版主回覆10/02/2009 13:16:00]仲有豬流感都係咁...日日話多咁多人中, 好好彩未聽過身邊有人中...

    ReplyDelete