Baby Birthday Ticker Ticker

Saturday, September 26, 2009

九龍&半島酒店之迷你奶黃月餅

bubu家不愛吃傳統&冰皮月餅, 所以一向送禮都要找特別的口味來送~
 
上年買了超級聞名的九龍酒店迷你奶黃月餅, 一試難忘, 今年本來打算「覆啅」
不過聽聞半島的迷你奶黃與九龍齊名, 又好想試下...

適逢BLOG友小牙找人join買有九折, 之後又輾轉變成join BE團購有七五折...
(原價$198得八個mini...)

於是今年「升呢」, 買半島酒店嘉麟樓!





bubu都要送禮去我家...我當然不會待薄自己啦~
所以我幫bubu訂了九龍酒店...那我就可以同時試兩家水準, 一較高下, 哈哈!

半島&九龍, 過條馬路就可以一次過帶兩盒月餅回家~


嘉麟樓
不論好吃與否, 送盒半島出品的月餅已經非常大方得體 (奶奶政策, 博加分!)
packing也特別, 一定不會是正方形鐵盒, 是個小小的八角形盒子, 裡面分上下屠擺放八個月餅~


據試食專員(bubu)報告, 嘉麟樓的月餅皮較脆, 像蛋撻那種批皮, 一叉即散
餡料重蛋黃味, 較香




倚窗閣
bubu說餡料重奶黃味, 所以較甜, overall是九龍酒店的較出色喎~

我要親身試過兩家再下定論! 半島, 九龍, 等我啊...

3 comments:

  1. 半島的色澤較橙....而個餅上好似頂帽子咁..可以(開蓋)....呢個應該係你bubu話較易散的原因.....九龍的係淡黃色....真係奶黃味多點...以唔丁番熱來計...我是較愛半島的...hehehe...........等著你的評價...
    [版主回覆09/28/2009 13:50:00]你除左冰皮, 對其他月餅都好有研究bor! 我都好想快d可以食...

    ReplyDelete
  2. 我都訂咗兩盒嘉麟樓, 今日收工會去攞, 同你一樣行奶奶政策
    [版主回覆09/28/2009 15:14:00] 大家都有殺手鐧...hehe

    ReplyDelete
  3. 我最後都係訂多左盒九龍酒店比自己媽咪~~因為人地話2間酒店D月餅都係同一個生產商.. 所以其實係一樣AH..........但係九龍酒店平好多啊!!!
    但係我自己就淨系食左嘉麟樓~~反而我鍾意食Traditon既月餅多d.. 呢隻一羅起已經散曬...*_*
    [版主回覆09/29/2009 16:43:00]如果計埋價錢, 九龍真係抵好多...如果今次嘉麟樓無折我一定唔訂啊~!

    ReplyDelete