Baby Birthday Ticker Ticker

Monday, November 9, 2009

masaLiLi * SHOPPINGの收穫

才寫了第一天就想放棄...?
不是啦, 只是覺得悶悶的, 想找其他的來寫~ SHOPPING夠興奮了吧?



今次婚照之旅, 前後四天, 主打拍婚照, 玩樂的時間其實很少, 所以SHOPPING都擠到DAY4在台北的時候進行。



戰利品一覽

可以看得出吃的手信只有那麼一小撮, 其他都是美妝, 保養品居多...







精選部分分享~



雜誌都買一大堆!

(左起) 

Where's Wally - 小時候超愛玩的遊戲書, 在誠品遇到的時候好興奮! (還要是特價!)

Hello Kitty Fan - 只為了HbG x Hello Kitty午餐袋...

Mini - 逾期的十月號 (逾期 = 特價~!!!) , 又只為了X-girl環保袋...

COOL - 買是因為shopping太多, 買COOL有X-LARGE大袋送, 不用一袋二袋...

Mina - 以為比香港買便宜很多, 原來沒有很多啦。






SHOPPING主打 - DR.WU!

這裡用上很多$$, 買完之後身上只剩1xx台幣...



其實也沒有比香港便宜很多 (我猜萬寧七五折可能更抵...), 不過十幾二十塊錢也是錢啊, 有賺到啦~







前面的小盒是同系列之保濕乳10ml x 5

在康是美買滿NT100有一個印花, 9個印花可以換禮物, 我的印花多得可以換五份!

我問店員有什麼可以換, 她說可以換公仔, DR.WU, 喉糖...

...我想也不想就說「全都換DR.WU」!







本來以為百貨公司才有CHIC CHOC, 所以不預計會買得到

怎知原來西門町誠品116有! 還遇上誠品週年慶, 買兩件有九折有禮物送!



買了出名好用的眼線筆, 今天試用過, 真的不錯!






INTEGRATE by Shiseido, 香港只有水貨沒有開架, 台灣有, 那一定要買啦!



買了又是出名好的lip gloss & eye shadow palette 






繼續Shiseido...

(左起)

魔唇潤澤潤唇膏 - 龍城有賣, 不過台灣當然更抵買! 

lip amulet (蜜糖橘味) - 見樣子很可愛就買了, 香港未見過...

MJ 第三代 mascara - 第二代使用中, 買來做存貨 ( = 香港watson's 六五折!)






還有聽聞很好用的Biore防曬~

一直用的是 Shiseido Anessa & Sofina HADAKA,  希望Biore可以成為平價代替品







最恐佈是連洗頭水護髮素都抬兩支回家!



Shiseido Aquair, 口碑好像不錯, 買來試試看

(watson's好像剛引入了部分pdt, 台灣是一整個開架都在賣Aquair)







打這篇分享文, 也正好提醒一下自己不要再SHOPPING啦...

8 comments:

  1. 嘩~你真係好癲呀~haha~~我都冇買咁多呢~~
    [版主回覆11/16/2009 18:12:00]係呀...真係買到得返d散紙...下次唔敢啦...

    ReplyDelete
  2. 嘩...............你真係好多呀..哈哈
    [版主回覆11/16/2009 18:13:00]都有d唔係我ge...少少咁啦...

    ReplyDelete
  3. 嘩....我估唔到我同上面兩位blog友既反應都係一樣.....!!! 第一個字就係嘩...哈哈~
    呢d係咪就係財散人安樂呢????哈哈
    唉~ 見到你買咁多野, 我都想飛去台灣shop一shop  mj mascara 好用嗎??eye shadow palette 邊度有得買呀?? 見到d色好想擁有..!!
    [版主回覆11/16/2009 23:12:00]「嘩...」....哈哈! 台灣真係SHOPPING好地方, 又多野買, 最緊要係平過香港嘛~ MJ mascara我用開架, 又平又好, 係比較難落囉... integrate eyeshadow 係屈臣氏, 美華泰, 康是美都有丫~ 好易買到!

    ReplyDelete
  4. 嘩!一日內掃到咁多貨好勁呀!去旅行買到咁多戰利品會好開心呢!快d開黎用下寫用後感啦!
    [版主回覆11/21/2009 00:15:00]係啦, 我返黎之後計返自己一日內已經用左使費既大半...真係好過份...哈哈~有排都唔敢再買野... 希望有時間寫下啦, 但首先要清埋D masalili post先得...

    ReplyDelete
  5. 你真係好勁呀,可以掃咁多!我都無咩時間行街,就算返左台北都係唔夠時間,所以買得好少野jar...
    你影相個日好好天呀,好羨慕,我影個日朝早同中午都算好天,但到左下午3,4點就開始天陰喇,所以影舞霏湖既時候就灰濛濛喇!
    [版主回覆11/24/2009 01:16:00]我都好趕, 無乜時間, 呢D正一係「狂風掃落葉」... 我其實係plan同你同一日影架, 後尾有事提前左...唔駛羨慕呀, 我相信天陰總會有另一番味道, 同埋依家D執相咁勁, 天陰都可以變天晴~

    ReplyDelete
  6. 哇~~真係好多保養品! 我都係用緊呢支mj呀
    [版主回覆11/24/2009 14:19:00]一次過入倉, 有排都唔駛買住~~呢支mj我未開呀, 好用嗎?

    ReplyDelete
  7. 我都唔知點為之好用 同事介紹, 為左影pre-wedding先開始試下化妝^^"

    ReplyDelete
  8. 你好呀, 請問係買chic choc所指的城品116即係邊幢商場呢?
    我睇地圖, 是否"誠品西門"???
    [版主回覆03/05/2010 11:02:00]有一幢building直情叫誠品116! 你去google map search就會搵到~
    搵左個地址俾你︰ 台北市萬華區漢中街116號

    ReplyDelete