Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, November 12, 2009

masaLiLi * DAY4台北日 II [台灣>香港]

(con't) DAY 4  8 nov 2009 (Sun)  晴


在西門町足足逗留整個下午, 到傍晚才大包小包的回去福泰桔子re-pack行李, 再出發去國光西站乘搭客運返桃園機場。 


這是上機前的晚餐 - Mister Donut again!



蕃茄先生在上網 (試過connect wi-fi...好慢!)




CHANEL CHRISTMAS TREE~* 好富貴...



雖然長榮不再辦KITTY航班, 但KITTY候機室仍在, 正是位於我們的登機口!

育嬰室, BB女要換片片都換得特別開心, 哈哈~



KITTY 候機室
(星期日晚航班, KITTY候機室怎會沒人? 是我賴死不走, 待其他人下去登機才拍照...)







SANRIO GIFT GATE~! 其實當時已經窮到只剩下一兩張鈔票幾個硬幣, 不過bubu還是讓我買...
(p.s. 可以用港幣付錢, HKD1=NT4)



香港, 我地返黎啦~



返到香港, 爸爸和媽媽開bubu的車來接我們回家, 好幸福^^

四天台灣婚照之旅就此結束, 多謝收看~*



1 comment:

  1. 我訂咗10月14日去影喇!好心急呀~等咗11年喇><
    不過又好擔心因為減肥重未成功D相影得唔靚><
    我打算去7日,揀完相之後去北投住2晚溫泉酒店之後再去台北!
    真係好期待呀~希望一切順利啦^^
    [版主回覆05/24/2012 10:48:02]等左11年 @.@ 去7日好開心呀,可以去下台中市郊,我上次都無機會去 >< 減肥未成功無問題,有美編嘛 =]

    ReplyDelete