Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, September 5, 2013

YAHOOBLOG︰終可跟你說再見!

2013年8月30日 ,YAHOO BLOG關閉消息一出
facebook好多blogger朋友都好傷感咁...

我BLOG齡唔算好長,4年半,就係由籌備結婚開始
除左開頭呆左一兩秒之外
基本上我對呢個消息都幾接受到仲幾開心 (...)

係...YAHOO BLOG帶俾我好多
最remarkable就係好多由blogger進展成朋友
仲要唔少係知心好友果種~

但...諗起以後唔駛再驚 / 討厭
寫左唔見左
寫緊都可以唔見左
改font size / colour改極都改唔到 (憎爆)
miss左讀者留言
自己回覆完留言又收到自己留言的email
唔知幾時又改功能改到鬼唔馬六
等等等等

其實YAHOO BLOG一早就應該要淘汰 =p
終於等到佢可以back up的一日
(以前用firefox plug-in都back up過,之後個plug-in唔work又無再繼續)
好期待轉去新BLOG!


對於轉BLOG我唔太擔心
但知道好多bloggers都唔熟電腦會好徬徨
我會盡能力寫教學文,但大住肚呢...係手腳慢架啦 XD
等唔切可以上網搵搵,好多高手已經寫左圖文並茂的教學

關於YAHOO BLOG關閉的時間表

yahoo都寫得清楚︰http://download.blog.yahoo.com/
唔明白可以留言再討論 =]
最緊要記住︰
  • 2013年10月30日前仲可以寫post改post,過左就變READ ONLY,自己係BLOG主都只可以得個睇字
  • 2013年12月26日前一定要去http://download.blog.yahoo.com/download匯出資料,無論你會唔會搵過第二度寫,自己的文字,都值得留個紀念丫

至於新竇,來來去去得三個方案︰

  1. XUITE隨意窩 (YAHOO BLOG搬家合作伙伴)好︰方便,就好似你請左搬屋公司咁,一個制佢幫你搬,連留言同瀏覽人數都搬到壞︰依家係可以轉晒過去,但第二年開始只有2GB space,分分鐘要俾錢買space寫落去合︰電腦唔叻又唔多blogposts人士
  2. TUMBLR好︰都方便,都係一個制幫你搬,要事先自己開定個戶口壞︰其實佢係yahoo新買返黎既,將來的命運... /  佢的風格係一兩張相、一兩段字果種 / 可以寫中文,但介面聽聞只有英文合︰平時已經係少相少字人士
  3. 其他平台好︰自由選舉岩心水的blogging tools壞︰需要自行由YAHOO BLOG匯出資料,而新竇未必一定support到YAHOO BLOG的MT / XML 格式檔案,就算匯入到,都可能有好多問題 e.g. 無晒留言、死圖、分類錯晒等等合︰對電腦有基本認識,有時間有心機搬blog人士其他平台

之前已經係facebook宣佈左,我應該唔會選擇 (1) / (2) 的方案

而且已經決定左落戶under google的BLOGGER,原因︰

  • 我係gmail, picasa等google services的長期客仔,blogger都會share同一個google account,管理方便
  • 一個account可以manage up to 100 blogs, 如果有主blog+做生意blog的人岩晒
  • blogger的blog link夠簡潔 - xxx.blogspot.hk
  • ,起碼快過yahoo。yahoo仲要係load十年後以為終於load到點知都係load死左!
  • 圖片上載link w picasa web album, 個人黎講好方便
  • 介面操作,每個功能都有options。對我黎講,有得揀好緊要
  • blog layout & design可個人化,但未至於難到要自己寫html build up,有template揀,揀完再customize
  • 留言、文章分類、follow人地個blog、gadgets等基本野都有

但佢又唔係完美,例如唔可以逐篇set privacy,無私人回應等等,對我黎講就唔係太大問題

基於木木媽太忙關係,選擇 (1) / (2) 的bloggers恕我無辦法幫忙
會一齊轉去BLOGGER的話,我會screencap自己的搬blog過程,希望可以寫到教學文
等唔切的話,名blogger呔媽的小管,佢個人網誌有簡單解釋點搬去BLOGGERhttp://blog.easyth.org/?p=1453,我都會跟呢個方法
至於BLOGGER點用,大家摸下先,我有時間的話儘量寫,或者pm問我都可以,大家一齊討論下 =]

寫埋呢篇,我就會準備「匯出資料」,唔知要搞幾耐呢? 順順利利呀下~

好啦,to all those who support 「bubibu & bubu的婚禮本子」in past years, goodbye and see you in FACEBOOK & BLOGGER!

http://bubibububu.blogspot.hk
> 如果係BLOGGER user / google user, pls follow me!

如果未識得follow (which我打算會係BLOGGER果邊簡單解釋下)
pls like me on facebook! > http://www.facebook.com/bubibu.bubu 



請繼續支持小林家 ❤
love from bubibu.

6 comments:

  1. 查媽【美子】Sep 5, 2013, 1:37:00 PM

    祝你備份順利~ 我已完成備份, 但仲未Download 到個zip file~ 激死人!!!
    [版主回覆09/05/2013 18:28:38]原來back up左仲可以去人地度留言的~

    ReplyDelete
  2. love you !!! nice to meet you at yahoo blog :), keep in touch in other platform!
    [版主回覆09/05/2013 18:32:14]thanks feon!搵到新竇記得話我知呀~

    ReplyDelete
  3. 我地一早都開左blogspot, 而家見咁見人用, 都重新開返!!
    [B の家回覆09/05/2013 19:06:21]用返之前果個,不過login password都唔記得,搞一輪先重開
    [版主回覆09/05/2013 18:32:26]唔用返之前果個?

    ReplyDelete
  4. 唉...繼SPACE之後...yahooblog又要搬...
    其實都有諗過放棄,但係寫佐咁多年又唔多捨得...
    希望我有時間搬BLOG la...
    [版主回覆09/08/2013 00:57:46]係唔係都back up左先,有時間先搵地方upload返~

    ReplyDelete
  5. 其實而家用落blogspot都唔錯呀, 最鐘意佢有得follow blogger, 咁就可以自動話我知邊個blogger有update, 而家真係有少少鍾意咗blogspot!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,識得玩css javascript仲多好多野玩,真係要多謝yahoo迫我地走!

      Delete