Baby Birthday Ticker Ticker

Sunday, September 8, 2013

由YAHOO搬到BLOGGER - YAHOOBLOG備份資料

TIMELINE
匯出YAHOO BLOG資料︰8 SEP 2013 15:26
完成YAHOO BLOG備份︰8 SEP 2013 20:07
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

懶惰的木木媽,唔駛上產前講座的週末先得閒處理YAHOO BLOG
眼見好多bloggers已經身先士卒完成搬家 (掌聲鼓勵~)
我都要快快手先得!

click「匯出資料」



然後佢會問你係咪黎真,因為一旦「確定」,你個BLOG就唔能夠做任何改動
click 「確定」



畫面變成「資料備份中」,下面顯示開始備份時間
然後呢?等…等佢備份完
平時收開留言的email會收到通知可以去返呢度下載已ZIP好的檔案



等…
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

UPDATE on 8 SEP 2013 20:07

以為起碼要等過夜,唔駛五個鐘就搞掂左!
原來452篇文章,都只有150MB…



click link就可以download備份資料
然後準備聽日放工返黎搬家!

7 comments:

  1. 我成功了連相連留言連分類的搬BLOG呀。
    分享左,你可以去睇睇。

    祝你搬BLOG順利!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我原本想用blogtrans,download左先知係.exe while我係mac人...所以我應該會跟你個方法呀!

      Delete
    2. 我都係MAC機人..... 要BLOGTRANS都係只有在公司先做到....

      Delete
  2. 佢都好快SEND 返黎話備份資料OK~大約一日

    ReplyDelete
  3. 更正更正 ! 我又轉左新LINK ~
    http://cindylittlemrswan.blogspot.hk/

    ReplyDelete