Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, September 12, 2013

由YAHOO搬到BLOGGER - [方法2] 宣告失敗

我投降啦 ><
原本想試用另一個blogger分享的辦法
呢幾日都有戶外工作 / 飯聚 / 產前講座
返到屋企玩得搬BLOG黎
就會犧牲bubu&木木胎教時光 (我就話隨時隨地耷低頭就得者 XD)

而且係公司的話處理XML檔案會hang機
係屋企的話匯入blogger就read唔到MT檔案
再搞,我就更無時間追BLOG...

方法二係參考「コーさん日本自駕遊」的
好幾位認識的blogger都跟佢的方法,證實可行的
事後對比左通之廚房」的方法一
老實講我覺得方法一比較簡單快捷,純屬個人意見

大家都用GOOGLE DRIVE做圖片hosting
方法1嬴在...
- 用BLOGTRANS轉換MT檔做XML檔,XML檔改少少就可以匯入BLOGGER
- 文章數目不設限制
相反方法2...
- MT檔改少少,匯入wordpress,wordpress匯出做XML檔,再用online tool轉換做BLOGGER XML檔,先可以匯入BLOGGER
- 每次wordpress匯出設上限100篇

不過方法1的BLOGTRANS只支援windows用家
同埋佢唔能夠處理帶有符號的文章分類
anyway,任何方法都好,搬到就得
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

我又碌返去寫木木啦 (滾~)
有時間再學下人地的gadget玩下其他花臣先 =]

21 comments:

  1. 你個blog已經好靚好多花臣... 我仲係成舊飯中, 見到自己個BLOG咁醜怪真係咩mood都無... >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我最鐘意就係研究呢d花臣野…花少少時間click click下就會靚仔架啦~~~

      Delete
  2. 我try 咗好多次方法2都唔得, 最後用咗方法1. 你提及到方法1 "唔能夠處理帶有符號的文章分類"<-- 我文章分類有心心圖案, 但用法1 都無問題喎. 你一係開過test blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我有開test blog試呀,試過清除/唔清除分類的xml,唔清除的有好多error,穩陣起見都係用清除左果個version囉唯有~

      Delete
  3. 我都係搞左好耐先搞得掂!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 搞得掂就好,最慘識有d朋友連個backup都唔齊,yahoo靠唔住…

      Delete
  4. 我要睇木木, 快啲寫快啲寫!!:p

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係係係!個blog七七八八啦,要拿拿臨追返幾星期!

      Delete
  5. 頂頭D分類TAB點整?? THX!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你係dashboard,即係管理post, comments, settings, layout等等果度有一個function叫pages,係果度add new blank page就得

      Delete
    2. THANK YOU AR!!!我睇到LA!! 你個BLOG LAYOUT 係咪用CSS 架?? 好靚!!!

      Delete
    3. 我都係用返佢d template加加減減,同跟下人地寫的javascript咁咋,你個blog先靚呢!

      Delete
    4. This comment has been removed by the author.

      Delete
    5. 我搵到你所指個page(即"設定網頁清單"?!)..但入到去要點set呢??加左唔見有野show出黎~thx

      Delete
    6. 我唔見左個page功能@@...搵又搵唔返><"

      Delete
    7. 即係搵到定搵唔到?page同post,comment,layout,setting等等一齊,係你自己個dashboard度。入左page之後,佢已經有個叫home的page,你可以另外再加new page,加左就可以edit裡面的內容,如果你都係搵唔到,你可以留email俾我cap screen俾你睇啦。

      Delete
  6. 其實仲未的起心肝將YAHOO搬過黎

    ReplyDelete
    Replies
    1. 快d的啦~拖下拖下就十二月架啦 XD

      Delete
  7. 我都係搵唔到~~你可唔可以CAP個圖比我睇 T.T
    stephanie_0628@yahoo.com.hk
    thx~~^^

    ReplyDelete