Baby Birthday Ticker Ticker

Wednesday, September 11, 2013

由YAHOO搬到BLOGGER - [方法1] 經BLOGTRANS轉換檔案

由YAHOOBLOG下載左備份資料之後 (ZIP file)
就可以著手搬去另一個blogging平台
我會選舉搬去BLOGGER (www.blogger.com)
至於點搬,我打算嘗試兩個由唔同blogger分享的方法
相信各有長短,試完再comment下

長氣都再講多句,如果自問電腦低B
一係搵人幫手,一係用YAHOO的輕鬆搬家
因為以下的都需要more than基本的電腦認識
...或者試下挑戰自己丫? 我會儘量圖文並茂的~

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

[方法1] 經BLOGTRANS轉換檔案 (分享自通之廚房)
工具︰BLOGTRANS軟件 + GOOGLE DRIVE + BLOGGER

大前提︰擁有一個GMAIL戶口
變相等如擁有GOOGLE DRIVE + BLOGGER (但需要先開通)
如果無,去開返個,google真係好方便 (www.gmail.com)

1. 下載最新版本的BLOGTRANS (1.1.0)
(http://sourceforge.net/projects/blogtrans/files/)






2. 將已下載的BLOGTRANS & YAHOO備份 (both in ZIP files)解縮
放係同一個地方,方便處理



3. 打開BLOGTRANS,開啟"blogtrans.exe"



4. 會見到三個視窗,有個叫「關於Blogtrans」睇完可以關閉
有個係DOS windows, minimize佢,唔可以關閉
最後一個叫「Blogtrans部落格搬家工具1.1.0」就係要用的



5. 按工具列的「匯入 > MT檔案」



6. 係已unzip的YAHOO備份folder裡面,選擇"hk-blog.2013-xx-xx_Movable Type.txt"



7. 匯入之後,會見到YAHOOBLOG所有blogpost的標題
確保所有blogposts都已經「剔左」



8. 因為BLOGTRANS唔能夠處理有特殊符號的YAHOOBLOG分類
如果你的分類係咁,而又睇晒我寫的先開始備份
我建議你未備份之前,係YAHOOBLOG分類果度delete左所有符號
咁就唔駛做呢個步驟,直接去step9

如果好似我咁已經備份左先知
咁就要按工具列的「工具 > 清除所有文章類別」



9. 按工具列的「匯出 > Blogger Atom XML」



10. 會彈出視窗,最好揀返剛才擺ZIP file & unzipped folders的地方
檔案名隨意改,檔案名後要打「.xml」,儲存



11. 會見到自己命名的XML檔案出現



已經成功將YAHOO備份的MT檔案轉為適合BLOGGER用的XML檔案啦!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

下一步要處理圖片,點解要處理?

大部分人以前用YAHOOBLOG時,圖片係直接上載去YAHOOBLOG相簿
如果唔處理而直接將剛才的XML檔案匯入BLOGGER
搬左仍然會睇到圖片因為YAHOOBLOG仲「營業」緊
一到2013年12月26日YAHOOBLOG關閉之時,圖片就會變成死圖
到時要由頭upload過所有圖片去BLOGGER再re-link,唔好喊呀 XD

但如果你以前用YAHOOBLOG時,圖片係外掛係其他地方再link入blogpost
(如photobucket, picasa等),你就唔需要做呢一步


1. 用瀏覽器登入GOOGLE DRIVE (https://drive.google.com)




2. 按左邊紅色向上箭咀的 "upload",選擇 "folder"





3. 會彈出視窗,選擇
YAHOO備份folder內叫"images" 的sub-folder



4. 應該會彈出舊野顯示上載緊,會見到上載左總數的幾多張
至於幾快搞掂,要視乎圖片數目同網絡速度



5. status bar變成"uploaded",代表上載完成


6. 上載完,"images" folder應該會出現係"My Drive"裡面
right click 呢個folder > Share > Share


7. 會彈出"Sharing Setting",係"Who has access"下面
現時係"Private - Only the people listed below can access"
右邊按"Change"


8. 揀"Public on the web"
下面"Access: Anyone..."選擇"Can view",按"Save"


9. save完會去返剛才的畫面
依家會變左"Public on the web - Anyone on the internet can find and view"
按"Done"


10. 返返去"My Drive"的頁面
right click "images" folder > Details


11. 會彈出一舊野顯示呢個folder的詳細資料,複製"Hosting"下的鏈結
"https://googledrive.com/host/xxxxxxxxxxxxxxxx"


12. 做完呢一步之後,登出GOOGLE DRIVE

13. 用browser打開剛才複製的鏈結


14. 會見到之前上載去GOOGLE DRIVE的"images" folder


已經處理好圖片啦!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------


最後就要係由BLOGTRANS匯出的XML檔案做少少手腳

1. 用notepad / 記事本打開上述的XML檔案


2. 亂糟糟之中又會見到自己寫過的文字,放心


3. 按"Edit > Replace"


4. 會彈出一個視窗,有兩欄要輸入文字
Find what: ../images
Replace with: https://googledrive.com/host/xxxxxxxxxxxxxxxx
(剛才複製的鏈結)

揀"Replace All",如果唔係,你就要按上千次"Replace"…
呢度可能需要少少時間,又係視乎文章數目同網絡速度


5. 最後按"Save"儲存就可以
(我因為係公司等到發霉,忍唔住熄機走人,返屋企繼續
又因為小林家係MAC的世界,所以界面會有少少唔同)


連XML檔案亦已經處理好,成功在望!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

最後一步就係將處理好的XML檔案匯入BLOGGER

1. 登入已開BLOG的BLOGGER (唔難,有困難就留言俾我)
登入後會去左呢度,叫"Dashboard"
BLOG名右邊有三個制,按中間果個的「箭咀制 > Setting」



2. "Settings > Other > Import blog"


3. 會有視窗彈出,"Choose File"揀返剛才處理好的XML檔案


4. 出於網絡保安考慮,會要求輸入返顯示的文字
完成就按"Import Blog",呢度一樣需要時間


5. 如果成功的話,應該會見到YAHOOBLOG的blogpost全部出現!


6. 但為安全計,搵一個有相的blogpost,check check圖片鏈結
求其一幅圖片,right click “View Image Info" 或者 "Properties"之類


7. 應該會見到圖片鏈結以" https://googledrive.com/host/..."開始
如果仲見到任何"yahoo"字眼,代表你尚未成功,仍需努力!


針對搬家對象係BLOGGER的話,其實網上分享的方法都大同小異,主要用嚟解決
(1)轉換MT檔案成啱BLOGGER用的XML檔案 
(2)圖片hosting由YAHOO轉去另一個永久平台

BLOGTRANS係一個免費的部落格搬家工具,佢匯入同匯出的格式都支援到YAHOO可提供同BLOGGER可接受的,而且不限文章篇數

GOOGLE DRIVE係用嚟代替YAHOO,提供地方去永久擺放圖片,當然個GOOGLE DRIVE要有足夠空間儲存,不過一般account已經有15GB (如有錯請指正),應該夠用。既然佢係舊YAHOOBLOG所有圖片的家,唔好諗住搬完家delete咗呢個"images"folder,要永遠keep喺GOOGLE DRIVE的

結論:
呢個方法比較適合PC用家,因為BLOGTRANS係.exe檔案。
另外我覺得只要一步一步跟足,唔難的,之後delete成個BLOGTRANS folder同ZIP檔案就可以,唔需要uninstall。
但如果YAHOOBLOG的分類本來就有符號的話又執唔到,焗住要係BLOGTRANS消除分類,到匯入去BLOGGERS之後,就無晒分類,需要自己逐篇set過。如果本身的分類無符號或者備份前已處理,我覺得呢個方法無乜downside。

希望圖文並茂的教學文會幫到大家,歡迎引用,不歡迎抄襲
我犧牲同木木的胎教時間而寫的 T.T

快手試埋另一個方法先〜

123 comments:

  1. 實在太好喇!! 我要錫啖你呀!! 之前睇完通少寫既搬blog流程都冇乜信心做到, 而家有你一步步圖文並茂教路, 即刻燃點返我既希望...Thank you so much!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘩!! 我已經成功將我隻貓個blog搬到新居喇!! 木木可能一出世就係電腦天才呢~ 多謝木木媽!

      Delete
    2. 好野!即係教學文最少幫到一個人,我已經好開心啦!搞掂就好 =]

      Delete
    3. hihi~~~真係寫得好正呀))))仲一步一步咁教,啱晒我哩d電腦低B用呀~~~

      Delete
    4. 唔好客氣,我特登係公司用返pc cap圖方便大眾呀~

      Delete
  2. 掌聲鼓勵木木媽~ 你熱心助人的態度, 木木一定都會感受到~ 相信木木將來都會係一個樂於助人的好孩子呀~

    ReplyDelete
  3. 木木媽好勁呀,真係非常之有心呀, 對於我呢啲唔多熟電腦既人, 真係好有幫助呀, 雖然我未開始整, 但係而家有晒圖, 應該會做得到呀,,thanks you 木木媽呀!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我唔呀,只係睇人地教學,順便cap埋screen清楚啲咋〜希望你one take ok!

      Delete
  4. 勁!我之前手快快匯入左,但無哂圖,直至見到呢個方法,我先刪除左個新卜,再開,重新再黎,真係對我呢d電腦白痴黎講,好痛苦呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係喎,見你仲未有舊文,ok嗎?有需要幫手出聲~

      Delete

  5. 好好呀。。。我都要跟下先。。希望成功啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. gen唔係跟左肚b媽的嗎?最緊要舊文齊齊整整就好啦~

      Delete
  6. 木木媽, 多謝你的分享呀
    我都岩岩搬左
    不過呢, 我明明 upload 晒所有相
    又在 xml replace 晒 link
    但有 d 相依然死圖呀, 請問可以點攪呀

    無死圖果 d, 張相又 full size, 同個內文的 size 完全吾 match 呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 會唔會以前有d相唔係upload上yahoo呢?

      Delete
  7. 昨晚真係死圖
    今日呢, 時得時吾得
    無死圖時, 佢 條 link 是 google drive 嘅
    亦試過死圖時, 我 right click save as 又 download 到, 係 from google drive

    會吾會係我相太多, or google drive 太繁忙而出現的問題卦

    Anyway, 吾該你呀

    個 blog 由佢擺下先, 得閒再整

    反而要 resize 相呢 樣仲煩

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我發覺我都有少少死圖問題但link ok的,可能係google drive唔太穩定,有時load唔到~

      Delete
  8. 多謝你的分享, 成功搬BLOG, YEAH!

    ReplyDelete
  9. 揾到你呢盞明燈,好感動,我會跟你指示做,希望我攪得掂啦.我仲想問,你左邊個個fb 大icon 點整架?有你個靚靚樣個個呀! 請賜教!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 如果你自己擁有一個page,可以整個badge,仲直接link埋去blogger
      https://www.facebook.com/badges/

      Delete
  10. 你好呀, 你依個分享好易明呀. 但我唔知係咪YAHOO備份有問題. 我解完ZIP後, 無"hk-blog.2013-xx-xx_Movable Type.txt"這一個

    ReplyDelete
    Replies
    1. 如果無可能係你個備份唔完整,要報告俾yahoo知叫佢follow

      Delete
    2. 如yh比十個備份file妳,妳要全部開哂在裏面找,我都是在其中一個file裏面找到這一個Movable Type.txt"

      Delete
    3. thx for the info! 但yahoo俾左十個zip file你咁多?

      Delete
  11. Hi,
    想問notepad 個度find what 應打什麼, ../images 冇反應. Thanks

    ReplyDelete
    Replies
    1. ../images 無錯的,但我係公司用pc有同樣問題,load唔到,返到屋企用mac就無問題,搵過第二部電腦試下?

      Delete
  12. 好詳盡的分享!!! 雖然我都係決定逐篇搬, 想慢慢執下D相同舊文的內容, 但你的圖文並茂真係超Detail呀!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你好好心機呀…但逐篇人手搬?咁咪無晒d留言囉?

      Delete
    2. 原來連留言都keep到架? 咁我諗我都試下先!!! 之前係想可以順便將舊文舊相執下, 先諗住人手搬. Thanks木木媽 =)

      Delete
    3. 係呀!留言keep到!搬左過黎先慢慢再執啦~

      Delete
  13. hihi
    我都是去到notepad時沒反應...
    怎樣知道是成功完成了

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔…因為我係公司用pc去到notepad個step都係無反應,我返屋企用mac機就一秒搞掂…有無第二部電腦試下?

      Delete
  14. 木木媽 妳好,我用妳這方法搬好哂啦!! 妳好有心機 跟住妳寫的一步步做 連我唔係好識電腦嘅都做到 唔該哂妳呀!!!^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 搬到就好啦! 有圖跟易明好多,呢個都係我本意 =]

      Delete
  15. 木木媽,請問妳我先前已搬了文字過blogspot裏邊,相片未識搬,是不是可以照跟上面搬相片方法一樣。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 如果你原本d相都係就咁upload上yahoo blog個相簿,可以跟呢個方法~

      Delete
  16. 好多謝你詳細的教程....等我慢慢睇下先...
    希望可以將yahoo的帖搬到過來就好了...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有唔明就講出黎大家研究下啦,祝快快搬blog成功!

      Delete
  17. thank you, 我都成功搬家了, 但有d相死link,有d相大咗. 可以點執?? anyway真係好多謝你篇post

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我去睇過你個blog,死圖果d用browser都係睇唔到,我都唔係好叻,識做唔識解,我估會唔會
      1/你有d圖唔係經yahoo blog相簿upload,變左係xml裡面find & replace時跟本replace唔到
      2/ 本身張相corrupt左,可能係yahoo backup唔晒俾你

      而相大左果d我都唔識搞,唯有見到就入去edit,mouse over張相,可以揀返細d size

      唔係好幫到你添><

      Delete
  18. 我都搬左呀, 但相片死LINK呀!!! >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我連入你個googledrive睇image folder都睇唔到,可能係...
      1/有無轉googledrive image folder setting做public
      2/xml file find & replace時打錯野

      你試下delete左d post,delete左googledrive個image folder,由頭做一次啦...

      Delete
  19. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  20. 我成功喇! 感激再感激! 得閒黎新居參觀吓啦,冇你冇佢呀!http://fishmaw4her.blogspot.hk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔好客氣,搬到就好啦,恭喜晒!

      Delete
  21. 好彩睇到你E 個Blog咋, 如果唔係都有排煩...><"
    同埋你真係有晒圖講解得超清楚ar~跟住黎做好快就ok晒了~
    thx^^

    ReplyDelete
  22. 請問:步驟 4. 會見到三個視窗,有個叫「關於Blogtrans」睇完可以關閉
    有個係DOS windows, minimize佢,唔可以關閉…… 點解唔可以關閉呢?我在上載照片時因為等得太耐唔記得唔可以關,關左啊!會有咩後果?
    仲有,我有三個images file,係咪一定要全部upload晒至可以改圖架?
    thank you !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 因為關閉左的話,run緊果個blogtrans都會關閉
      blogtrans係用黎處理轉mt file做xml file,同你上載照片去google無關
      你用blogtrans轉完做xml file已經可以關閉晒blogtrans,唔再需要用

      image file得三個?means你舊blog得三張相?照計應該係一個image folder,裡面有好多個image file,定係你想講你有三個image folder?

      Delete
    2. 係三個image folder, 咁是不是分開三個image上載? 還是全都上載到同一個image folder裡?

      Delete
    3. 咁你擺晒入同一個image folder先upload丫,folder name "images"

      Delete
  23. thank you so muchhhhhhhhh !我都搬左呀, 但有d相片死LINK呀!!! 同呢係雲端果邊有d相唔係"共用項目"既.(我過完相先見) , 另yahoo係分開我3個zip, 咁過相我又要分3個images? thanks

    ReplyDelete
    Replies
    1. 分開3個zip > 咁unzip完三個folder裡面夾埋齊唔齊?
      我建議你可以group埋所有folder的相落同一個叫images既folder先upload上雲端儲存
      但有d唔係“共用項目“我就唔係好明,唔係將成個folder setting改咩?or u mean even改左folder setting裡面有部分相都係private?

      Delete
  24. 重有呢個板面點先整到好似你個BLOG咁靚架, 唉 ! 200個煩, 要重新全部做標籤? THANKS.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係用返blogger built in的template,揀左個岩feel的,再customize改顏色同轉background,另外加左少少javascript & css咁~我其實唔識,都係抄人架咋=P

      Delete
  25. 咁呢依家我可唔可以把所有blogspot 既 blog 同icould既相片一野 delet晒佢, 再重新做一次呢, 因為d相有d睇到又有d睇唔到呀, 唔知關唔開icould"共用項目"事,因為有d相共到, 有d又唔得喎(因為我冇把3個zip既images放係同一個folder, 我係分左3次加入去) , thanks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 把所有blogspot 既 blog 同icould既相片一野 delet晒佢, 再重新做一次 < agree
      同埋用icloud會唔會係setting上有少少唔同? 因為googledrive就係靠成個images folder set做public view,然後改xml file入面yahoo server link做google drive link,我無研究過icloud係唔係同一道理...

      Delete
  26. Hi, 你好呀!
    好多謝你的無私提供的資料, 可以教我們唔叻電腦的人搬BLOG. 我一直跟你的方法做都OK, 但到最後一個SETP 時, 在BLOGTRNAS按取代時, 話無../images 的file, 未知是什麼原因. 是否因為咁, 所以我個blog的相片全部出唔到呢?
    另外: 我有成37個的image file, 是否應要是做37次的image取代在新的hosting中呢?
    多謝.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 如果你個xml file搵唔到../images file,可能係你d相本來唔係擺係yahoo server喎~你會唔會用開其他album website黎擺相?

      我有成37個的image file, 是否應要是做37次的image取代在新的hosting中呢? >原則上係

      Delete
  27. 我個blog匯入晒啦, 多謝木木媽 ! 祝木木b 身體健康 , 聰聰明明.

    ReplyDelete
  28. 多謝木木媽的教學! 我好成功的搬家了!
    但點解所有相都被放大左嘅? =.=

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢個我都唔知點解,我自己就得好少有呢個問題
      你可以係template >customize果度的css加返呢句試下︰
      .post img {max-width: 98% !important}

      Delete
    2. 哎呀! 我衰多手將 google drive d相分folder擺
      唔知係咪因為咁樣所有相都死佐!
      有冇辦法解決?

      好想喊呀........ >.<

      Delete
    3. 你上個msg係話放大左only,之後變死左?google drive唔應該分folder呀,因為分左folder的話,你做find & replace時就唔係咁簡單一個find & replace就搞掂晒所有相架啦~

      Delete
    4. 都怪自己手多多啦!
      咁我係咪將D相擺番原本folder就應該冇事?

      Delete
    5. 我諗你應該delete blogger所有import左的yahoo舊文先,係google drive搬返晒d相入一同一個folder,拎返back up原本個mt file由頭再做過~

      Delete
  29. 想再請問...
    搬了過來的舊blog文,留言可以搬埋過來嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可以架,你可以搵我d舊文睇睇,但私人留言係搬唔到的,only公開留言

      Delete
    2. 唔該晒你,你真係好有心~~~
      無私的分享,幫到我地呢D電腦白痴...
      想再請教,如果我想個blog俾任何人留言,係咪唔好將佢同google+拉埋一齊?
      佢話,整個「+1」在個blog裏,就可以將google+的留言都放在blog上,但是個blog 呢,留言者必須有google+的戶口先可以....咁無形中攔阻了那些無ID 的人留言......><

      Delete
    3. 唔關事,只要你set左可留言,就唔一定要有google的戶口先可以留,佢可以allow有唔同類型戶口的人去留言,eg google,aim,wordpress,只係佢offer的類型唔係香港人常用。另外亦可以以anonymous身份留言,即係乜acc都無人的都可以

      Delete
  30. 謝謝你的分享。 想請問去到用notepad 開咗個file, 再㩒replace all 之後, 個畫面係咪冇顯示run 成點,只有一直等? 咁要等到出現咩狀況先㩒save?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我係windows等到發mo都未replace完,所以我係係mac機度做,一秒搞掂~ suppose係應該等到佢replace完d button會變返可click的狀態先叫完成

      Delete
  31. Thx so much~ 剛剛的起心肝搞掂左﹗大讚﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeah!!! 搞掂就好! 快d blog恩言生日~~~

      Delete
  32. 唔該哂木木媽, 我都搬咗過黎!!
    ^-^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello!我係波豬媽,我都成功搬咗過嚟喇!真係唔該哂你!

      Delete
    2. 唔好客氣,順順利利搬到就好啦~

      Delete
  33. 曾找過很多資料,教怎樣搬。都只是點到即止。
    謝謝你的圖文解說,令我可搬到家!
    只是圖片方面,不能連結和放大。可能某地方出錯,不過,我都不會再處理了!因用在搬家的時間上,實在太多了!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔好客氣,覺得好就分享俾未搬的朋友啦~

      只是圖片方面,不能連結和放大 >>
      呢個我都唔知點解,我自己就得好少有呢個問題
      你可以係template >customize果度的css加返呢句試下︰
      .post img {max-width: 98% !important}

      Delete
  34. 我都係仲未搬到。。。嗚

    ReplyDelete
    Replies
    1. 點解嘅?爭邊樣唔得?

      Delete

    2. 屋企用mac機試過到一個step就唔得,我老公幫我整,我唔知道係邊到。
      到佢話返公司整,仲衰,開唔到blogstran。。。。

      Delete
    3. 我都幫人搬左一兩個lu

      Delete
    4. 真架?會唔會阻住你呀?好多謝你呀

      Delete
    5. 真架?會唔會阻住你呀?好多謝你呀

      Delete
    6. 真架?會唔會阻住你呀?好多謝你呀

      Delete
    7. 如果你本身個備份無問題,其實好快手,但你都要幫手ga,因為有d好personal你自己做好d~
      唔會阻呀,舉手之勞, 你唔駛多謝我三次喎 XD

      Delete
  35. 又要請教你了!已試過將這句.post img {max-width: 98% !important}加到
    CSS 內的空白位置中,再點繫「套用至網誌」上。似乎運行了一會,無反應。不知是否貯存不到。再試Yblog 的圖,依然不可放大,不知出了什麼問題?
    若不能解脫這問題,等日後想到才處理了!謝謝你幫忙!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁我就唔識lu...其實我都唔係好叻,試下google下,有好多達人教blogger! 如果唔係就係逐篇自己執返...

      Delete
  36. Hi ! 你好嗎! 睇到你個Blog教搬屋,真係好清楚,但我去到
    notepad 冇反應,於是睇到你的留言,有D人都有咁情況
    出現,亦見到你教用mac機或另一部電腦試下,但我兩樣
    都沒有,還有甚麼方法呢? Thanks

    ReplyDelete
    Replies
    1. 仲有一個方法就係...你唔介意可以send你個xml file同googledrive條link俾我,我幫你係mac機度做...

      Delete
  37. 請問, 我已經搬晒過嚟BLOGSPOT喇, 不過呢邊有D SETTING 仲未好識, 可以問你嗎? 我想問下, 有D POST 我唔想OPEN比PUBLIC, 你知唔知係邊到SET架? THX!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1/setting可以問我呀,希望幫到
      2/blogspot基本上係無得set個別post係private的,一係就成個blog private,暫時你只可以將本身private開果d變返做draft。好多教改blog的blogger有寫javascript可以令某d post private only,但你需要有電腦知識去理解同copy落自己blog度~

      Delete
    2. 另外, 我跟你D step 已經成功搬晒d blog 喇, thx! but, 我想知清楚, 係唔係縱使而家連埋d相一齊搬晒過去(d相係本身up-load上yahoo blog), 係唔係到左年尾yahoo blog close 左之後, blogger d 相會相繼消失架?

      Delete
    3. 唔會,我地將backup d相upload上google drive,再改xml file入面d相的link,就係要幫d相由yahoo搬去google,所以年尾yahoo blog摺左,blogger d相唔會消失

      Delete
    4. thx! but 其實我有d唔係好明, 因為你話: 大部分人以前用YAHOOBLOG時,圖片係直接上載去YAHOOBLOG相簿
      如果唔處理而直接將剛才的XML檔案匯入BLOGGER
      搬左仍然會睇到圖片,因為YAHOOBLOG仲「營業」緊
      但一到2013年12月26日YAHOOBLOG關閉之時,圖片就會變成死圖到時要由頭upload過所有圖片去BLOGGER再re-link,唔好喊呀 XD" <--- i'm confused.......

      Delete
    5. 唔...首先假設左以前寫yahoo時d相係直接upload去yahoo blog度

      blogstran工作只係將mt format轉做xml format,內容係無變過,所以就咁就匯入blogger的話,裡面的相,佢地個家仍然係yahoo blog server,因為每張相都有佢的source link,唔改,就自然就舊係yahoo blog server的link,因為yahoo blog server仲未死,所以你會仲見到d相。

      但我地做多一步,就係張xml裡面的相,將佢地的source link改為google drive server的link,即係幫d相的家由yahoo blog server搬左去google drive server (所以我地要將成個image folder擺上google),咁就算yahoo blog死左都唔關事,因為xml裡面已經再無任何yahoo blog server related的links

      咁明唔明白d?

      Delete
    6. 哦~ 咁即係我跟你做左"幫d相的家由yahoo blog server搬左去google drive server", 咁就算YAHOO BLOG死左, 我地D相仍然係BLOGGER到啦! YEAH~!

      Delete
  38. 想請教下, 我去到replace images度, 按replase, 佢話找不到 ../images, 點解呢?

    ReplyDelete
  39. 我響yahoo blog度睇番d相放響http://blog.yimg.com/3/9fQIORp7s58NroQHkY4_BUytJCwsKz5aT29oFiYsMS9AHLh20Ae1.g--/95/l/pg.pxMllrux0mDYduSXarg.jpg 咁我宜家做replace果度係咪要入 .yimg 先得呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呀~你又係同我朋友一樣…
      我有個朋友的case同你一樣,如果你識用notepad++,就可以好快搞掂
      我唔識用,所以我教朋友用一個好低b的方法,花時間但起碼replace到yahoo server條link

      你用notepad開你個xml file
      會見到你d相大致上都係呢條path的樣子︰
      http://blog.yimg.com/3/9fQIORp7s58NroQHkY4_BUytJCwsKz5aT29oFiYsMS9AHLh20Ae1.g--/95/l/pg.pxMllrux0mDYduSXarg.jpg

      pg.pxMllrux0mDYduSXarg.jpg係相的file name,照計你可以係google drive個image folder裡面search藍色字會搵到呢張相

      你要改ge係http://blog.yimg.com/3/9fQIORp7s58NroQHkY4_BUytJCwsKz5aT29oFiYsMS9AHLh20Ae1.g--/95/l/,但95果個位係會好有多唔同數字組合,唔一定係95

      我叫朋友search 95前的字,搵下有幾多個組合,然後逐個組合(成組紅色字)去find
      replace as google drive條link
      我朋友直情由1試起試到99,咁就replace晒所有yahoo server部分做google drive部分

      我覺得會有聰明d&快d方法,但我唔識唯有教你呢個方法

      Delete
  40. 木木媽, 全靠你的教學, 我終於完成搬家了~~超開心~~ Thanks!
    最初我都是找不到../images, 因為我的是http://blog.yimg.com/xxxxxxx, 後來用你的方法, 由0-99 去 search, 終於完成壯舉~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我個方法咁蠢你都多謝我,令我好滾動~~~

      Delete
  41. Replies
    1. 唔好客氣,但唔見你有舊blogpost既?

      Delete
  42. 我已經引用轉載了這篇詳盡的教學,謝謝分享!

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks for your sharing! hope most yahoo blog user could transfer theirs successfully

      Delete
  43. 木木媽
    我用notepad開xml file, 用find&replace function,不過完全search唔到
    ..images/

    嗚嗚....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 珊珊,你睇下你個xml file search唔search到 yimg,如果有,跟呢度做,但講明先,係一個好低b的方法,但不失係一個方法…

      你用notepad開你個xml file
      會見到你d相大致上都係呢條path咁上下樣︰
      http://blog.yimg.com/3/9fQIORp7s58NroQHkY4_BUytJCwsKz5aT29oFiYsMS9AHLh20Ae1.g--/95/l/pg.pxMllrux0mDYduSXarg.jpg

      pg.pxMllrux0mDYduSXarg.jpg係相的file name,照計你可以係google drive個image folder裡面search file name會搵到呢張相

      你要改ge係http://blog.yimg.com/3/9fQIORp7s58NroQHkY4_BUytJCwsKz5aT29oFiYsMS9AHLh20Ae1.g--/95/l/,但95果個位係會好有多唔同數字組合,唔一定係95

      search 95前的字,搵下有幾多個組合,然後逐個組合去find & replace as google drive條link

      我朋友直情由1試起試到99,咁就replace晒所有yahoo server部分做google drive部分

      之後照做

      Delete
  44. 多謝木木媽的詳細教學,我都順利搬好家了,但搬家後相片變了特大SIZE,請問有無方法改到全部相變細返?謝謝。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢個我都唔知點解,我自己就得好少有呢個問題
      你可以係template >customize果度的css加返呢句試下︰
      .post img {max-width: 98% !important}

      Delete
  45. 木木媽...你好,屎了..我之前一直唔得閒做,今日跟足你方法,本來好順利,直至記事本,取代相片那一part...
    我好似其他網友咁,在記事本,find and what,沒打錯,試了N次,都無反應,我得一部電腦....但我有千張相片,點算呢 >"<

    如果我唔做呢個step,跳去下一個step,出來的,是否只是無左圖片?
    會唔會文字版面都亂七八糟?
    如果只是無圖,咁我可以選擇性之後在blogspot加番 某些重要的相片...上去本來的網誌上......

    唔該晒你

    ReplyDelete
    Replies
    1. 木木媽,我昨晚搞左几小時,今日又搞左几小時,終於搬完了....
      試了不同方法,仍然是無法全部取代為google drive的images, 見到有位网友話,可能係因為yahoo之前俾人下載網誌後期更新了一些東西,我是後期下載的所以做唔到...
      於是我用了你网友的方法,人手轉,雖然仲係有死圖,但是大部份都OK

      真是非常感激你地,我之前的文章可以留番低了~~~

      Delete
    2. 遲左覆你,唔好意思!轉到就好啦~

      Delete
    3. 呵呵不客氣,你的文章幫了我極大的忙,不過我用infraview的batch conversion將相片一次過縮細,但是出來都有不少是大圖...睇來我得閒要將佢地縮番細先

      Delete
    4. 係呢,仲想請教,點解我睇bloggers的blog,旁邊的欄目會震震下,睇到眼花,你有冇見到這樣?

      Delete