Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, September 19, 2013

小林家手製月餅系列 - 酥皮奶黃月餅

繼冰皮月餅取得大成功之後
信心爆棚,翌日懶懶行咁開工整奶黃月餅
點知整到日落西山都未得,最後要加開一晚夜工先出到爐
仲因為咁病病地…對唔住木木,係媽媽太逞強 > <
所以大家見到的圖片記錄,絕對係虎頭蛇尾的…

我的做法好聽就叫集各家之大成,實質就係左湊右拚 =P
食譜跟blogger膠膠B,出自望月月餅班 
(望月的葉師傅,據稱係半島嘉麟樓/九龍酒店酥皮奶黃月餅始創人)
皮餡比例跟sasa再自己亂黎 (仲要多謝sasa過左好多貼士俾我)
入爐時間跟煮食谷友分享,都係話出自望月

先做餅皮 (後來發覺應該先做餡料,因為餡料需要較長時間冷卻)
同整曲奇餅差唔多呢~ 


1. 無鹽牛油回溫,加入砂糖,用打蛋器打至發白同鬆軟
(小林家已棄用白砂糖)


2. 雞蛋打散,加入(1),用打蛋器打勻


3. 另一碗內,低筋麵粉同吉士粉一同過篩三次


4. 粉類分幾次加入(2),用刮刀拌勻


5. 最後用手輕輕搓成粉團,用保鮮紙包住入雪櫃
如果即刻用就凍格30分鐘
如果好似我咁第二日先用都係擺凍格
如果起碼兩日後先用就擺冰格,事前放凍格/室溫回溫


整好餅皮之後,咁岩有朋友賞面黎食小林家冰皮月餅
吹吹水食件餅飲啖茶,再開工整奶黃餡
聽過「一鼓作氣,再而衰,三而竭。」嗎?
我就係泄左初初果道勇氣,之後愈來愈手腳慢,無幾耐就要坐低抖抖
又唔記得每一步都影相記錄,最後仲唔夠時間即日焗埋 > <

過程大概係 1. 吉士粉,奶粉,蛋同蛋黃,糖 mix together
2. 椰奶,淡忌廉,牛油,雲尼拿籽,糖煮至微滾


3. (2) 倒入 (1),回鍋用中火快手攪煮直至成團


4. 攤凍


5. 咸蛋黃 (木木媽唔得太操勞,買現成咸蛋黃方便快捷) 切碎
噴上少許玫瑰露酒,焗爐預熱後150度焗7分鐘,會見到起泡泡
出爐後再用匙壓成茸,我保留小部分碎粒增加口感
平均加入奶黃餡,用保鮮紙包實雪過夜


6. 翌日放工飯後繼續 >>>
將餅皮同餡料分割,我最後調整的比例大概係皮餡各22g (50g模計)


7. 餅皮搓圓壓扁,包入奶黃餡,用手掌虎口位收口,變成黃波
餅模同檯面撲手粉,黃波放檯面,用月餅模壓成形
直接係已舖烘焙紙的焗盤上甩模


8. 家用焗爐有幾熱預幾熱 (小林家的只有250度)
焗盤放低層2分鐘,中層4分鐘
出爐冷卻10分鐘,上一層蛋液係凸起的文字/花紋位
再入爐中層4分鐘,上一層糖水 (砂糖/水 1:1細火煮溶攤凍)
頂層1分鐘烘面,出爐!

純粹自行記錄,第一次整無乜心得可言
記得餅皮要控制溫度,回溫太耐牛油易溶,太硬身易裂
我索性企係雪櫃旁邊包餡,餅皮一軟身就放入雪櫃一陣
而奶黃餡直情係包一粒先係雪櫃拎一粒出黎~

精挑細選半打最靚仔的影相 =P
係呀,有小部分好醜樣,面目模糊,唔出得場…


本來我仲有買其他模片
「小林家」太個人化,感覺太良好,唔捨得換其他款 =P

我見煮食谷友焗出黎都係偏淺色,自己就鍾意少少燶邊的感覺
本來第一次整都無信心整得好,估唔到焗爐好生性
完全俾到我想要的效果!


旁邊睇,煮食谷友提到常見的「象腳」問題 (即上瘦下肥) ,無!
至於裂紋就唔多唔少總有,我已經收貨~


切開睇睇個餡,都唔錯啵! (黑色點點係雲尼拿籽)

試食報告︰個奶黃餡好得,唔甜唔膩但香
餅皮就脆身左少少,bubu話似食曲奇餅,我又OK,唔駛咁漿住牙齒
如果餅皮再厚少少可能會酥返? 


開心大滿足還願之作!
遺憾係無時間早兩三星期整,如果唔係就可以大量製作去送禮啦。

今年仲有好友幫我班到半島嘉麟樓、半島酒店、九龍酒店各一盒
木木你未出世已經好有食神啦 =]



22 comments:

  1. 木木媽真係勁,大住肚都仲整月餅,回想自己大肚時,真係超懶呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 不過真係消耗晒我同木木所有的energy!

      Delete
  2. 嘩..你好犀利呀, 一定好好食者~

    ReplyDelete
  3. 仲有無淨?醜樣既我都要!! 我可以今晚過黎攞架~~ XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 仲有小量,你係咪黎呀 =] 但我返娘家做節,無咁早返呀~

      Delete
    2. 我今晚出旺角做節~ 如果你返到屋企, 你whatsapp我啦~ 睇下過唔過到黎~ 多謝先~ ^0^

      Delete
  4. WOW~~~呢個酥皮月餅好吸引...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嗚~波哥生日果日我帶左月餅黎俾大家試架 ><

      Delete
    2. 哎吔.係????好想試啊~~~~大爺都好鐘意食月餅架..kakaka.
      波哥生日會太忙喇, 所以唔記得左~~~

      Delete
  5. Replies
    1. (我自己梗係覺得)好好味啦!哈哈

      Delete
  6. 好吸引呀!!! 第一次整就咁成功!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀!第一整成咁算係大成功!符符碌碌 =P

      Delete
  7. bubibu,好強!!大住個肚都甘勤力整野食,叻叻!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我驚生左木木之後無晒自己時間,所以趁依家仲有機會咪去盡d!不過真係幾攰…

      Delete
  8. 第一次都整到咁靚, 好勁呀! 我0個D 毀左容....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 一味靠符碌!唔知關唔關我皮同餡都雪左一晚的事呢?

      Delete
  9. 我...... 明明...... 留左個comment 俾你....
    但消失左,,,,,

    再留過~~~

    係我衰~~ 攪到你泄左氣, hahaha~~~
    但冰皮真係好好食呀~~ (心心)

    ReplyDelete
  10. 水太太最喜歡奶皇月餅架喇~~ 你焗得好靚呢~~

    ReplyDelete