Baby Birthday Ticker Ticker

Friday, August 30, 2013

零依依不捨的網誌搬家

由最初的diaryland,xanga

yahoo,一個記錄結婚至依家懷孕中的blog
照計應該好有感情
但對住yahoo blog,唔好意思真係無...

130830,因為post唔到[七週]文章而準備send email發火之際
咁岩第一時間睇到yahoo blog宣佈年底關閉



第一秒煩搬去邊好
第二秒發覺都未嘗唔係一件好事!

努力執靚新BLOG,希望大家會繼續黎打躉吹水 =]

54 comments:

  1. 我試緊TUMBLR,亦用緊BLOGSPOT,我覺得BLOGSPOT係方便D,容易D,但.... TUMBLR就FLEXIBLE一D,目前... 應該都係兩邊走.... 畢竟,個邊好容易就搬到.... 同埋,兩邊同步UPDATE,有咩事起上黎,都無咁傷.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. TUMBLR連試的意慾都唔係好高,不過學你話齋,兩邊update穩陣d...

      Delete
  2. hello! 大家都開始搬過黎啦, 我諗我要D時間先識搞呢邊既FUNCTION...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都摸緊呀,暫時係kick住左係profile pic呢度,show唔到><

      Delete
    2. 我想問下點樣可以改到 "Tareworker" 左邊個B 字ICON? 我見大家都可以改番自己頭像, 不過我改黎改去都唔係改呢個既??? HELP!!!

      Delete
    3. 但我成日本來ok又突然變死圖…

      Delete
  3. 報到! 木木媽~ 我要睇住木木出世, 睇住佢大~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係咪有D Blog set 左private 架?

      Delete
    2. 晉晉媽~多謝你,我未公開link都搵到黎 =] 我想將木木果d搬左過黎先,好彩無乜相,唔係有排搞,week5-7已經publish左架啦,不過就無晒舊果邊的comment,嗚...

      Delete
  4. 終於來到這一步......要搬了,希望這裡可以ADD到你,大家多多交流。:]

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢度都容易follow返大家,keep in touch!

      Delete
  5. HELLO木木媽, 我都搵到入黎..kaka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔知大家幾時先可以揾得齊腳呢?!?!?! wahahahhahaha~

      Delete
    2. 小宅k:你係咪用左google+profile?用返blogger profile會方便d呀~
      tarework: 見到profile pic啦~

      Delete
  6. 木木媽係啊, 我研究唔到點樣唔用google+profile啊...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我將兩個PROFILE 合拼左呀! 因為唔知點究, 一時一樣, 好古怪.

      Delete
    2. 係喎,tareworker你原本好地地做咩多左個姓?
      我幫你地手研究下

      Delete
    3. https://support.google.com/blogger/answer/1375600?hl=zh-Hant&ref_topic=2387000

      「如果我在改用 Google+ 個人資料後改變心意,可以再換回來嗎?
      改用 Google+ 個人資料後,您可以在 30 天內選擇恢復使用 Blogger 簡介。30 天過後,您的 Blogger 簡介將遭到刪除,如果您要恢復使用 Blogger 簡介,則必須建立新的 Blogger 簡介。」

      我本身無link up,所以我click入去「恢復使用 Blogger 簡介」乜都無,你地click入去應該會有教點unlink

      Delete
    4. 得左啦得左啦, 唔該晒木木媽~

      Delete
    5. 嘩哈哈, 我都得左喇!!thx 木木媽~~~

      Delete
    6. 我又諗左陣get到咩係big yeah,哈哈!依家係蠢d架啦~搞掂就好啦 =]

      Delete
  7. Replies
    1. 用blogger app? 我玩左blogger app,似乎只係for寫blog多~

      Delete
  8. SASA報道(舉手)!!!

    ReplyDelete
  9. 我係YAHOO BLOG個Mitsui, 牛丸呀...想問呢度係咪唔可以留"私人回應"?

    ReplyDelete
    Replies
    1. HELLO MITSUI, 係呀呢度無私人回應的~你可能唔習慣,但唔好唔黎搵我呀~~~

      Delete
    2. 我都喺BLOGGER開咗ACCOUNT LA...同PIXNET同步~

      Delete
  10. 報到,我係莎拉蛋糕呀,,,我都改用blogspot呀,,,
    http://sarahcakeblog.blogspot.hk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. follow左你啦,我見到你都follow左我,yeah!

      Delete
  11. Hihi~ 想問你upload相去picasa web album, 同直接喺blog upload有乜分別呀? 係咪多個地方backup?
    有咁多篇blog都唔知點搬, 又怕搬完後會C圖...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實直接blog upload都係upload去picasa web album,不過blog upload會upload去用你個blog命名的album,via picasa web album upload就可以categorize唔同相落唔同album

      我仲未back up,我見人地搬完好似ok見返晒相,但我要等自己搬時再睇,我懷疑d圖係度係因為yahoo仲run緊,一過boxing day可能就會死晒圖…

      Delete
  12. 揮個手留低啲雀毛先~~
    hehe,你超勁,咁快整到個blog咁靚

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi雀~我係8月30號已經即刻開新blog…

      Delete
  13. Replies
    1. 有好幾個方法,要follow我可以係左邊的“join this site“跟指示輸入~

      Delete
    2. famama2013.blogspot.com

      YEAH, IS OK

      Delete
    3. hi famama, u r a mom-to-be too! congrats!

      Delete
  14. 真係好喇, 大部份BLOGGER都轉左黎BLOGSPOT, 以後大家Keep in touch丫~ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,其實搬去邊無所謂,最重要係大家在一起 =]

      Delete
  15. hihi 木木媽, 我睇開你yahoo blog架~
    不過我冇寫blog呢~
    你個新blog 關於木木B 的page係咪會set privacy架?
    之前睇到但依家冇咗呢~ >_<
    我都好想關心你同bb哦~

    ReplyDelete
    Replies
    1. hello 喵喵仔,多謝你的支持呀! 放心,有關木木的會陸續開放返,只係我努力緊寫教學文咋~

      Delete
    2. 你要加油哦~ 食多D營養嘢呢~ ^^

      Delete
    3. 多謝你,好窩心的留言!

      Delete
  16. 好開心大家總算陸續搬緊黎呢邊, 希望搵得曬之前follow開的blogger. 我都好想睇住木木大! 估唔到有左木木之後你寫番多左blog呢 =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你講得岩!好努力記錄木木係肚裡面的一點一滴,有返準備結婚時的動力!

      Delete