Baby Birthday Ticker Ticker

Friday, August 16, 2013

[扮]闊太的高茶生活︰Lobster Bar & Grill, Island Shangri-La

[自我追趕 唔駛理我系列] < 但其實呢篇又值得睇下 =]

23 DEC 2012

寫埋2012年最後一篇高茶,之後隔左好幾個月先再去,希望唔駛再追趕!
今次又係去island shangri-la,不過係另一間餐廳,lobster bar & grill
顧名思義係一間bar,又係一間主打龍蝦的causal dining place

今年平安夜聖誕大餐玩自煮,所以提前出外食返餐應應節




除左樓下的island gourmet對我好有意義,lobster bar & grill更甚
好多年前,我經常流連呢度時,發生左一件我呢世女都記得的事
亦因為呢件事,我同bubu先會係埋一齊呢~



lobster bar & grill 平時已經係藍色的佈置,加埋x'mas deco
好有white christmas的氣氛!



多謝一位外藉hostess幫我地影合照,仲順光逆光都影齊,like!
(又忍唔住再講多次,果時真係好少女呀...依家係一個大肚婆 ><)



平時lobster bar & grill 唔做afternoon tea的
所以一知道有lobster afternoon tea就即刻訂位試試
(唔知依家仲有無...)



呢一層唔係我的目標



呢一層都唔係...呀,都有的,不過我以前成日食,留返最尾先慢慢嘆佢~



平時「寶物沉歸底」係唔應用於afternoon tea的,因為最底果層通常都係用黎撐飽肚的三文冶
呢層雖然都係三文冶...



(左下) rye bread and mascarpone w lobster
(右下) lobster and avocado sandwich

但佢係啖啖龍蝦肉的三文冶!



仲有呢一籃亦唔單止係plain / raisin scones
(左上) barbecued lobster and truffle bun!



crispy cones w lobster tartar and caviar
龍蝦他他~!

八個月後的今日,得個睇字無得食,生左都仲有排未有得食,wuuu...



雖然亮點係幾款龍蝦小點上,但千祈唔可以miss左呢件
island gourmet's signature cake - frou frou
因為情意結,frou frou永遠都係我的top 3 fav cake =]



------------------------------------------------------------------------------------------

Lobster Bar & Grill, Island Shangri-La
Lobster Bar & Grill Afternoon Tea
For Two $428



5 comments:

  1. 我覺得呢個lobster afternoon tea好正呀! 我老公都話覺得最啱佢口味呢~ 件frou frou真係好好味!!
    [版主回覆08/29/2013 10:38:33]因為呢個tea最底果層太出色! 岩老公口味唔駛一味甜 =]

    ReplyDelete
  2. 你個時個樣都真係好少女喎XD
    [版主回覆08/29/2013 10:39:07]其實我留返個海就會少女返架啦...

    ReplyDelete
  3. how much ?
    [版主回覆08/29/2013 10:39:59]已經係上面寫左啦,428 for two,不過唔知依家仲有無呢。

    ReplyDelete
  4. 件 signature cake真係好好食
    [版主回覆08/29/2013 10:40:07]+感情分,frou frou真係無可取替

    ReplyDelete
  5. 莎拉蛋糕Sarah CakeAug 31, 2013, 9:34:00 AM

    haha,,我在剛剛個星期日, 好似見到你同老公係海港城(如果我無認錯人), 小林太你一樣係咁少女Feel呀, 如果唔睇下半身, 真係唔覺你太肚呢.
    [版主回覆09/01/2013 00:31:36]唔出奇呀,我呢期成日出入海港城~我已經比之前漲左好多,仲認得我代表你勁,哈哈!

    ReplyDelete