Baby Birthday Ticker Ticker

Friday, April 9, 2010

Sealy Mattress

Mar 18

買床褥, 會令我回想起小時候的生活...因為我是「訓木板」大的~
所以我根本不知道何謂好床褥, 如何叫做睡得舒服啦。

而bubu的睡眠質素從來都不好, 很難一覺訓到大天光, 每一兩小時總會醒一次, 清晨醒來就不能再入睡, 也搞不清是光線, 床褥, 床品或是其他問題。

現在有了自己的家, 可以自己話事, 床褥要買好一點的, 因為好的睡眠很重要! 不過, 買床褥沒有太多的研究, 因為bubu只肯試絲漣 (Sealy)席夢思 (Simmons), 斯林百蘭 (Slumberland) 和 愛皇健 (King Coil) 都不肯試, 而海馬 / 雅蘭等更加完全不入流...

試床褥, 可以去專門店, sealy & simmons 在旺角新世紀廣場和沙田新城市中央廣場都有專門店, 款式較齊全, 也可以去百貨公司如sogo, 永安, 先施, 一田的睡眠專區。

我們試過simmons一次就沒再試了, 因為睡得舒服的太貴 (~$20K), 買得起的又不夠舒服, 反而在sealy容易找到買得起又舒服的, 之後都只試sealy。



我們大大話話都試過三四次, 去得最多的要數佐敦永安的睡眠專區, 因為人少, 可以任試, 而且型號在專區來說算是齊全。

試床褥嘛...零心得
什麼智能彈弓人體感應自動調節都是吹牛, 最緊要訓得舒服! 
bubu喜歡硬的我喜歡軟的, 所以都有點難度, 每次試總會持相反意見!

(較硬的床褥)
bubibu: 嘩! 好硬呀! 木板咁樣!
bubu: 唔係喎, 我OK喎!

(較軟的床褥)
bubibu: 拿~呢D先係床褥黎架嘛!
bubu: 咁「淋」...

果然各有喜好! 試來試去, bubu較喜歡Knightsbridge, 我就最喜歡Hotel Deluxe! 可是我接受不到Knightsbridge有「頂起條腰」的感覺, bubu又覺得Hotel Deluxe實在太軟, 像沉下去一樣...

結果, 我們找個平衡點 - Celebration!



Celebration的軟硬度正正在兩者之間, 剛睡下去的時候會覺得好軟, 睡多一會就會feel到床褥慢慢把身體挺起來, 那我就可以有軟淋淋的感覺, bubu又不會覺得長期軟淋淋會壞腰骨~ GOOD!

我們從新年前開始留意, 到三月尾發覺贈品和折扣一直不變 (60% OFF, 送床褥保護墊&枕頭兩個), 不過永安剛好做easter promotion, 折後再減HK$400, 就決定買啦。

溫馨提示︰
專門店和專區的售價一樣, 折扣也一樣, 不用格價, 不過百貨公司會不時有優惠, 所以可先試好型號, 待週年慶或長假期優惠活動才出擊購入。

可以的話先買床褥才買床架, 用床架遷就床褥要求, 用床架高度遷就床褥厚度。例如simmons的床褥保養不適用於魚骨架, 如果先買了床架就會有限制;有時床褥太厚(>13吋), 床架要造得較低來平衡高度, 方便上落床。

3 comments:

  1. hello.....我係2011年11月 BD 架.....
    可以add我嗎?!......
    因為我覺得你個blog寫得好好呀.....
    [版主回覆04/09/2010 14:45:00]多謝你丫~~~ 我已經add左你啦~

    ReplyDelete
  2. Mr. and Mrs. ChuiApr 9, 2010, 6:26:00 PM

    why只試 絲漣 (Sealy) 和 席夢思 (Simmons)? 咁你地本來訓開咩床褥?
    [版主回覆04/11/2010 12:02:00]我都唔知原本訓開乜野, mm俾咩我訓就訓咩囉~~~ 唔...因為bubu想買口碑同質數都好D既, 加上我地對sealy又有D情意結, 所以就咁囉~

    ReplyDelete
  3. 咁而家幾錢呀sealy??
    [版主回覆04/13/2010 12:14:00]我買左celebration 4'6'' x 6'3", 折緊未計永安 discount $8448~

    ReplyDelete