Baby Birthday Ticker Ticker

Wednesday, April 7, 2010

countdown:7m - GOGOGO!





復活節假期看了〈美麗密令〉, BENZ雄和阿SA飾演警察父女, 有「方中sir」在, 戲內不時聽到阿SA在喊「GO GO GO~!」, 好好笑 =)

想著「GO GO GO~!」亦十分切合本月countdown主題, 故借來一用。七個月啦, 大items都定了, 餘下的都是「濕星野」, 或是可有可無的DIY, 所以更加需要的起心肝GOGOGO, 不然的話, 以我的性格, 好易就會爛尾!


 (要像superman般GOGOGO!)

雖然還未開始製作已outstanding N次的wedding logo & MOH/BM inv. card, 但另一項重要item - 租衫, 終於KO了!!! 恭喜可喜!

本月完成了的事︰

取婚檢報告
初訪花店
買新居床褥
收法國婚紗婚照
確認瑪莎LiLi校稿
取美麗佳人部分相簿
新居拜四角 (which 我沒有參與...)
第四輯婚照下半部分拍攝
婚紗晚裝下訂 & 定款

WOW! 還是頭一遭可以寫到那麼多 (屁~ 有1/3都是婚照事項...), 不過回看上一篇倒數八個月的, 已經算有進步, 要繼續KEEP GOING! 而且要繼續努力BLOG BLOG啊~

下個TOP NO.1目標絕對是MOH/BM inv. card, 好希望可以在婚期半年前送出。

婚禮進度表 * 婚禮日期︰2010  11  (星期日) 

Item                                           Vendor/Details/Status


註冊

註冊地點

Century Wedding 天幕禮堂

擬結婚通知書

CW 代辦

結婚戒指

Tiffany & Co. novo

結婚證書封套

未找 vendor 

佈置

CW提供 + DIY reception table

音樂

CW提供

戒指枕

Tiffany Box or DIY 

羽毛簽名筆

CW提供

嘉賓簽名冊/框

DIY 

嘉賓簽名筆

DIY 



婚宴

婚宴地點

欣宴 of Novotel Kowloon Hotel

MC

Tony of Bon-tony

場地佈置

DIY 

音樂

未準備 

回禮小禮物

考慮中 



結婚蛋糕

欣宴提供 / cake2 [考慮中]

席前小食&飲品

欣宴提供

紅酒

未買

烈酒

欣宴提供



Reception – 座位表

DIY 

Reception – 簽名板

未訂製 

Reception – 簽名筆 & 筆筒

DIY 

Reception – welcome board

DIY - 已買部分物資

Reception – 人情箱

DIY 

Reception – 瓜子糖果

欣宴提供 + 未買 

Reception – 啤牌

已有九副 



Table No.

DIY

Menu

DIY

Centerpieces

DIY - 已買部分物資 



席前影相安排

Tony of Bon-tony

席前斟茶用品

欣宴提供

致謝辭

未準備 

婚宴遊戲

Tony of Bon-tony



兄弟姊妹團

伴郎

Pak

伴娘


兄弟


姊妹

Ja, Mi, Wa, Cherry, Manchi, Sheena

兄弟姊妹聚會

TBA 



傳統禮儀

過大禮日期

未定 

過大禮用品

未定 

禮金

*秘密*

西餅卡

美心搭上搭託人買已收貨

唐餅卡

mm說不用用西餅卡代替

龍鳳被

準備買 

金器

未買 

囍字貼

未買 

男女家對聯

女家已有, 男家未買

男女家上頭用品

未買 

男家上頭睡衣

未買 

女家上頭睡衣

未買 

好命公

未找 

好命婆

未找 

接新娘 – 綵球

mm朋友轉贈

接新娘 – 遊戲道具

未準備 

接新娘 – 愛的宣言

DIY

接新娘 – 開門利是(道具)

DIY

斟荼 – 茶具

mm朋友借出一套, bubu朋友轉贈一套

斟荼 – 囍字紙杯

未買 

斟荼 – 紅棗蓮子

未買 

斟荼 – 跪墊

mm及bubu朋友轉贈共兩套

出門 – 紅傘

未買 

出門 – 米米豆豆

未買 

回門乳豬

欣宴提供



利是 – 開門利是

未準備 

利是 – 兄弟姊妹

未準備 

利是 – 工作人員

未準備 

利是 – 婚宴人員

未準備 

見人就派利是

未準備 



囍帖及其他設計

囍帖

DIY 

囍帖 – 信封

未買 

囍帖 – 封口貼紙

DIY 

囍帖 – 回禮利是

未準備 

囍帖 – 地圖卡

DIY / 找vendor印 

Wedding Logo

DIY 

MOH/BMd Inv. Card

DIY 

E-Save-the-Date

DIY

Thank you Card

DIY 



攝錄

婚紗攝影

Marry Claire

MasaLiLi

France Bridal

Red Point Workshop

DIY

已影, 已取部分pdts

已影, 待輸出

已收相

已影, 待睇相

暫定2010年春季



當日攝錄

Joseph Photo & Video (2P1V)



禮服

新娘 – 婚紗

已下訂及定款 

新娘 – 裙褂

Cocoon #15N

新娘 – 晚裝

已下訂及定款 

新娘 – 婚紗鞋

未買

新娘 – 裙褂鞋

未買 

新娘 – 晚裝鞋

已買

新郎 – 男褂

Cocoon #006

新郎 – 禮服

已訂造一套未買配件

新郎皮鞋

未買 

女家 – 媽咪衫

已fitting及存倉

女家 – 爸爸衫

未買 

女家 – 哥哥衫

DIH ( DO IT HIMSELF ^^)

男家 – 嫲嫲褂

未租 

男家 – 奶奶衫

已買一套, 其餘租/買 

男家 – 老爺衫

DIH 

男家 – 細佬衫

DIH 

伴娘裙

TBA

姊妹裙

TBA  

伴郎兄弟呔

未買 



造型及化妝

MUA

Sandy Wong

媽咪 & 奶奶

By MUA

伴娘

By MUA

姊妹

DIT 

婚紗頭紗及手套

TBA 

頭飾

By MUA + 鮮花

首飾

TBA 

金銀珠寶箱

未買 



花球

新娘花球

未找 vendor 

新娘花球 ()

Ron Gift & Design

伴娘小花球

考慮中 

主禮人襟花

未找 vendor  

接待人員襟花

bubu朋友轉贈 or DIY

姊妹手花

DIY 

兄弟襟花

DIY 



花車

主花車

自己車

24/28 van

未找 vendor 

花車公仔

Kitty & Daniel

花車佈置

DIY 



其他及各樣的表

新居

已裝修, 待買傢俬

婚前檢查

Kinetics - 已取報告

兄弟姊妹分工表

TBA 

工作人員Contact list

TBA 

賓客名單 & 座位表

TBA

全日Rundown

TBA 

註冊影相Rundown

TBA 

各樣Checklist

TBA 



努力的把粉紅色粉紅色變成啡色

10 comments:

  1. ♡°。黑豬安。°♡Apr 7, 2010, 11:54:00 AM

    yeah~~~~big day都係7號既朋友...我來啦!! 恭喜恭喜...婚紗晚裝終於搞點左 快d出post話俾我地聽你confirm左邊間啦~~~
    [版主回覆04/07/2010 16:39:00]七號既朋友 ! 個個月一齊countdown!
    依家打blog仲忙過結婚咁滯! 不過唔搞結婚野又何來有野寫呢

    ReplyDelete
  2. 終於攪掂...恭喜晒 !!
    我發覺自己都好懶..我仲有 8 個月!!! 咩都冇做過 >_<
    [版主回覆04/07/2010 16:32:00]好懶呀你~好懶呀~你好懶呀你~ 輪到我督促你啦~!!!

    ReplyDelete
  3. 你好多野都diy wor 好勁!
    [版主回覆04/07/2010 23:40:00]得個寫字 ....等我真係做左D野出黎先讚我啦~~~~~

    ReplyDelete
  4. 其實我o地o既big day好近, 唔知你介唔介意add我做friend, 大家交流下呢?
    [版主回覆04/12/2010 11:15:00]add左你啦, 你都add返我丫~

    ReplyDelete
  5. 你 big day 早我兩個月 ~ 但你已經比我做多左好多野喇!!! hahahaaa
    [版主回覆04/12/2010 11:14:00]咁你又多我兩個月時間嘛~ 加油呀!

    ReplyDelete
  6. Hello ~~  我嘅 big day 2011年9月11日呀... 仲有唔夠年半的時間, 但係我只係訂咗酒席, 最近先開始睇 MUA 同 Photographer 的資料.... 你的blog 是我的朋友forward 給我的, 你真係好有心機呀... 睇完你的資料覺得好實用, 你的意見都好中肯.... 同埋我好鐘意你每月 "Progress" 的表格, 係你自己做的嗎 ?? 如果我想借來一用可以嗎 ?? Btw, 我都想搵 Sandy 做我的 MUA, 但點樣都聯絡不上她 ? 她不接電話亦都唔覆 e-mail.... 點算好呢...... 如果我喺籌備婚禮中有不明白的地方, 可以請教你嗎 ?? THANKS A LOT!
    [版主回覆04/16/2010 10:55:00]多謝你欣賞~ 我最近都懶左, 有好多分享都未打出黎, 我都要加油!
    個表格係我自己整架, 方便自己睇有咩未做嘛, 你喜歡就借去用啦, 但係記得要quote返出自我個blog啊~
    有咩唔明當然可以問我啦, 咁客氣架!
    至於mua, 你留多個private msg俾我丫~

    ReplyDelete
  7. 哇呀 ! 好 surprise ! 我們是同一日 big day 的 !! 好開心呀 !!
    看見同一天 big day 的新娘特別有親切感 ~
    還有 , 我當日攝影也是 joseph photo 啊 ~ 咦 , 即是 joseph 117 那天至少有 2 個 job 了 !! 不過我沒有指定 2 p 1 v 呢 ... 妳有嗎 ? 
    有很多東西可以 DIY 的我也打算 DIY , 大家一起加油啊 ! 還有所有的 117 新娘也是 !
    P.S. 要花些時間煲煲妳的 blog 了
    [版主回覆04/27/2010 23:57:00]HELLO! 117...我好少咁樣講自己BDAY呢 =) 咦~大家都係JOSEPH, WOW! 我好似有指定到, 不過唔記得左係邊個添, 太耐之前BOOK... 我之前都知道有個b2b係117, 不過佢後尾改左另一日, 另外就係小月都係117, 你識佢嘛? 其他的我就未發掘到啦, 你知道有的話可以講我知嗎? ^^ 加油!

    ReplyDelete
  8. 我懶懶先寫 117 ja , 唔好學我 d 懶o野比較好
    其實 117 好易同 1 月 17 日混淆呢 ~ 寫 7/11 人地又會以為係 7 月 11 日 ... 所以我通常寫 7 Nov ga
    睇返妳個進度表 , 除左註冊o個 part , 我同妳進度都差唔多 ...
    我唔識小月呀 , 不過已經 add 左佢 ~ 好o野 ^ ^
    我嘛 ...好似連一個同一個月 big day o既新娘都未搵到 , 哈哈 !  
    因為之前只顧寫自己o既 blog , 近依幾日先開始探訪其他新娘o既 blog ja
     
    [版主回覆04/28/2010 16:57:00]me too! 我都係鍾意寫 7 nov!
    聽到你咁講, 我都安樂d, 起碼知道自己都唔算太落後...咁你註冊果part會點呀?

    ReplyDelete
  9. 其實妳一 d 都唔落後呀 ~ 因為又要準備新居o既事 , 係會分散左時間
    而且大項目妳都 7788 , 所以 ok 呀 ! 不過有定心理準備 , 就快倒數半年 , 要 keep 住忙了 . 我都早已 set 定 5 月o既目標 , 希望可以達成
    我打算去紅棉路註冊啊 ! 所以要做定功課預備同其他 7 nov o既新娘爭了 ! 祝我好運
    [版主回覆04/30/2010 13:32:00]係啵~ 我都要set下五月目標先得!
    我本來都想去紅棉路呀, 不過唔太順路又好趕咁, 所以放棄左! 加油呀~! 之前練多d一定okay!

    ReplyDelete
  10. wei wei~ just curious, where did u find your wedding gown at last?
    [版主回覆05/07/2010 12:03:00]^^ 我係classic同in-wedding租左, 遲d會分享呀~

    ReplyDelete