Baby Birthday Ticker Ticker

Friday, April 16, 2010

[沉迷] 偶像劇

最近真的有夠懶惰, 看我更新BLOG的次數和空泛無聊的內容 (incl. the piece i m typing rite now...) 就知道了。

因為最近又墮進「煲劇深淵」囉~! 新鮮滾熱辣, 剛煲完的有台灣偶像劇「就想賴著你」, 台灣還在播映中, 本來想跟台灣同步的收看的, 最後還是忍不住找上ppstream, 一口氣給看完了!




噢...言承旭! 他可算是台灣偶像劇的始祖啊~ 想當年 (很不願意用這三個字嘛...可真是很多年前的事 ><)「流星花園」我都不知翻看了多少次耶...



劇中的小姊弟也是超級淘氣可愛~




沒錯所有偶像劇的劇情都很婆媽, 很沒張力, 故事大鋼更加是千篇一律, 大多是男主角有型靚仔, 擁令人羨煞的身份地位, 身邊總有一位漂亮聰明的女配角...而女主角呢, 總是長相平凡, 沒學歷家又窮, 但偏偏男主角就是專心一意的愛著女主角, 女主角又永遠到最後才察覺得到的老土橋段, 完全有違社會常理~!

不過嘛...我就是愛看! 怎麼樣!

煲劇嘛...癮一起了就停不下來, 最好長煲長有, 最好每天不用工作狂煲十二小時, 另外的拿來睡, 養足精神起來再煲... (bubu: 那甭理我啦? 嗚...沒心肝的未婚妻 #%&?!)

7 comments:

  1. 呢套我買左未睇...
    小小彬超可愛呀 !!! 我勁鍾意佢呀
    下一站幸福你睇左未呀 ? 勁好睇呀... 都有小小彬做架..
    我推介你睇呢套呀...hehehehe
    [版主回覆04/17/2010 21:43:00]買左竟然擺係度唔睇...!!! 太過份啦, 快D睇啦! 好好睇呀~!!! 小小彬劇接劇, 超勁! 佢有個細佬, 叫迷你彬! 下一站我都打算睇呀, 但係要清下結婚D野先!

    ReplyDelete
  2. 我之前都追晒呢套啦, 台版聽聞同呢個版本會有不同哦~
    [版主回覆04/17/2010 21:35:00]我都知道啊, 但係實在忍唔住要立即追晒佢!

    ReplyDelete
  3. 我都有同樣的毛病""煲劇""~~我的最後看是"下一站幸福"超正!!!
    [版主回覆04/17/2010 21:36:00]我都聽聞下一站幸福好睇啊! 但係我要等遲D得閒先可以再睇啦...

    ReplyDelete
  4. 小小彬真係幾cutie,有前途童星呀下....不過咁細就出黎搵返食....唔知第日會唔會星途好過佢阿爸咁.... 快d睇下一站幸福啦,超正... 本來仲想問呢套好d定下一站好d添.... 呢套有無拖戲架?....
    [版主回覆04/18/2010 00:18:00]個個都話下一站好睇, 搞到我心思思添!!! 呢套我覺得有少少架, ELLE同JERRY中後段搞左好耐都未係埋一齊, 睇到我都MUN, 去到尾二集先一齊, 之後己經ENDING啦!

    ReplyDelete
  5. 我都一早追晒呢幾套台劇了~ 超好睇~ 睇完連d人物類e.g. 小小彬 甚至首歌都鐘意埋~~ 
    睇完又好空虛~ 而家都未搵到others 去replace 返呢份感覺!!!
     

    ReplyDelete
  6. WOO~~~ 我而家都係個個星期追緊佢呀!
    原來可以ppstream 睇晒? 等我去找下先
    [版主回覆04/19/2010 11:27:00]上網可以睇晒果d係土豆網offical流出黎架, 所以唔係台版, 會有少少唔同~ 

    ReplyDelete
  7. 呵呵,我都睇哂啦,好好睇呢! 另外想問, 可以ADD我做BLOG友嘛?
    [版主回覆04/20/2010 23:59:00] 已經ADD左你啦~

    ReplyDelete