Baby Birthday Ticker Ticker

Wednesday, April 28, 2010

碎碎念一二事

幾天沒上來, bubu都問我︰「點解無新post?
還有啊, 只要不浦頭幾天, 那些無聊絕頂的spam reply就會入侵BLOG! 哎呀 ><
又是可惡的YahooBLOG!!! 久不久就發神經, 上傳的圖檔都替我加粗粒, 看到都不開胃啦, 完全無心機寫BLOG…我要等它「病好」才會upload masaLiLi婚照喔。


另外就是忙著大大小小幾件事情啦, 不過忙了一大堆還是未有任何成果可見! 有天晚上, 上床前手癢, 把幾本素材書揭了揭, 之後就不得了啦, 在床上滾來滾去都睡不著, 腦袋在不停的brainstorm wedding logo, 久久停不下來...

還有就是新居傢俬, 說過四月要完成, 結果到今天四月尾還未ko...不過下星期應該會請cf來度尺啦...期望五月內完工。 plus 昨天有air-con送到, 很快就可以涼冷氣!

還有還有, 有件事在心裡憋很久了。姊妹J最近離職, 我本應好好關心她的, 不過她和姊妹M在不久之前做了一件事, 令我很不開心, 可是她們不知道也不察覺, 只有我自己在這邊生氣...大家多年姊妹, 我有想過開門見山的跟她講我的感受, 可是我覺得人家如此的不重視, inconsiderate, 為何我還要做主動修補嫌隙? (很小朋友的想法, 我知道...) 婚前半年倒數就到了, 我想正正式式的邀請她們來當姊妹, 可是我嘛...還有跟自己鬥氣中...

以上的。  

6 comments:

  1. 你設計logo 有咩好既software 呀??
    我都想自己試下啊!
    [版主回覆04/28/2010 21:49:00]應該用ILLUSTRATOR最好, 因為係ai檔, 但係我都唔識用, 所以會搵朋友幫手~ 或者PHOTOSHOP都OK~

    ReplyDelete
  2. 乖~唔好嬲呀下~~如果想請佢地做姐妹,真係要開門見山講下 有時都多都係小事化化下就大左架喇~ 做下和事佬有時都唔錯架~人與人之間既關係就係咁得意~
    [版主回覆04/29/2010 12:20:00]唔係嬲, 係失望同唔開心...不過係唔會影響到做姊妹呢個決定既, 只係我自己un住un住收埋收埋唔開心啦...

    ReplyDelete
  3. 如果有打算請佢地做姊妹就一定要傾下呢, 真心的會明白的
    [版主回覆04/29/2010 12:21:00]其實已經一早講左搵佢地做姊妹, 只係欠一個正式既邀請呢...唔知道點樣俾佢地知道我唔開心左好耐...

    ReplyDelete
  4. 或者唔好當面講~~可以寫信呀~~如果你自己心入面都un住un住,到你big day又未必會放心交托重任比佢哋 / 會覺得佢哋做得唔好,到時只會令友誼更加降溫呀~~快啲放開懷抱,講清楚,唔好比呢啲小問題令到你個心un住un住啦
    [版主回覆04/30/2010 13:46:00]咁我又唔會唔信任佢地既~ 因為我知道佢地今次係無心, 唔為意唔細心, 而且件事過左好耐, 我已經let go左架啦, 只係想佢地知道返件事, 同埋唔想再發生多次...
    多謝你安慰我啊~
     

    ReplyDelete
  5. 唉...整屋真係好麻煩...我都整得7788...我add 左你msn la
    [版主回覆04/30/2010 13:39:00]係呀, 尤其係裝修...
    OK! see u there!

    ReplyDelete
  6. 搵得做姊妹就應該是最要好的朋友,我覺得要拎出來傾,
    可能是大家有誤會呢..
    我覺得朋友就像情人一樣,要多溝通喔...
    加油!!
    [版主回覆04/30/2010 13:57:00]係呀, 你講得好岩, 唯有最好既朋友先至可以坦坦白白咁將所有野講出黎...

    ReplyDelete