Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, August 6, 2009

MUA Trial - 2nd attempt

打鐵趁熱, 前天試完Cathy Cheng, 今晚試 MerryMarry (Sandy Wong)


今次沒有打風, 所以「試妝小組」終於齊人

成員有未來老公bubu + 中學best friend Ja + 大學老友Cherry~*



試妝地方又是家, 不過今次沒電視看啦, 只可聽電視聲 ^^
不得不讚的是試妝的大椅, 超級舒服! 另外shangri-la拖鞋又是十分舒服, 連她家的裝潢都要讚, 用密碼鎖的黑色大門, open kitchen (雖然看得出不多用) , 有texture的石牆, 玻璃門間出睡房套房, 好型... 



(怎麼我像在睇樓多過試妝? 有的沒的咇哩巴啦...)







* 花絮 *


每次化好妝, 我都喜歡把臉孔往鏡子裡靠, 找缺點, 然後就會被罵︰

「除左你老公,仲有邊個會行咁埋望你呀?」



那個鏡子托是發泡膠, 大得來好輕, 又讚!



右上兩位美女就是我的驗妝大使~*







大頭相仍在Ja的相機裡, 只有遠鏡shots



試妝只有一妝兩頭, 所以request了濃妝 + 褂頭 + 晚裝頭



* Comments *



︰GOOD! 上妝前Sandy幫我做了peeling, 好impressed! 底妝好貼, 回到家都沒有浮粉&出油, coverage足夠, 遮蓋到毛孔&印。眼影方面用上啡色變大眼 (我好BUY!), 用兩層假眼睫毛, 看照片眼妝依然好sharp。另外特別強調了陰影 & highlight, 幫助我的扁口扁面變立體~!

既然濃妝都OK, 淡妝我不擔心, 看Sandy's album reference, 淡妝都okay的。


︰今次連reference都沒帶, 雜誌也不多揭就去馬, 所以兩個頭都不算百份百岩心水, 不過試妝只是試手勢...覺得Sandy的頭比上次Cathy的頭複雜, 也較trendy&有層次, 而且Sandy表現得有信心, 不會把頭髮左拼右拼才落手。

事後才想到, 試頭時怎麼沒試頭飾? 不過我們有望過頭飾櫃, 有我喜歡的台式大蝴蝶 & LACE布花 (絕對不可有羽毛!), 況且我可能多用鮮花, 所以不太擔心。


既然okay, 當然即時CONFIRMED啦! (再試bubu要放血啦...)
最喜歡Sandy會送一個婚前hairdo meeting, 免去當天才知道造型的擔心!
另外Sandy亦不會push for whole day, 反而會叫我自己衡量需要才決定

其實我還在等下星期May Chong & Ada Yip Oshima的「同日bride」試妝結果, 又約了Mee Wedding的Kennis Choi, 不過既然找到okay就confirm了, 反正此三位MUA都很貴, 而且又不保証一定會夾我, 所以...算吧, 我有MUA啦!





後記︰


之前一直疑惑, 人家說Sandy Wong和Ada Yip Oshima同一間公司, 但package, style, 試妝地點盡皆不同...



Sandy解說, 因為之前Ada接了ESDlife一個job, 要做20個styling, 所以找來Sandy做一半, 合作了一次, 大家也就以為她倆同一公司啦。Sandy更說這個job為她帶多了許多客哩 。(我也是其中之一啦^^)







4 comments:

  1. 這次的確比上次的trendy..個妝也好看呀.恭喜晒...
    [版主回覆08/12/2009 13:11:00]THX~! 我幾驚第一個留既comment就係「都係之前果個好D...」之類...HAHA~

    ReplyDelete
  2. 幾好喎~好清!有冇妝前相?
    [版主回覆08/19/2009 20:54:00]呢次太興奮~唔記得左影!

    ReplyDelete
  3. 你好呀~我找到sandy整個星期..都仲未到佢呢~~ 我覺得你d試妝相好靚
    你個樣都好sweet
    [版主回覆04/02/2010 23:43:00]已經有N個JM話SANDY好難搵啊~~~ 加油呀!!! 你離婚期仲有幾多時間呀?

    ReplyDelete
  4. 我開始搵MUA了,LIST左MAY CHONG,SANDY同SUMSUM~
    不過MAY CHONG要出年1月先可以試妝~如果唔得,都唔知另外兩位有冇期~灰灰灰
    佢試妝時唔會用埋頭飾架~?
    [版主回覆06/29/2010 12:36:00]其實叫佢試應該會的, 不過我果日太興奮, 都唔鬼記得~

    ReplyDelete