Baby Birthday Ticker Ticker

Tuesday, August 4, 2009

遇上心頭愛 · 我的一襲婚紗



在我的任性和衝動下, 買了我的第一襲婚紗...

事緣星期五晚下班後, 和bubu去Marry Claire看第三次執相效果 (左右眉仍然是十分不對稱&不同色, 結果阿Mag當場找人來把其中一邊眉反轉copy去另一邊...[汗顏])。

我知道Mee Wedding的開倉就在附近, 所以就拉著bubu說要去看看...

開倉的有各十來廿件的婚紗, 晚裝和伴娘姊妹裙。主力看婚紗, 本來看上兩條重釘工, 腰間有絲帶的ALine, 不過轉過頭就給另一個女仔霸佔了fitting chance (又要霸! 做新娘, 什麼都要霸...)

然後看上另一條普普通通的拖尾, 和一條Lace, 跟著又有個姐姐來幫忙, 介紹了一條泡泡, 裙身有許多絲帶...

因為試衫要付少少錢, 所以只試了後兩件。如我所料, bubu喜歡泡泡那條, 老闆Kennis也說很襯我的「矯小可愛」外型, 我也知道這件婚紗拍婚照效果會不錯...

不過...我還是喜歡Lace啊~ 
雖然用來拍外影可能不及上一件好, 但我就是很喜歡, 很喜歡! 
能夠穿著自己喜歡的婚紗去拍婚照, 應該很好吧?

我很任性, 沒理bubu意見, 沒問准bubu, 就決定要買! 但bubu依舊是那一句很窩心的︰「你鐘意咪得囉~」, 二話不說的掏出銀包...

(人家只收cash, 我倆「湊期」不果, 只好付$10手續費用咭付錢...)

回家, 待媽媽回來, 便再試穿一次(未改前), 獻醜了~



bubu用手機拍得不太清楚...
不要以要裙長剛剛好, 其實我裡面是站在排隊用那種摺合椅上, 足足多了8吋+...



a close look at the details* 
我是門外漢啦, 不懂看質料好否, Lace是否靚料, 
只是覺得上身有適量的beading, 下身外層full lace, 幾特別

在家找不到地方可以好好掛起來拍照, 到處都是雜物 ><


事後bubu說了幾次「無啦啦買件婚紗」... 
其實也不是無原無故丫, 我們的婚照計劃是明年回中大DIY一輯, 反正租件婚紗最少都要四五百, 看得上眼的可能要過千...

現在買的這襲婚紗很新淨, 沒穿沒爛, 價錢合理, 裙長可以改到合我的超矮身高...
而且我雖然喜歡Lace, 但大日子的the one我應該不會揀lace gown, 所以現在剛好~

說不定之後再拍多幾次DIY, 更抵! (看我有超多藉口)
好期待我們的婚照DIY喔~*




bubu嘴裡是這樣說, 其實是很疼我的, 原本他想逛街買波鞋, 結果因為我失驚無神買婚紗, 害他放棄買波鞋......錢都花在我身上...

bubu老公, 多謝你, 送你一個 * MU..............AH*

P.S.
吃完晚飯, bubu心突然跳得很快, 快到整個人都在震, 良久都慢不下來...

不是第一次, 不過是未見過bubu這麼久都未回復正常, 嚇死我! 
我什麼都幫不了, 唯有在盤算如果bubu忽然倒下我要怎樣做._.哈哈

結果要乘TAXI回家休息, 可是車還未到家, 心跳就慢回來了...

bubu知我肉赤幾十蚊的士錢, 問我「係咪覺得好唔抵?」
「緊係唔係啦! 最緊要你無事!」

如果你有事, 我都不知要怎樣了...你對我很重要的!

9 comments:



  1. Because you are the most brilliant bride, you deserve an unqiue wedding Crystal Dream Wedding will realize waht you dream of as a child.
    http://hk.myblog.yahoo.com/crystaldreamwedding/

    ReplyDelete
  2. bubu冇事呀嘛?
    你件1st THE ONE都幾好呀, 款式也襟興, even下年影相或者以後看番都不會out.
    [版主回覆08/05/2009 13:02:00]佢無事啦~ 多謝關心!
    聽到你話條WG ok我就放心啦~

    ReplyDelete
  3. haha....其實我結婚前一年都買左一件婚紗,一件睌裝, 但最後一件都無著呢!女人就係咁!
    [版主回覆08/05/2009 16:19:00]呢件我一定會著到一次既...起碼會拎去影pre-wedding~!

    ReplyDelete
  4. 好靚呀, 我都覺得lase好正呢...................
    [版主回覆08/08/2009 01:46:00]我尋日上去拎返張單, 先知原來佢開倉extend到9號呀, 你都去睇下啦~

    ReplyDelete
  5. a line好靚呀, 你著得好好睇
    [版主回覆08/08/2009 13:29:00]THX~*

    ReplyDelete
  6. 期待你們的diy pre-wedding@cuhk~~~~~
    [版主回覆08/12/2009 09:55:00]希望可以好似你d HKU婚照咁靚~~

    ReplyDelete
  7. 好靚呀你呢件~~我尋日都去買左2件呀^0^
    [版主回覆08/19/2009 16:31:00]我都試過類似你果件wg呀~ 我覺得好難搵到一條上身下擺都好鍾意既wg...

    ReplyDelete
  8. 咁你呢件呢?你鍾意上定下? 我都鍾意你呢款架~ 不過呢件重唔重?
    [版主回覆08/19/2009 21:09:00]我梗係鍾意LACE下擺啦! 不過上身都OKAY既... 唔重架, 因為得一層底同一層紗面咋~

    ReplyDelete
  9. 我依家就係同 blog 友個條一樣的
    如果 15圍左右, 唔知咩場地好.... 
    我希望 11 or 12月, 冇咁熱呀

    ReplyDelete