Baby Birthday Ticker Ticker

Friday, August 14, 2009

睇樓 = 週末新興節目


dream house?



夏日炎炎正好...去睇樓~

 

最近搞定了MUA和攝錄, 比較閒, 有天忽然興起, 就開始睇樓。
第一次硬拉bubu媽媽去壯膽, 之後我和bubu睇樓睇上癮...

 

bubu怕熱, 夏天不是去商場逛街就是去戲院睇戲, 但為慳錢, 逛街不會買東西 (所以不去逛會更好...), 想看的電影也總有看完的時候...

 

所以「睇樓」變成我們的週末消閒活動! 其實睇樓很好玩, 也很有用......看得多會對空間大小, 實用率, 間隔較有概念, 有時候遇到奇怪的設計會覺得啼笑皆非 (例如廚房設在屋裡的最盡頭, 在主人房旁邊, 好奇怪呀!)

 

我們現在一到週末, 沒特別事做就去睇樓, 有時中間有兩小時空檔, 都會去睇一兩個樓盤...

 

不過麻煩是要開始學習樓宇買賣知識, 什麼厘印費, 按揭, 樓保...好複雜呀! 早知大學讀real estate時應該要專心點上課...
(最好bubu全權負責買樓事宜, 哈哈! 最多我的DIY不用他來幫忙啦......)

2 comments:

  1. hahaa 係 ah~  睇樓真係好好玩 ga~    你地睇邊區多 ah?
    [版主回覆08/18/2009 23:21:00]係呀! 睇人地間屋好得意~ 我地暫時睇緊何文田/沙田, 唔岩先再睇其他~ 你呢~!

    ReplyDelete
  2. 我睇樓都睇左幾個月呀, 加油呀~!
    [版主回覆08/19/2009 16:33:00]我諗開始睇就幾好玩, 睇得多應該會好悶...
    哈~咁你買左樓未呀?

    ReplyDelete