Baby Birthday Ticker Ticker

Saturday, August 15, 2009

吉蒂實驗室

又到開始一年一度的kitty...(不知道要形容是game還是exhibition還是...)


上年我還算緊張的刨雜誌研究玩法,
今年我已經不理了, 打算到時有什麼玩什麼, 多點驚喜嘛~
反而bubu比我還期待呢, 日日上kitty lab網站...



今年不見了惡魔kuromi, 換了kitty 基因 (果舊雲~)
要幫「kitty雲」成長, 揀蝴蝶結揀衫揀鞋, 好像在玩blythe...
好好玩, 比上年可愛好多~


 

我最喜歡的一站, kitty形的食物賣相和裡面玩啜麵的遊戲都好可愛~



 

Kitty Lab的地標~
(時間無多, 要35分鐘內玩完才可拿到徽章一枚, 好趕呀, 沒時間拍照)

 


 

用我手上那舊雲玩的 (面珠仔會發紅~)

 


 

smart fortwo...我的dream car!

 

就是這一站啦...因為其中一部機壞了而大排長龍, 令我們不能限時完成...

眼見徽章無望, 於是不理時間, 玩完不肯走繼續影相!


(但最後還是成功拿到啦~ 我在出口「lur」工作人員, 說是機器壞不關我事...)

 

 

 

最後當然大大袋禮物捧回家~

(很忍得手, 只買了一套叉匙 for 未來的家, 其他都是申請信用咭的贈品...)

 


 

離開kitty lab後去sanrio town同virtual kitty影相~

4 comments:

  1. 我也想去呀!!!但不是不可以拍攝的嗎?
    [版主回覆08/19/2009 23:01:00]係呀, 全部都係偷偷地影架, 所以都影得唔多... 雖然D遊戲好簡單, 但我覺得好好玩呀~ 

    ReplyDelete
  2. 真係kitty迷...偷影都影得唔錯喎..第一次見你bubu個樣呀..ha
    [版主回覆08/20/2009 13:00:00]其實都影得幾明目張膽架...係俾人話先收歛下...
    bubu: hello~!

    ReplyDelete
  3. 好勁呀...偷影到咁多呀~~
    [版主回覆08/20/2009 12:56:00]其實d工作人員有時會隻眼開隻眼閉架, 又或者趁佢地拎轉背先影囉~~

    ReplyDelete
  4. 我仲有幾日就生日喇~~~大家一齊過嚟倒數呀

    ReplyDelete