Baby Birthday Ticker Ticker

Tuesday, August 4, 2009

MUA Trial - 1st attempt

期待多時, 終於到第一次試妝的日子, 但天氣報告說晚上會改掛八號風球, 怎麼辦?
如果改期, 之後的試妝又要跟著改, 太麻煩了!
無論如何bubu都會陪我去, 但要姊妹冒風雨陪我去試妝, 不太好吧?
想打電話叫她們不要來...cherry竟說她住得近沒問題, 一定會陪我去, 太好了!

今日試的是Cathy Cheng, 敏敏和BLOG友Connie都是找她哩, 加上網上comment不錯, 以前又是芝柏MUA [好感度+], 都頗有信心...

Cathy給我的感覺是 [超級溫柔], 從第一次通電話就感受到...她是走自然妝容路線的, 會是很尊重新娘想法那種, 也很有禮貌, 話不多。試妝地方是她家, 很舒服, 還有電視看 (for悶爆的陪試妝親友) 。化妝品品牌...底妝用laura mercier & RMK, 其他較雜亂&無牌子, 最記得眼影用jill stuart!



* 花絮 *
(左下是我未化妝前的衰樣><)



妝一頭一
妝︰pink e/s
頭︰褂頭



妝二頭二
妝︰銀灰e/s
頭︰晚裝頭



妝二頭三

頭︰晚裝頭一變奏版

* Comments *

︰底妝不算厚, 可遮到我兩腮的暗瘡印和黑眼圈, 但cherry說面珠coverage不夠, 毛孔顯眼, 回家後T位有少許出油
日妝不錯, 轉晚裝眼影有點求其, 而且上鏡不夠sharp [致命傷]

︰> < ! 不喜歡褂頭! cherry說很娘;晚裝頭一幾好, 配頭箍好可愛;晚裝頭二是我要試all-back & 單邊, OK啦~


PS1. 第一次試妝, 沒比較 (更加不能和影pre-wed.那次比較, 那次太差!), 不太肯定是否GOOD, 還要等試完第二個再決定。

PS2. 選擇Cathy做第一站, 某程度上的因為她的non-refundable trial fee, 比較平, 而且con不confirm都要付錢, 心理壓力較小, 可以試多個才決定。

PS3. 試妝中途雖掛起八號風球 (Cathy讚我好有誠意試妝~), 但離開時風不算大, 真好!

3 comments:

  1. very beautiful ar he !! i like 淡 and 清妝
    [版主回覆08/09/2009 16:27:00]Thanks~* 其實佢都唔錯, 不過我覺得頭普通左D啦~

    ReplyDelete
  2. Mr. and Mrs. ChuiAug 9, 2009, 9:37:00 PM

    第一同第三個ok呀..
    [版主回覆08/10/2009 17:20:00]我反而最喜歡第二個呢~

    ReplyDelete
  3. I like all styles~
    quite lovely~
    [版主回覆08/12/2009 10:07:00]thx sweetie~*

    ReplyDelete