Baby Birthday Ticker Ticker

Sunday, June 7, 2009

countdown:1y5m - 下一步要做...





自從五月中拍完婚照, 籌備進度好像慢了下來...



最最最最重要做的酒席和註冊搞定了, 感覺其他好像慢慢搞都未遲, 於是開始少浦ESDlife, 表示所謂的「資訊爆炸期」過去了...



只餘下一年零五個月, 已做了的事:



訂酒席

訂註冊地點

買婚戒

拍第一輯婚照



還有好幾樣我覺得要開始做research的, 但我不知道哪樣較重要要先做...


MUA / 攝錄 / 租衫



    
應該先做哪樣?



以上的都是選擇極多, 支出較大的項目, 所以我都不敢貿貿然開始, 怕自己一看到稍為喜歡的就落deposit, 然後就會後悔...



但較有頭緒的是替bubu訂造一套禮服, 可以著來十一月影FB, DIY中大婚照之旅, [希望有機會影的]台灣婚照...



可以的話大婚當天再穿 (不過以我了解bubu的性格, 著過N次後, 到大婚當天他定會想穿另一套新的...)

6 comments:

  1. 梗係揀MUA先啦... 依家D人好早就book袈啦......
    不過原來你仲有成年幾咁耐..!!!
    [版主回覆06/08/2009 17:07:00]會早成點呀...?
    hehe...你以為我今年結婚?

    ReplyDelete
  2. mua, 個人認為一得閒就去下0的免費試妝, 係咁試..試到覺得真係靚才落deposit, 因為個個化的手法都唔同, 仲有就係FB的都會化得好靚.慢慢比較啦...仲有時間..唔好心軟下DEPOSIT
    租衫都係...好多都會FREE比你試, 最好睇晒全場的衫才JOIN, 不要只為一件而JOIN...所以係咁試晒才DEPOSIT..仲要問有冇得轉款同FINAL試身..仲有1年幾...0的款會越出越多..會唔同款的..唔駛急
    攝影, 最好睇番有冇COMMENT係影過你個場又拍得好的, 拍的手法又啱你FEEL, 如果你果日係旺日, 就要早點找人...不過話時話..比左DEPOSIT如果仲要等成1年多的話會怕間店冇啦啦閉門大吉架...其實以上三樣都係..所以都係WITH IN 1年才FIRM啦......唔好心軟!
     
     
    [版主回覆06/08/2009 17:09:00]要狠心到大概一年真係有d難度...
    我就係擔心試妝費貴唔試得多, 但唔試得多又唔知係唔係真係岩...邊度有得唔駛$試妝呀?

    ReplyDelete
  3. 咪系lor......我記得好早之前..已經望過你有成勁耐時間....先bigday
    唔洗咁急啦...最驚比左deposit先後悔見到更好選擇......
    (不過係唔急之餘又要好努力咁睇多d...ahahaa 係咪好矛盾哩!)
    [版主回覆06/09/2009 00:55:00]係囉, 勁驚後悔! 唔唔...真係好麻煩, 一係睇過晒啦, 最後都係去返開頭睇果D, 發覺俾人後來居上, 又係 灰...

    ReplyDelete
  4. Mr. and Mrs. ChuiJun 8, 2009, 5:18:00 PM

    以上係我個人經驗咋..你覺得忍唔到可以join左先...個人決定咋..
    我見好多jm最後都俾錢轉款..(我都可能會轉...所以才比個advice你)
    我去左幾次緍展..次次都有free的試妝...blog中又有free的試妝, 或會有平點的...當然要自己找啦..冇唔駛找的free lunch架..加油...
    [版主回覆06/09/2009 00:57:00]嗯~多謝你既意見啊~ 試妝下次去EXPO留意下先...

    ReplyDelete
  5. 慢慢揀吧, 一定搵到岩心水的
    [版主回覆06/10/2009 13:14:00]我就係怕我自己見親都岩心水...

    ReplyDelete
  6. makeupc.jeffproductionJul 11, 2009, 11:34:00 AM

    MUA同攝影可以一齊揾, 我地係兩間出名既化妝同攝影公司, 以家一齊合作, 來看看吧.
      http://hk.myblog.yahoo.com/jeffproduction.makeupc

    ReplyDelete