Baby Birthday Ticker Ticker

Tuesday, July 14, 2015

[17m] 室內PLAYHOUSE盡情玩吧!

jul11
謝謝PLAYHOUSE邀請,可以同一班MAMA bloggers & babies係PLAYHOUSE位於上水匯的室內遊樂場齊齊玩返日!

入口已經見到呢條勁搶眼的!




上水匯呢間以森林設計為主題,場地好綠~



唔好講咁多,玩左先!
呢度有大滑梯、波波池、三層迷宮、彈床、充氣彈床
雖然滑梯要抱住sir安全D,但係其他木木都可以自己玩到
咁爸爸媽媽們就可以un un腳吹下水啦~










小檬哥哥對鏡頭敏感度好高!


感謝PLAYHOUSE為我地安排房間可以中埸休息兼開餐
呢度用黎搞生日會都好方便喎,完全唔駛煩點放電 lol



每位媽媽準備少少,夾夾埋埋就好豐富啦!
等食的晉晉&木木


木木鼓譟! 食得未呀媽媽?



食完影返張大合照先!




其他babies有返兩三歲可以比較坐定定
前面呢幾位歲幾的babies,要好似餵海獅咁先唔會走佬呢!



同木木最熟的融融~

小檬b be兩兄妹~


好醜樣呀木木! 

你掹車邊都算係一個靚女,咪破壞你媽我辛苦為你建立的形象...
(乜有建立過咩?)




叉一叉電又再玩過~



木木媽︰木木! 波波唔可以帶返屋企架!
木木(扮無辜)︰啊? 乜唔得架咩? 我唔知啊...


b be唔怕生肯跟木木媽,超叻女
既然係咁,的佢去玩轉大滑梯!


木木呷醋,即刻趕過黎霸住媽媽

b be又埋黎攬埋一份,俾囡圍感覺超正 XD

其實木木媽都好鍾意玩...


PLAYHOUSE的確係炎炎夏日放電好去處 =]




PLAYHOUSE
http://www.playhouse.com.hk/
上水分店地址︰香港新界上水龍琛路48號上水匯七樓701號舖

16 comments:

  1. Replies
    1. 再大多一年自己sir落去肯定仲好玩!

      Delete
  2. 下次要幫妹妹去認識一下木木先得 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好呀! 唔知妹妹鍾唔鍾意同細過佢的BB玩?

      Delete
    2. 其實木木大過我地妹妹少少架, 我地妹妹係2月B黎 :p

      Delete
    3. 原來係咁! 咁我地同B BE可以多D一齊玩呀~

      Delete
    4. 係咪我呀??? 幾時呀??? 再約吖

      Delete
    5. 係呀! 係你呀!!! 哈哈~ 你地熟D,你地有約的話預埋我呀~

      Delete
  3. 木木真係好可愛呢~~~~~
    佢袋個波落袋好搞笑啊~~~~

    ReplyDelete
  4. b be又埋黎攬埋一份,俾囡圍感覺超正 <== 真係好溫馨喎

    ReplyDelete
    Replies
    1. B BE真係好叻,唔怕陌生的auntie hehe

      Delete
  5. b be又埋黎攬埋一份,俾囡圍感覺超正 <-- time for a 2nd one? heeee

    香港就係多呢類場地,真好!呢邊就無啦...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 攬下人地果D得架啦~ 但你果邊多戶外公園,仲正呀~

      Delete
  6. 偷波波O個兩張相真係好好笑~

    ReplyDelete
  7. 木木媽, 我係小寶媽媽呀~~~

    ReplyDelete