Baby Birthday Ticker Ticker

Friday, July 17, 2015

[17m] 探索大自然遊學園 x 動物農莊 2015

jul12
NATURE FUN x HAPPY FARM 2015

謝謝余仁生邀請出席探索大自然遊學園 x 動物農莊 2015

上年木木仲細,今年好多活動都可以出席兼樂在其中啦!
原本我地打算一早進場,但木木爸拉傷左肌肉,要急救下先出發
大約中午先到場,人流都未係好多




去「余仁生小小中醫工作坊」say hi先!
呢位咁年輕又細粒的女中醫師,扮下野量下藥材
(藥秤依家已經好少見了)





唔剩止做下樣,余仁生安排左小朋友製作防蚊香囊
首先揀三種材料,我地揀左薄荷、艾草同八角茴香



放入盅,盅碎材料再放入網袋就可以




搞掂~




接住落黎我地去左...醫肚

原本想德國寶睇下有無機會排到親子烹飪
點知木木經過場內餐廳時唔肯走仲係咁叫「mum-mum...」
(木木媽有d嚇親,原本木木已經有如斯理解能力...)
唯有坐低開大細一齊開餐

呢度一個餐+一個麵盛惠$108,尚算ok啦



之後我地去左playright玩沙,木木平時去沙灘已好自在
但突然變左沙池佢都要少少時間先肯踏入去

playright 的鬥木同泥水仲好玩! 不過木木太細個了


又去左巧虎玩釣魚同必三文冶
有人好狠...





其餘的唔係太多人排就係唔岩木木玩了
所以我地主打去睇活生生的動物~

海星

初初木木都係唔肯掂想走佬,我地唔迫佢,影下相先
之後佢又肯了,試左幾次終於掂到海星一下!




可以摸下馬馬同影兩張相 (!)


一路排隊見兩隻馬都好冷靜,但我同木木埋去時
馬馬突然好有興致咁哄木木!
嚇到木木好驚,但佢又笑架喎...


山羊
有兩個大圓圍欄各圍住4-5隻山羊



有餵飼時間! 木木爸好叻R到一小束返黎俾木木同朋友仔餵




不過「淆底妹」木木一見隻山羊哄埋黎當然走夾唔抖
得返木木媽一個餵...



木木話我負責唱"baa baa black sheep have you any wool"就夠啦喎 XD





原來木木最鍾意兔兔! 好興奮好興奮!
仲有機會摸下兔仔,木木唔驚啊! 摸左好多下~



天竺鼠





豬 (純粹搞事)



熊 (仲搞事丫拿?)
拿~唔係我迫木木影架,係佢自己話要摸但埋到去又驚...


玩到咁上下木木已無電人又開始多,閃!
其實好多熱門的都無機會玩到,希望下年有機會再黎
木木到時大膽d我地機動性又高d啦! (今次一個仲細一個傷左)

btw,其實我好想玩各個充氣滑梯...



8 comments:

  1. 木木媽搵到好多動物影相! 你地三個襯哂色好靚喎

    ReplyDelete
  2. 木木爸無事呀嘛?木木已經好叻架啦,下年我驚你捉唔住!XDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢拉親背肌呀! 去FU左劑藥,多謝你關心~

      Delete
  3. 木木見到隻巨熊真係好驚wor!

    ReplyDelete
  4. 很有趣的活動!
    木木媽最近出POST很多,YEAH!!

    ReplyDelete