Baby Birthday Ticker Ticker

Wednesday, July 22, 2015

[試用] Billie Goat Soap

感謝Billie Goat Soap邀請試用她們的羊奶肥皂及其他護膚產品

Billie Goat Soap源自一位叫Leanne的澳洲媽媽
佢仔仔濕疹好嚴重,媽媽研究得知羊奶有幫助,就研發出羊奶番梘
都係第一次聽原來羊奶對濕疹好

佢地的產品係用澳洲比利山羊奶人手製造
一舊手工番梘,76% 係油 (橄欖油,杏仁油,葡萄籽油),14% 係羊奶
無多餘兼有害物質 (礦物油etc) 簡簡單單幾好~! 仲無做animal test



今次試用三款產品有包括皇牌產品 - 羊奶皂



最近因為要清過期冰奶而去學整母乳皂,從而得知手工皂的好
所以洗頭髮同身體都轉左用皂啦
好係好,但仲未習慣洗完會乾的感覺呢
而呢舊可以因為羊奶成份好高,洗完感覺無咁乾,之後懶唔揸lotion可以



另外有moisturizer & hand cream,木木一見我拎出黎已經發狂!
因為早前去左兩次海灘,木木曬黑左仲乾爭爭,我同佢喪搽lotion
佢就學識左自己搽

搽下手



搽下腳




搽下面



木木︰媽媽教落,世上沒有醜女,只有懶女
但係媽媽成日話自己好懶架啵...



我以為咁重羊奶成份會好杰,又唔會喎,好易推
亦無一陣奶騷味,不過亦因為無加人工香味,就唔會話有討好香氣咁



木木原本話幫我搽架,一見到自己條臂,就忘記左我條臂,嗚~



Billie Goat Soap的產品適合大人與小孩同用
一齊用,快D用完,D護膚品就唔駛成日擺到過期啦! (低頭舉手...)

Billie Goat Soap
網頁︰http://www.billiegoatsoap.com.au
售賣點︰香港及澳門100間屈臣氏門市

1 comment:

  1. 木木同爸爸越來越似!!
    妹妹豬又係好鍾意搽lotion,小檬就迫佢都唔搽

    ReplyDelete