Baby Birthday Ticker Ticker

Wednesday, July 8, 2015

[15m] 婆婆嫲嫲節 • DISNEYLAND hotel

9may

木木出左世之後,大節時大節變得好忙
以前最緊要夾好邊日同男家邊日同女家做節就OK
依家仲要安排埋小林家自己過節日

母親節更加係一個好重要的節日,自己做左媽媽好明白,無論幾多歲的媽媽,都好想呢日被重視,於是我同木木爸安排左兩家一齊去迪迪尼酒店的中菜廳晶荷軒飲茶,重點除左點心好可愛,當然係佢地粒寶貝孫更可愛 =]



晶荷軒都好識做,每位在座媽媽都獲贈一杯飲品
連飲管都拗埋心心,加分~
(我有擔心過佢地會唔會唔知我係媽媽......)



呢杯係木木爸私人醒我的,Shelliemay (duffy's girlfriend) milkshake!



去晶荷軒就係為左呢幾籠造型點心!
要提前預訂的,因為今次識人有得平
都好豪氣咁叫晒咁滯~

(最近仲出左BAYMAX醫神包!)



三眼仔



迪士尼小熊甜包
木木媽已一早迷上左duffy & shelliemay! 今次黎最開心食到佢!



小白寶寶豆沙包
因為OLAF的造型有齊成個body唔剩得個頭,佢係蒸籠入面企唔穩 XD



呢幾隻天鵝就遜色得多!



米奇煎薄餅
因為相機食左好耐好耐,到得閒食佢時,已經又凍又un



木木對於外界新事物有佢自己一套,有時會好主動接觸,有時會驚到調轉頭走,完全無得估。對於咁可愛的點心,木木小心翼翼地伸出食指輕輕掂左三眼仔一下...然後縮手!



仲要推開,真係好唔鐘意喎! 
有咩咁驚呢阿囡? 你自己咪又係孭住個shelliemay手袋仔!



但搣少少俾佢又食,真係吹漲~~~



自攜食物 (西芹),唔好話俾人知呀 shhhh



向大家介紹,呢位係木木表妹晴晴,細木木11個月,都係人奶B,同個豬仔包一樣咁可愛,好期待佢快D識行識走同木木爭野玩啊!





今日主角係一眾媽媽,當然要食下甜品滋潤下
先來養生桂花甜湯
後面濛濛地果個係椰香奶皇綠茶卷



呢個陳皮燉雪梨真係不得了! 好香陳皮味又甜! 潤喉之選
晶荷軒其實唔剩係得D可愛點心,其他菜式都係堅好食



食飽飯就當然要係酒店影下相
果期木木一聽到話影相就會自己拍埋牆擺佢認為好正的pose XD



繼而入shop睇精品...
你睇,一粒豆丁,後面一個grandgrandma兩個grandma
我同木木爸無眼睇,結伴去掃貨...
(果日咁岩係銀卡日兼迪迪尼做六折,太吸引!)



最後木木緊係有收穫啦,氹到嫲嫲買玩具! 完全勸喻無效無法阻上...
grandma個仔話,佢都好想做人地個孫,係咁易望下就有禮物收喎 XD


希望婆婆,太嫲同嫲嫲有一個開心母親節!

BTW,我好滿意木木呢日的打扮 =]

14 comments:

  1. 吾知木木媽有無留意, disney hotel d 餐具, 大部份係 narumi 黎架, 食都食得特別開心~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嗚...真係留意唔到,邊有咁既時間...嗚...

      Delete
  2. 木木好得意呀!女仔就是多可愛打扮~

    ReplyDelete
  3. 阿孫女咁可愛, 嫲嫲錫到佢膿, 買玩具買乜都得啦...haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. 「不可以養成壞習慣不然她媽我會破產」

      Delete
  4. 木木表妹晴晴 <==同木木都有啲似樣,第時一齊玩,一定係好開心
    木木媽咁有心機幫木木打扮,個個look都靚啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀! 咁我可以唔駛生第二件住 wakaka

      Delete
  5. 我都鐘意木木呢身打扮呀, 好得意好靚女~

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you! 好耐唔耐先有一次半次有靚女形象 =P

      Delete
  6. 木木呢日打扮好sharp, 好可愛, 仲大個d 咁

    ReplyDelete