Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, July 23, 2015

[15m] 屬於木木媽的母親節

may10
正日留返俾自己,嘻嘻



其實都無得點慶祝,木木下午上playgroup啊



今日playgroup活動之一係「製作心意咭給母親」
木木爸要多謝playgroup,準備好晒材料俾佢同木木,貼下貼下就完成了



雖然木木應該唔係好知發生咩事,不過木木媽都已經好開心!
依家終於明白,點解媽媽收到我兒時亂咁了幾筆的母親節咭,佢都開心到由個心笑出黎!



返完playgroup就去隔離商場育嬰室餵奶
商場有一間人氣cafe,攞左飛有排等
我地竟然又去左另一間食店坐低食麵




食完其實都已經唔再肚餓,但人氣cafe又咁岩排到
又食!



木木食奶時恰左陣,精力充沛



想搵佢影張相都難! 有發現到我地著母女裝嗎?



幫木木父女影左張懶有feel的照片
實情係一個好想落地一個發緊呆...



我恨食恨左好耐啦! 終於有機會食到! 嗜甜的我同木木爸超鍾意~
為平淡的母親節加返分 =]


3 comments: