Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, July 2, 2015

[14m] 復活節假期

(暑假寫復活節,相信聖誕會寫到暑假...)

自從木木識得行之後,小林家的活動更多姿多采
復活節一連五日假期,無外遊咪本地日日遊,一樣開心!

4apr
戴返副超,飛返轉西貢先



呢個角度睇木木都幾無身材架喎,水桶腰...
木木︰媽媽你咪有口話我無口話自己,你摺埋左個腩之嘛!



出黎玩做咩嬲爆爆呀?



因為想落地,同小狗say hello =]



踩下草地



摸下路邊小花



一擺低木木就好似甩繩馬騮咁喪走
明白的,平日木木好少機會落街
難得「大地任我行」咁,仲唔行返夠本咩 XD



轉返入大街小巷,木木無啦啦苦力上身要推車
(定係佢覺得太曬推車可擋一擋太陽呢?)



當你以為木木姐力神上身推郁架車
其實佢的上層仲有一個操控者...!!!



係咁易行下碼頭,食下晏,就買海鮮返去煮返餐啦 =]

5apr
之前同木木去野餐,婆婆睇相都話好想去
於是帶埋婆婆去大埔海濱公園,貪其易去易泊車 (入口對面有爛地停車場)
坐係野餐墊上的就係婆婆啦~



婆婆帶左架車火車仔俾木木玩


自己拉又睇唔到架火車點行
梗係叫媽媽拉好過啦...



大埔海濱公園範圍好大,有幾處草地
呢次揀左有大樹蔭的落腳,仲望到出面吐露港
小心唔好俾小朋友衝出去,海濱長廊好多人踩單車的



有婆婆同木木玩,我同木木爸可以攤抖下



三婆孫 =] 其實我似我爸爸,木木又似佢爸爸
所以我地三個應該唔多似樣,哈哈!


7apr
其實最主要係想blog呢一日...
我地約左契媽們去郵輛碼頭跑道公園
見唔見到木木係「跑道」準備起飛?



今次野餐準備十足,鹹的甜的生果飲料一應俱全
仲有靚靚野餐用具


木木都唔客氣坐定定係度開餐啦!


融融姐姐好大方咁分享左佢的餅餅俾木木


木木用佢阿媽整的紅豆鯛魚燒回禮俾融融
er...但融融好似唔多想要...


你睇下呢個妹妹幾識歎!


有好野食梗係要呢埋大啖咬啦,如果唔係...


爸爸就會黎搶架啦!


木木︰媽媽,d魚魚俾爸爸搶晒啦,我餵你食提子啦



望住融融姐姐的泡泡槍,有人又想玩埋一份...



木木爸︰爸爸呢度有


木木爸︰我吹俾你睇丫
木木︰我想自己吹...


木木爸︰你錫我一啖先啦!
木木︰睇在泡泡份上...錫就錫啦!


終於到手啦! 呼~~~~~



yeah! 吹到泡泡啦! 真艱難!



咁大片草地實在係好開心



除鞋除襪玩是常識吧!



轉個頭又走左去同人鍊車 (重點︰木木眼神!)



二人戰車型號一樣,睇黎要靠技術!



融融條腿長d,但木木的幕後駕駛員風風契媽條腿又再長d
鬥到難分難解 XD



都係飲返杯啦~cheers!




小朋友玩得開心的笑容真係無得頂~



捉住隻馬騮木返黎影張合照先 =]



跟住又同融融姐姐拖住手仔出去玩,小朋友太可愛!



玩到近黃昏,係時候要走啦,木木你知唔知邊對鞋係你架?



100%放電,回程變左豬仔 =]


復活節好適合去野餐,天氣暖暖地又未去到會出汗的溫度
期待秋天再去 =]

3 comments:

  1. 郵輛碼頭跑道公園<<<<一直想去但都未有機會去。

    ReplyDelete
  2. 嘻嘻!計我話小朋友有個肚腩仔先可愛呢 ~

    ReplyDelete