Baby Birthday Ticker Ticker

Monday, November 4, 2013

[九月開倉] LE CREUSET private sale 2013

剛過去的九月LC開倉,本來真係唔關我事的…
就算見到邀請卡上的powder pink dishes都只能視若無睹
因為自從今年三月開倉之後,facebook冒起左好多個關於LC的群組
人數數以千計,群情洶湧,十個有九個去
到時拳腳無眼,一個鐵煲車埋嚟…我唔顧自己都要顧住木木啊!

開倉第一日過後,所有LC fb groups都俾粉紅/粉藍系stoneware洗板
睇到我心癢癢! 好彩…



衷心感謝有義氣的朋友們
有割愛讓心心對杯俾我的準媽媽S
有俾朋友遺棄仍單身上陣的戰友C
有被我訓練成早起排隊的朋友A
仲有兩位願意同我交換的谷友

令我今次開倉安坐家中依然滿載而歸!
部分上年去大阪時已經買咗
其餘除咗square plate,想要的都有啦
大大感謝 =]

最前面的powder pink花花心心dish
同埋反轉的pink serving bowl
都係靠喺fb groups用同款唔同色,仲要係二手的同谷友交換
可以換走重覆/唔岩顏色之餘又唔駛額外駛錢,感覺好好!

(上至下,左至右)
sugar & jar set
18cm round plate, dessert cup, set of 2 heart mug
20cm oval plate, small serving bowl
medium flower dish, medium heart dish






























仲有呢個超級無敵大的salad bowl
以前開倉心急下入左個cassis,後來把心一橫賣左佢等satin pink
終於俾我等到啦~!



分分鐘擺初生的木木入去都得喎 XD

3 comments:

  1. 我見過日本代購有代購LC熊仔形的碟仔呀, 好啱小朋友用! 啱哂你~

    ReplyDelete
  2. 唉〜 就算平都無入去,實在太多人〜 好慘〜

    ReplyDelete
  3. 我也想去,因為想要對心心杯,不過人太多,唔敢去。

    ReplyDelete