Baby Birthday Ticker Ticker

Saturday, November 9, 2013

用托腹帶托住木木

之前收到好多mamamia的產品,當中負責試用托腹帶
(我親身可以試用亦只有呢個...)

托腹帶其實幾時開始要戴呢?係唔係個個孕婦都需要戴呢?
googled,工作需要長期站立、多胞胎、有懸垂腹都最好戴
一般如果覺得腰酸、下腹疼痛、有下墜感,都可以選擇戴
詳細可以參考︰BabyHome / 媽媽育兒百科

我自己曾經試過係[二十四週]時突然腰痛左兩日
情況係郁一郁都覺得腰會斷的感覺!
果時先岩岩懷孕六個月,我心諗,唔係咁樣直到生呀嘛?
好好彩之後又完全無晒事,好神奇

基於我小個子小肚子,又無腰痛,好似無乜戴托腹帶的需要
不過始終肚肚都會慢慢撐大,托一托加點承托相信無壞~

係屋企試戴下先,好醜怪地貼出我的下半身照 ><
(個大脾粗到呢…)

mamamia的托腹帶只有free size
因為佢有兩條好長的黏貼帶自由調較肚圍


包肚部分係左側有個slot,可以由腰後攝條帶入去穿去前面


另一條就咁兜去前面,兩條帶呈V型咁貼係下腹


其實我唔知道係唔係咁貼,因為包裝袋無說明
我之前去試其他牌子的托腹帶時啲姨姨係咁教
不過照睇咁貼都像樣,後面岩岩包住後腰,前面兜住肚底

認真試一段日子,再分享試用後感 =]

Mamamia以實惠價錢提供一系列高質素母嬰用品
現於全線荷花親子店、新都城百貨公司、爸媽部落等各大商店火熱發售。
查詢電話&電郵: 3520 2026 / sales@parakeet.com.hk

No comments:

Post a Comment