Baby Birthday Ticker Ticker

Wednesday, November 20, 2013

麵包機入手

依家的香港唔同以前,以前衣食住行用錢就可以解決而唔需要擔心
如今著的食的用的,好難確保安全,仲要不停漲價
所以近年流行咩都自家製,係有原因的

麵包係其中一樣明顯感到物價上升急速的日用食品
睇住我最愛的OK便利店鮮奶球由$4.9加到$6.5
唔捨得日日食,畢竟佢只係一個無餡麵包...
而屋企附近的高檔bakery,更加唔會日日幫襯
真係計住食一日貴麵包,食返兩日平麵包
(小林家好窮架咋...)

講咁多咪又係為敗物搵藉口  =p
上月新入手PANASONIC麵包機 (SD-PM105)
其實出104時已經想買,一路等等等出105,今年九月終於出左
如果有留意下麵包機行情,都會知道好多人買台版/日版P記
功能&配件都比港版多,價位同港版行貨有競爭性

買P記,因為貪佢夠瘦唔算太阻定,而且多人用 = 多食譜跟 =p
買港版行貨105,因為屋企真係容不下一個大火牛
而最重要係,有朋友m幫手用平價買到,謝謝你!


實物~黎緊仲要為木木添置其他電器eg電熱水壺、奶樽消毒機
廚房檯面已經唔係大,點擺位真係好頭痛...


跟機有兩款唔同功能的葉片,量杯,量匙


為左麵包機,之前我仲買定左
- 可秤到0.1g的TANITA電子磅,量酵母用,購自日本樂天網站
- 麵包界有「神刀」之稱的日本製麵包刀,購自上海街陳枝記


送貨時仲跟埋三盒預伴粉,好好! 收到貨可以即刻開光玩!
跟住包裝指示「車」包粉落去麵包桶,加牛油&水


酵母格擺酵母 (廢話)


揀食譜,揀烤色,揀有無配料,預約第二朝返工前收包~


話咁快就到左第二朝 XD 係睡房已經聞到麵包香啦!
先拎左個麵包出黎攤攤,去梳洗換衫,就可以切片,時時岩岩好 =]


第一包大成功! (如果用預伴粉都唔成功都幾失敗...)
新鮮出爐已經比隔夜包好食得多,再加上小林家製,加分!

之後試過自己量材料,亦試過加唔同配料,十五分鐘內就可以搞掂訓覺~
試驗品有肉鬆包,朱古力包,楓糖包,紅莓包,oreo包...
但唔係每次都成功,有時會太濕 / 太矮 / 太燶 etc
仍需要同佢再夾夾,要學識氣溫同濕度對佢的影響

掌握好基本磅包之後,好想試玩造型包!
希望生木木前有時間玩啦! 如果唔係有排都唔駛玩 =p


講到尾,其實買麵包機長遠係為左木木架~
依家係街買到的麵包,通常都加入大量添加劑
連我另一最愛 - 提子麥包
我都係近排先知原來唔關「麥」事,只係加「麥精」!
當木木開始轉固體食物時,就可以自製健康安全的包包佢食
餵得放心,食得開心 =]

28 comments:

  1. YEAH~ 你快D試多D食譜, 之後再share 啦~
    我用104, 只係識用預拌粉jar.....(同埋我係叫工人整.....wakakaka)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 預伴粉好貴呀!我係睇fb麵包group去跟食譜,你有無join呀?

      Delete
  2. 食過自己整的包,已經食唔番出面低質素既包啦,不過最緊要係食得健康至真!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可能我以前買開有餡包做早餐,依家成日食方包有少少悶,所以想快d玩造型包!

      Delete
  3. 我都睇左好耐~想買!!
    但老公覺得我只會3分鐘熱度......所以唔俾買....><.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔…我都係3分鐘熱度的人,但恨心d放工唔買麵包,返到去自然就要開機整,第二朝聞到麵包香而醒好開心架!

      Delete
  4. 死啦, 我一直比我BB食街外包咋... 搞到有D內疚添...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔駛內疚,我地細個都係咁食大架啦~

      Delete
  5. 我都買左P仔呀~~依個星期6收貨, 我都要多謝大家的朋友M幫手買到平野~~
    HAHA~~

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. 真係好好,如果麵包係你每日食糧之一的話,並唔係毒物 XD

      Delete
  7. 我之前就買左部BOSCH M5去整麵包。真係好食好多的。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我finally都係買麵包機,方便第時湊住木木都好快搞掂有包食~

      Delete
  8. 依家出面買的麵包多數輕飄飄, 而且又有添加劑~~ 食自己整的真係安心d~~
    我身邊的同事都是用P記麵包機, 好潮如評, 攪到我時時都心郁郁想買~~
    我都係買了粉紅色TANITA電子磅, 好好用~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 買啦買啦~有同事一齊用仲好,可以交流下!

      Delete
  9. 自家製重磅好多又健康,我依家都吃唔出邊賣的麵包!:P

    ReplyDelete
  10. 對呀, 連方包都有添加劑, 真係有D 驚, 所以長遠係好的

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係,不過跟住又要留意買的原材料好唔好…=p

      Delete
  11. 我懷孕嗰時都買左,不過依家湊b好忙少左整,但我相信冬天我會再開機,冬天有熱包食好正架!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 包包大d轉固體時你一定會再寵幸返部機的!

      Delete
  12. 歡迎加入 P 仔行列。 P 仔真係好好用㗎。 成品又穩定。 除咗夏天可能要減水外,基本上係一部零失敗嘅機。 enjoy to use! ^.-

    ReplyDelete
    Replies
    1. 水方面依家入秋好好多啦,通常跟食譜的水都無問題 =]

      Delete
  13. 我都買0左呢部, 而且真係好方便, 好好用....

    ReplyDelete
  14. Replies
    1. 對有小朋友黎講更甚~你都考慮入返部丫

      Delete