Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, November 7, 2013

[nov7] 小林先生夫人的三週年皮婚紀念


自從今年木木出現於小林先生夫人的生命裡,生活都是圍著她團團轉
(那我要自轉才行…)
轉眼又到 [nov7],結婚已經三年了 =] 

結婚三週年,是謂皮婚
皮革,比起紙張、棉花,其堅韌度無可比擬
不再輕易被撕破,反之,要是保養得宜,皮製物經得起歲月洗禮

經過三年,我們都長大了,成熟了,習慣了,適應了
尤其第三年,雖然我們是按計劃有了木木
但身體反應及生活習慣始終為bubu帶來了很多轉變
感謝bubu陪伴我走過準備、努力、適應、享受懷孕的階段
bubu每天的窩心照顧,令我感到好幸福!

做好心理準備迎接小林家第三口
期待明年我倆拖著木木的小手迎接絲婚!

以往兩年的結婚週年紀念都在外地渡過
今年因為木木,一家三口只好留港慶祝
沒辦法,四大長老+老公早早下旨不準外遊…
最近為工作為木木也忙得不可交加
沒有什麼準備,只預早安排今天做產前檢查
探望木木,跟木木說,爸爸媽媽結婚三年啦 =]


既然有這麼一個小傳統,三週年還是簡單地準備了「3」號小牌
皮婚,好應該用皮革當物料,但我現在這樣子沒辦法四出搜購
而且也覺得買一大塊回來用少許很浪費
所以走捷徑用了牛皮紙頂當 =P
明年不擔保會繼續啦,除非木木很好湊… 

17 comments:

  1. 皮婚快樂呀~ 我都就快3週年, 帶住晉, 都唔知去邊好呢~

    ReplyDelete
  2. 3周年快樂!!! enjoy木木未出世既"二人世界"啦~~ 我上年棉婚帶住個仔去食afteroon tea慶祝, 結果係兩公婆輪住睇仔, 無一刻停落黎... =P

    ReplyDelete
  3. 3週年快樂呀 !!!! 繼續幸福
    Enjoy the great day with your beloved ones !

    ReplyDelete
  4. 我都就快3週年喇!
    見到你每年整一個牌仔, 好靚好有心思呀! keep住整~~

    ReplyDelete
  5. Happy leather anniversary!!!! 時間過得真快

    ReplyDelete
  6. 時間過得真快, 轉眼間就3年了. Happy 3 Anniversary

    ReplyDelete
  7. 3週年快樂.....啲牌仔好靚!!!

    ReplyDelete
  8. 3 週年快樂,每日睇卜真係日子過得好快丫!繼續幸福快樂!

    ReplyDelete
  9. 呢3年真係過得好快呀! 木木出左世, 時間過得仲快呢~
    祝你地一家三口幸福快樂!

    ReplyDelete
  10. Happy Anniversary! Happy forever!

    ReplyDelete
  11. 皮婚紀念快樂呀~~ 以後一家三口都快快樂樂~!!

    ReplyDelete
  12. Sweet sweet ~ 皮婚快樂!往後每天都要幸福快樂!^o^

    ReplyDelete