Baby Birthday Ticker Ticker

Wednesday, October 7, 2009

countdown:1y1m - 持續低迷


本月籌備氣氛 - 持續低迷...
                進度 - 一潭死水...

總不能一直在繃緊狀態, 之前拼搏了數月, 把該定的定下來, 心安了也就散渙了~

看少了BLOG, 浦少了ESDlife, 反而多去了BeautyExchange...因為最近專注在保養皮膚啊! 之前提過的「U型暗瘡大爆發」已經退去, 但留下許多印, 還有敏感問題未解決...

還有就是迷上了團購活動! 衣服鞋襪, 文具, 美妝品什麼都有, 價錢往往比自己出去買低一大截, 好好玩, 是燒錢活動, 是時候收手... 

(我的終極團購品是Handybio離子導出導入機! 好期待...)

好啦, 我在混淆視聽, 企圖掩飾我的懶惰~
本月做了的事︰

confirmed MC婚照收相日期
bubu的燕尾服1st fitting
booked hotel for 台中婚照之旅

that's ALL! (真的少得可憐....)

反而媽媽已經搞定了她自己所有禮服, 包括一早兩晚裝, 全部全新買走, 到時才fitting改衫! 連鞋都買好...INCREDIBLE! 

媽媽奶奶衫從來都是麻煩事, 不是懶去睇衫(OR不停找你陪睇衫), 就是三心兩意選不定(女人通病)...

媽媽都是自己先逛, 鎖定目標就找我去看, OKAY就扑鎚買! 未來99雖然未開始找, 但我知道她是爽快人, 會自己settle不會煩到我, 最重要的是...我們一毛都不用付...

媽媽你好棒! 

-------------------------------------------------------
PS1.
上次倒數才說到要用bubu的愛驅做花車...就時遲那時快, 出車一個月就撞凹兩處!
bubu好心痛 (me too!) & 好憎撞凹他車子的滅火筒~
暫時沒錢給它療傷, 可能要待結婚前才帶它去整容...


6 comments:

  1. 加油呀~唔好氣餒呀..!!
    我男朋友12月做老西做兄弟呀, 我想知道你BUBU做得好唔好呀..!?如果OK我都想叫佢去你介紹個間做, 因為價錢都是1千蚊套...
    [版主回覆10/09/2009 12:46:00]bubu暫時fit左身, pin左, 未睇到完成品, 所以未知好唔好呀...十一月前會造起ge, 到時post出黎分享~
     

    ReplyDelete
  2. haha.以距離婚期仲有1年來說,你已經完成好多的了..慢慢選最好的la>.......保養皮膚真係好....因為長時間保養的項相麻....hehe........你媽咪咁快就firm晒?? 到時極有可能又心大心細再買過...haha
    [版主回覆10/09/2009 12:49:00]係啦, 其實佢已經買左超過三條! 我成日叫佢慢慢揀, 不過佢比我更細粒, 所以係更難租衫, 見到岩就要買囉~~

    ReplyDelete
  3. 你都好快手啦, 我連婚紗相都未影呀
    [版主回覆10/09/2009 12:47:00]第一輯我係快左少少ge, 所以咪覺得影得唔好...

    ReplyDelete
  4. 專業製作油畫 / 婚紗相簿 / 簽名布等等...有興趣可以進來看看哦!!!
    http://hk.myblog.yahoo.com/honhon-b

    ReplyDelete
  5. 你都算做左好多野架啦....仲有1年時間, 好好利用就得架啦....加油!!
    [版主回覆10/09/2009 23:44:00]可能睇自己就成日覺得做得唔夠多唔夠好...^^

    ReplyDelete
  6. hello~ 最近先看你的blog~ 我都同你一樣~瘋狂地愛上了BE的團購~ 又係買左handybio~今日已經去了取機~
    [版主回覆10/12/2009 00:33:00]同道中人丫! 不過我準備收山啦, HANDYBIO實狂太貴, 短期內都唔可以再買野... 你就好啦!我要月尾先有得拎! 你用成點呀?

    ReplyDelete