Baby Birthday Ticker Ticker

Monday, October 12, 2009

國慶週 = 敗金週

國家生日, 各家商戶齊齊劈價賀壽
於是, 國慶週成了我敗家的藉口...





萬寧正價七五折! 買了大S, 袁彌明, Queenie力薦的Dr.Wu 保濕精華 & mask

serum試用了幾天, 覺得好good~初時覺得有點lup, 過了一會就沒了, 應該是全都吸收了吧? 之後感覺爽滑, 再抹乳液都不覺heavy。

 

所以...下月去台灣時會掃貨!




 

保濕兄弟︰
(左) Dr.Wu Hydrating Serum (右) Bioderma Hydrabio Serum

樣子還真像啊...





剛剛九月才登陸香港的curel, 專門for乾燥性敏感肌
台灣都沒有, 之前買要去日本買!
王牌是卸妝蜜& 潔面泡泡~
買來一盒20日的starter kit, 有齊卸妝蜜, 潔面泡泡, toner II & 乳液
專櫃小姐還送我 toner III & 防曬 sample =]

 

卸妝蜜會帶過去影婚照用, NEVER CLEANSING OIL!

 

*註︰廿幾年來一直以為自己是油人, 最近去換TenseUp時, 順道check水份才知自己皮膚乾得緊要...「乾到出油」!

 

還有許多, 不能盡錄...(而且最近又迷上團購...)


-----------------------------------

 

錢花光了, 有滿滿的罪惡感...為了證明我不只會花錢, 將來還會成為「精明小師奶」, 我要post證據出來...

 


 

之前上網填了個表格, 收到SMS, 有日在尖沙咀經過BODYSHOP就拿去換sample

誰知sales沒抄號碼又沒刪掉SMS, 當我經過第二間BODYSHOP, 萌起魔鬼念頭...

入去再換!
如是者我拿著一個SMS總共換了五次, 每次的sample都不同款...(還要是超級大包!)

 

bubu說我是貪心的小狗 ><

 


 

Fossil, 晃一下身分證就得到禮物, 有環保袋 & 筆記簿!

 

-----------------------------------------------------------------------------------


同場加映︰Vaseline Lip Therapy with Rose & Almond Oil

有vaseline的潤, 沒了vaseline的怪味, 還有淡淡的粉紅色 & 玫瑰味
是我的秋冬之選~
(原本想買kiehl's的, 但vaseline平一大截嘛!)



9 comments:

  1. Vaseline rosy lips 是在萬寧買嗎?
    [版主回覆10/12/2009 15:25:00]係呀, 原價25.9, 呢排做緊兩件75折呀, 快d去睇丫~

    ReplyDelete
  2. 我又要去睇dr. wu..haha.............5次好勁呀..
    [版主回覆10/12/2009 15:27:00]依家無左特價啦~ 我下個月去台灣都會再買呀, 有興趣無?

    ReplyDelete
  3. Dr. Wu呢個牌子我都想試,但係我塊面成日敏感,我驚買咗都用唔到,好似之前買嘅NARS咁,買完都用唔到……我想問Dr. Wu有冇香味架﹖
    [版主回覆10/13/2009 09:51:00]我都係敏感呀, 用dr.wu都ok無事, 我記得係無乜味, 起碼肯定唔係biotherm果d香味丫~
    我之前見NARS hydrating gel做八折又係心郁郁想買, 不過折左都係太貴, 唔捨得...

    ReplyDelete
  4. 我想試Dr. Wu好耐, 回港一定要試!!!
    [版主回覆10/13/2009 09:48:00]呢隻保濕serum真係唔錯! 記得留意萬寧75折啦~!

    ReplyDelete
  5. 我去萬寧睇個陣已經無左七五折喇,所以我都係諗住下個月去台灣掃貨! 另外個隻日本牌子好唔好用呀? 你買個starter kit幾錢呀? 我都想買呀!
    [版主回覆10/13/2009 09:46:00]今個月去台灣仲抵呀, 佢地依家國慶月, 勁多promotion! curel starter kit $130, 有分light同rich兩隻架, 我覺得卸妝同洗面泡泡都好用, toner同lotion就一般般, 我用light都覺得lup...

    ReplyDelete
  6. 我都好想試Dr.Wu ! 美白產品好似好出名!
    五次??? 利害!!!!   唔係同一間 BODYSHOP吧!??
     
    [版主回覆10/14/2009 17:25:00]美白聽聞都ok架! 如果今次去台灣見平都會試埋美白~
    梗係唔係同一間啦~! 不過係一個TST裡面既三間囉...

    ReplyDelete
  7. hehe, u're really 知慳識儉,應洗則洗
    [版主回覆10/14/2009 17:24:00]哈哈...我大洗ge時候無post出黎講咋~!!!

    ReplyDelete
  8. 我之前去台灣都有買 Dr Wu 呀,向機場買,好平,不過唔知而家仲有無呀!你去台灣睇睇啦…
    [版主回覆10/15/2009 00:05:00]係機場買呀...我諗住係康是美WATSONS果D度買咋~ THX! 到時去睇睇先!

    ReplyDelete
  9. 好唔開心呀>.< 今日去左萬寧呀!! 冇75折呀!!! 不過今日有enjoy卡95折好過冇啦~ 我今日買左Dr.Wu Hydrating Serum, 立即開黎用..!! vaseline有colours架??? 我本身今日想買架..!! 但係唔記得左..哈
    [版主回覆10/16/2009 09:25:00]哎呀, 因為我過左成個星期先post, 好似誤導左大家...下次你留意住d國慶, 五一黃金週果d, 萬寧通常都做七五折架!
    vasaline呢隻有綠黃藍紅4個色架! 各有唔同功能, 萬寧剩係得綠同紅賣~ 

    ReplyDelete