Baby Birthday Ticker Ticker

Saturday, July 25, 2009

麥當勞吉 & Kitty Lab

看BLOG BANNER就知我是哈囉吉FANS囉 ^^



雖然如此, 因「死慳死抵為結婚效應」下...







最近的 KITTY LAB X McDONALD'S 對我毫無吸引力!






一套五隻有海盜有博士有魔鬼的KITTY...

我說︰「麥當勞D公仔好粗製濫造架, 隻KITTY著住件LAB袍有咩咁得意呢?」






1974 - 2009 每年的造型代表!!



未見真身之時, 以為細細粒好得意, 

雖不瘋狂至儲齊一套, 也要儲幾個有紀念價值的年份吧?



但見過「真係成個蘋果咁大個」的真身後, 熱情旋風式減退...







至於KITTY LAB, 仍然是熱烈期待中! 

bubu早就把網上訂票的開售日子記低, 比我還興奮喔!






有時, 我真的懷疑, 是不是我把bubu潛藏體內的「KITTY因子」給激發出來, 其實暗地裡他比我更喜歡哈囉吉?



因為他的嗜好是買「貴到飛起」的KITTY公仔給我, 

33th, 34th限量週年, KITTY發源地製的, 絕版婚紗KITTY (答應求婚的禮物, 到時一定要放出來!), 我都有啦, 試過最貴的等同可以給我請個星級MUA...



現在我只好自求多福, 他不會又去買些什麼限量版KITTY, 再買的話我要揍他!

No comments:

Post a Comment