Baby Birthday Ticker Ticker

Tuesday, July 28, 2009

白白滑滑

皮膚白裡透紅, 吹彈可破, 好似剝殼「支蛋」咁滑......
                                                                              
......是我的夢想...


從form 2起, 長過無數豆豆...最深刻一次是和家人去大陸旅行, 下巴長了一粒三頭暗瘡 (回想都覺得horrible!), 我怕痛不敢擠, 但不幸地遇上變態表姐&姨媽...一個按住我手手腳腳, 另一個施以魔爪誓要消滅大毒痘...感覺簡直是痛不欲生...


從此「滅痘」成為我的終身事業。
(沒誇大, 因媽媽幾十歲人還是久不久就爆粒大豆豆...)


小時候不懂護膚, 也沒錢護膚, 所以皮膚一直沒好過。今年五月第一次拍婚照, 面上豆豆總算給我小小面子, 拍照前皮膚不錯...


不過, 之後就很恐怖了, 豆豆圍著腮邊和下巴大爆發, 又皮膚敏感...我懷疑是拍照那天我回家用卸除油卸厚妝時用得太兇狠...


最近好了點, 但紅印還在。以前青春少艾, 暗瘡印很快就退, 現在身陳代謝慢了, 那些印就賴死不肯走 ><


上次大O組聚, teresa介紹我用珍珠粉退印, 還說用國貨就ok, 不用太貴。結果我買了這個︰



from 裕華國貨,$45 還有九折哩


晚上用水/cream混和珍珠粉至糊狀, 塗在紅印處


希望有效 [&不會被毒死] 啦~*


BTW, 大家有 non-oil base 的卸妝好介紹嗎? (因為下星期去試妝後又要卸厚妝=.=)


8 comments:

  1. 小心國貨用左好多螢光劑,所以白得快,但係好似會致癌架。我之前背脊好多粒粒,皮膚科醫生叫我用Neostrata Gel Plus,okay喎,我好勤力早晚都搽,用左兩個禮拜,冇晒粒粒,D印淺色左好多,不過支gel plus個味就唔係幾好聞。
    我用過Bioderma同埋Vincy make up remover,我覺得Bioderma好D
     
    [版主回覆07/30/2009 21:36:00]我買完都有D擔心架...不過我見呢隻都有BLOG友買過話OK... 我成日都想試NEOSTRATA呢! 不過好似一定要睇醫生就有得買咁... BIODERMA我都有用呀~落厚妝好似落極都未落晒...

    ReplyDelete
  2. dermatologist once told me that non oil base make up remover does a perfect job for normal daily make up... but not heavy one... she has suggested me to use cleansing oil for heavy one... so... i guess u have to clean many many times for heavy one by using non oil base make up remover... hahahha...
    [版主回覆07/31/2009 13:11:00]都可能要啦...真係唔敢再用油...

    ReplyDelete
  3. one more thing... u could probably get the gel plus in some clinics.. or.. a friend of mine buys it on the internet...

    ReplyDelete
  4. 我琴日睇到報紙話中國有個21女仔用珍珠粉之後D皮膚變成一個老婆婆般...真架真架...!!!
    [版主回覆07/31/2009 13:10:00]我就係睇到呢段新聞之後開始驚...

    ReplyDelete
  5. Bioderma for sure is good for sensitive skin,
    but for heavy make up, must use oil la! u know I wash 3 time with cleansing oil after wedding!
     
    for cleansing oil, i love Fancl the best, I have used for many years!!!!
    [版主回覆08/01/2009 10:57:00]大家都好buy BIODERMA呢! 如果要用油落三次, 我諗我塊面會瘋狂大爆發

    ReplyDelete
  6. 飛‧月 - FLY to the MOONJul 31, 2009, 5:19:00 PM

    我試過用neutrogena deep clean cleansing lotion,再加BIODERMA落厚妝架,so far so good,你可以諗諗~
    不過都係cleansing oil會好d~
    [版主回覆08/01/2009 10:55:00]兩樣加埋係可能好D喎~ 等我試試先 ^^

    ReplyDelete
  7. 那單新聞我也看過,國貨還是不要亂用好。
    [版主回覆08/03/2009 15:27:00]大家越講我越驚, 依家盒野放左響度唔敢用...

    ReplyDelete
  8. Aveda既卸妝水OK好用呀, 你可以試試.
    [版主回覆03/12/2011 21:33:00]多謝你呢!最近都係用緊bioderma,下次可以試下你既介紹啵~!

    ReplyDelete