Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, November 30, 2017

[三十五週五天] 乙型鏈球菌篩查 • 政府 • 15

Nov 30, 2017 • w35d5

嚟到懷孕後期,又有一關要過,就係驗B鏈。所謂驗B鏈,即係公立醫院免費提供嘅乙型鏈球菌篩查,想知多啲就...請睇返上胎記錄:[三十五週三/四天] 產前檢查+乙型鏈球菌篩查• 政府 • 15

上胎木木媽係中左嘅,生木木時要比人打多一枝抗生素,不過陀呢胎時我問過幾個醫生,都係話無關連,所以希望呢胎唔中少一個風險啦。上次係好快走得的,今次唔同左,驗B鏈前要入六號房聽姑娘教點樣抱BB、點樣餵人奶,其實同廣華產科其中一個講座內容係一樣的,加上係二胎人奶媽的話,會覺得浪費時間...不過都好欣賞醫院為左推動母乳餵哺而增加資源嘅。



聽完講座就去八號房,由姑娘負責抽取樣本,用枝長棉花棒喺陰道同肛門撩一下咁,係唔舒服,但都只係一下兼好快。驗B鏈由於唔係醫生負責,所以只會有半日到診紙的,要留意。

No comments:

Post a Comment