Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, November 30, 2017

[三十五週五天] 產前檢查 • 私家 • 14

Nov 30, 2017 • w35d5  劉珮琪醫生  5 LBS 2 OZ  BPM: 155

自從上次睇私家知道林林曳曳,臍帶纏頸兩圈之後,話完全唔擔心就假嘅,都有keep住同林林講叫佢乖乖地放過條臍帶...兩個星期後再照超聲波,希望有好消息!

結果...林林堅係曳嘅,而且已經三十五週,頭已經落盤約五分二,劉醫生話子宮內唔多夠空間俾林林unwind返臍帶啦。唯有希望順產時快快手,條臍帶夠長,唔好令林林心跳減慢,令媽媽唔駛食全餐啦...

不過林林都有驚喜俾到爸爸媽媽,就係竟然仲睇到佢個樣 (但都只得一瞬間)

BPD   8.71cm    35w0d  41%
HC     31.31cm  35w2d  32%
AC     30.11cm  35w1d   29%
FL      6.40cm    35w2d   31%

同兩星期前嘅數字比較,例如 FL percentile可以由70%跌返31%,其實係咪睇醫生點度呢,爭0.x厘米都可以差好遠 ._. 而體重就已經有五磅啦! 再住多五星期的話,唔知會唔會有七磅呢...?


No comments:

Post a Comment