Baby Birthday Ticker Ticker

Tuesday, November 7, 2017

[nov7] 小林先生夫人的七週年銅婚紀念

當我想打呢篇blogpost嘅時候先發現,原來我寫到三週年皮婚 (2013) 就無再寫落去...都係因為木木囉! (賴得就賴) 其實之後幾年都有慶祝,不過無再就正日喺外地慶祝,只係帶埋木木去返證婚嘅地方影張相,出街食餐飯咁。

四週年絲婚 BLT steak
五週年木婚 La Locanda by Giancarlo Perbellini
六週年鐵婚 wooloomooloo

今年係銅婚,或稱羊毛婚,小林太太因為屋企無毛冷而決定叫銅婚(!),是故七週年牌上附有香港一毫硬幣一枚! 我有check過架,一毫子成份係鋼芯鍍銅合金,qualified的!

之前三年都有帶埋木木出去,今年無帶木木,帶左林林 =P
去左我想食好耐嘅溫野菜,小林先生話我地愈食愈求其...其實大家都開始覺得去邊度慶祝、要唔要買禮物都唔係重點,重點係大家在一起 =] 不過講得出呢句說話,就代表我地老了 T.T





之後先去返註冊場地影相,唔知呢個地方仲可以俾我影到幾多年呢?



七年,有說七年之癢,都叫做平平安安渡過左,仲多左件林林添 =P
下年要帶兩個小朋友黎影八週年啦! 期待!

No comments:

Post a Comment