Baby Birthday Ticker Ticker

Friday, June 3, 2011

買黎買去都買唔成之scrapbooking machines

背景︰婚前誓神劈願話不會沉迷scrapbooking,但有「補底」話婚後不排除
婚後自然墮入深淵,但以購買材料工具為主,真正開工少之又少 =p
又因為身邊好友人人都有cuttlebug,最近工作又清閒
於是萌起「不如買番部」之意

備註︰其實之前擁有一部全新cuttlebug,但...賣左!


過程︰cuttlebug v2已出好一陣子,但暫時不考慮
雖然cuttlebug可摺合可收柄易收藏,但入口位窄兼機身是我最討厭的綠色...
然後經芝士介紹認識了big shot黑x粉紅的機身,闊少少的入口位,夾同廠的sizzix folders & dies...


fyi, 最新出了紫色為主的機身!


深入研究,發現除cuttlebug & big shot,世上還有許多其他品牌的同類機器
spellbinders, zutter, quickutz, tim holtz...


最後發現了「她」- bigkick和big shot基本上一模一樣的機身設計,但擁有shocking pink的機身顏色!
網上見到外國人話︰The big shot was done by Ellison design and the big kick by sizzix and provo craft. The companies have parted ways and sizzix is now completely owned by ellison.即是說「同一個阿媽生」啦! 購買慾指數大幅上升!


結果︰最後仍然是沒有買...
本來上星期發現減價至USD60再20%off,超級心動!
但因為家中剛添置另一樣「玩具」,加上其實我仍然是十五十六
今天覺得自己會常常用,明天會嫌folders & dies好多又好貴...


所以決定擱置,直至我可以100% make my mind
但我已成功魔到blog友小草購入,哇卡卡!
小草,等你的試用分享!


------------------------------------------------------------------------------------

然而slice elite也是wish list裡的一項
雖然身邊魔鬼好友從恿我買另一部
不需要買cartridge的digital cutting tool - silhouette sd





但經我深思熟慮之後,仍是覺得slice比較適合我 =]
昨天「又」發現減價再20%off,立即找朋友一起買
...最後因為discount offer過期而買不到 ><

that's why topic叫「買黎買去都買唔成」><
blog友有興趣買可以讓我知道,下次等到又有大劈價之時齊齊買齊齊慳 =]


但我很可能幾天後,又會轉回silhouette sd的懷抱 (被好友們笑><)...
所以我上文所謂「深思熟慮」...算吧啦...


1 comment: