Baby Birthday Ticker Ticker

Thursday, June 23, 2011

wedding day photo album by joseph's

wedding day P&V package裡除了有好駛好用的photo index
也包括了一本 6" x 8" 的photo album
在婚禮個半月後,i.e. 十二月尾去收相時,收到一張note
說要挑二十張相做photo album

二千多張相裡挑二十張,有夠難了吧?
所謂「過左海就係神仙,嫁左就梗係會懶」
我到二月尾,i.e. 兩個月後才嘔到廿個photo no.!
說是個半月可取...alright...

然後到了五月初,i.e. 已經over個半月,是兩個月後才打去追
電話的說今個星期尾才會送到,alright...
結果今次又真的很乖有來電喎。


可是上去取相簿的時候,揭著揭著...
發現有一幅相明明該是march-in的,竟變成了席前其中一張賓客合照?
內心大團火球準備要爆發時,冷不防他們拿出我發的email
上面我自己寫的no.正正就是那張「唔黎啦更」的照片no...
幸好沒發火,不然發燙的臉不知要往哪裡擺了 ><
(回家立即查證,是我722寫做772之類的烏龍事啦。)


本來以為自己錯的要承受,哪知道他們竟然可以把照片「起」出來再做!
加分! (還未寫vendor review喔~~~)
今次當然不會催 (要知恩感恩啦。)
但有見他們說「個零禮拜有得拎」而當時已經三個星期後的情況下...
還是有打電話去「查詢查詢」
而接聽小姐的語氣像是「晨早有啦你唔黎拎之嘛!」,扣返!
最後在一個月後再上去取相簿。


所以這本明明可以在婚後三個月拿到手的相簿
變成 1.5 + 2 + 2 + 1 = 六個半月後才拿得到...


不過...這本photo album例是令我有點喜出望外啊!
可能製作人員有幫照片tune過
沖曬出來的照片super good quality in terms of colour & contrast!

又或者可以這樣說,是我挑片挑得好啦,哇卡卡!
因為只能有二十張,所以主題是"snapshots of the newlyweds"多挑有做效果的,也盡量安排由早到晚的重要場口都有照片
成為一本超濃縮版的大日子紀錄囉。
(自己製作的那本photobook則不知道要何年月日才的起心肝開始...)


因為7nov2010還未分享完畢,為保持神秘感照片有點小啦。


14 comments:

  1. 二千幾簡廿張真係有難度~~而且太多no啦~~寫錯都難免啦~~
    我喜歡你右手面最右下角個張呀!!!好得意同好sweet呀!!!
    [版主回覆06/24/2011 13:16:00]錯就要認,打就要企定...如果佢無得起出整過,我都無得怨人,因為真係自己唔岩...果張係送緊客,好明顯係因為搞掂晒而笑得咁開懷啦~!

    ReplyDelete
  2. 睇d 相, 真係可以話係當日既highlight 呀~ 期待繼續分享~
    [版主回覆06/24/2011 13:22:00]嗯嗯~super濃縮!不過張張都係得我地兩個人,所以都係自己睇好啦,俾人睇可能覺得好悶呢~

    ReplyDelete
  3. haha~ 但你d相, 在Joseph facebook度都睇到啦...wakakaka
    [版主回覆06/24/2011 13:23:00]呀,係喎唔記得左添...可能果時無乜人睇我個blog又或者睇左joseph album都唔認得我係邊個啦...呵?

    ReplyDelete
  4. 啲相好正喎,你有張個表情好可愛喎,做咩"wear"晒口咁呀?
    [版主回覆06/24/2011 13:24:00]果個好明顯就係樣衰既表情啦,樣衰都擺就一定係有好重大既原因...

    ReplyDelete
  5. 有冇大張相呀?
    好似真係映的幾好播
    [版主回覆06/24/2011 13:36:00]係之後既分享陸續都會出現架啦~

    ReplyDelete
  6. 我被右下角的相吸引住,
    應該係送客個陣,好想睇多o的
    [版主回覆06/24/2011 13:37:00]係啊,最後一張亦係送客果張!影得比較少相所以大家未必見過呢~ 都唔知幾時先寫到去送客...

    ReplyDelete
  7. 哈哈...我三月結婚,兩個月後取相,宜家六月底我都仲未揀相........
    睇黎今晚返去要快d 揀完send d 資料比佢地做相簿先...
    [版主回覆06/24/2011 13:44:00]哈哈~ 大家做左阿太都係一樣...咁懶 =] 不過我都好明白,因為真係要的起心肝坐幾個鍾先揀到! btw, 原來你honeymoon去左okinawa,我八月都會去啊! 不過就未plan itinerary...

    ReplyDelete
  8. 2000+ 揀 20 張!超難 ~
    [版主回覆06/24/2011 13:45:00]即係百分之一,所以真係唔怪得我揀咁耐...哈哈!

    ReplyDelete
  9. 快d分享埋其它啦 love, wanna to read more
    [版主回覆06/24/2011 13:46:00]我真係寫得好慢...千祈唔好學我...

    ReplyDelete
  10. 我拎到相簿既時候..都有d驚喜呀..
    我估唔到質素咁好..同埋好有手感呀!!
    [版主回覆06/24/2011 13:47:00]嗯嗯!估佢唔到!完全見得人啊呀!

    ReplyDelete
  11. 肥寶的刨冰機Jun 24, 2011, 12:48:00 PM

    好想睇多o的R
    [版主回覆06/24/2011 14:37:00]陸續有黎,下篇到註冊啦~

    ReplyDelete
  12. haha~ me too ar~
    Already 5 months, but my photo book (wedding day) did not ready yet~ Not the studio's fault, is I am too lazy to send the feedback to them~ = p
    (But my one is not from Joseph)
    [版主回覆06/27/2011 13:31:00]係啦,可能婚前太辛苦,婚後我都hea左勁耐先似返個正常人~ 快d揀啦~ 呢d只會愈拖愈唔想做 =]

    ReplyDelete
  13. 我好懶...結婚半年之後先揀到20張相俾 Joseph~~ 所以上兩個月先拿到相~~haha~~~都就來週年紀念la~~~ 本相薄真係幾靚ka~~~好滿意~
    [版主回覆06/27/2011 14:20:00]你點同呢~ 你之後有左bb嘛,你係生左bb之後仲可以寫wedding blog仲勁啊!

    ReplyDelete
  14. 真係幾好, 好靚喎....我d 相阿jan 要我等3個月啊!!!
    [版主回覆06/28/2011 11:07:00]慢工出細貨嘛~ 都係好事來的! 等jan再執靚d相 =] 等睇你既wedding day photos!

    ReplyDelete