Baby Birthday Ticker Ticker

Wednesday, June 8, 2011

纖形...how many minutes?

以前做女住新界,就算每年兩次一田大減價都可以無動於衷
因為衫褲手袋無錢買,宅女臉零化妝,超市、家品則有媽媽去拚
所以我是婚前一年才意識到
百貨公司減價的重要性摸索到「原來所有百貨公司每年都在五月和十一月大減價」的模式! (好鈍...)

有趣地發現去年兩次的「血拚方向」有很大差異呢。
2010 may床品、濾水器、碗碟、垃圾桶、泳衣那時smallhome裝修完工又不急於入住,所以留待大減價才添置家庭用品
至於 * bikini * 則是為了婚後十一月的honeymoon,夏天要買定!

2010 nov濾芯、公仔麵篙麥麵烏冬麵+汁、襪那時還在當「賴死唔搵工的扮少奶奶」,當然要儲定糧日日弄簡單午餐
還有既為人妻,就要從奶奶手中接棒,為老公的貼身衣物張羅

2011 may奶豆漿薯片零食飯素急凍豬扒串燒寬糖公仔麵篙麥麵烏冬麵+汁、襪時至今日,血拚方向已經大致穩定,主打超市! 但比剛結婚時更多元化 =]

為何其他都沒大需要呢?
床上用品︰雖然好想買新款床品,但媽媽話︰「四套乜都夠啦!」
家庭電器︰家族裡有人從事相關行業,所以極少循正常途徑購入
砂煲罌撐︰兩家父母常常提醒︰「千祈唔好買煲買鑊,我地有得俾你」
全新! 肯定是多年來兩大超市印花換購之戰績但又用不完... 


不過今次我們竟然為smallhome添置了unbelivable的...
OTO CRUNCHER! 就是那部去年開始由胡定欣代言的「纖形5mins


我記得自去年廣告出街之後,bubu就經常話要買給我,因為
成日話落街做運動都係得個講字,買部係屋企就無得唔做啦
我嘛,一來覺得貴,二來覺得大,三來覺得做最多三次就會擱置一旁
所以bubu次次話要買的時候,推得就推...



結果還是在bubu的激將法下

還有就是看著兩個肚腩愈吹愈漲而屈服買回家...

希望它可以幫助小林家兩口子趕走拜拜肉、收緊腹部、激減hip和擊退大腿脂肪!


機身上方有個counter,除左可以顯示 count,calarie loss之外
最過份之處是可以count 時間...
過分在於一停住不做,時間也會停下來,i.e. 零機會偷懶,要做足 5 mins!

摺合之後尚算薄身,可以挨挨旁旁或者攝呢攝路
不過以我們的smallhome,還是覺得有點大...
大也好,礙眼得無辦法逃避它 =]



試用情況
五月尾送貨,至今大約平均兩日做一次
初期只能用level3 (有四種高度選擇),做10下已經面紅耳赤,堅持至30下收工
現在開始用level4 (最高),可以連續做15下,大概可以做40-50下
但也只不過是分半鐘左右
...繼續努力!

做完機之後,腹部及手臀明顯feel到酸痛
反而 patpat & 大脾就無什感覺 ><
究竟可以維持多久呢? 哈,哈,哈 =D

本人覺得做機動作不太優美,所以找來video代替 =]

29 comments:

  1. 一邊睇電視一邊做....5分鐘好快過既....繼續努力!!! 練返下個靚靚身型.....靚太你實得既!!!
    [版主回覆06/09/2011 16:51:00]初時都以為五分鐘好快je,點知呢五分鐘原來好難過...我實得既!

    ReplyDelete
  2. 。◕‿◕。蚊 • 犬。◕‿◕。Jun 8, 2011, 9:53:00 PM

    加油呀
    [版主回覆06/09/2011 16:52:00]我...會...架...啦...(哈哈!)

    ReplyDelete
  3. 嘩...我覺得好辛苦呀, 你好勁呀...我而家都係去做yoga 減肥呀..
    [版主回覆06/09/2011 16:53:00]我成日都想去學funky或者belly黎減,但我連放工去上堂都懶...你先勁啊!

    ReplyDelete
  4. 莎拉蛋糕Sarah CakeJun 9, 2011, 12:11:00 AM

    從c9仔既角度, 買咗唔用就好唗,,,,所以要加油努力
    [版主回覆06/09/2011 16:55:00]係,發揮c9態度,用盡佢!!!

    ReplyDelete
  5. 啱o嫁啦~~ 一定要 Keep 呀!!!
    唉..... 我就越o黎越肥..... 一個字.... 懶之過..........
    [版主回覆06/09/2011 17:03:00]嫁左之後好似吹波咁漲得好快啊,6299係咁谷肥我...所以要做返d運動抗衡下...

    ReplyDelete
  6. Hahahaha 機器只係附助的,最緊要係有恆心!加油!
    [版主回覆06/09/2011 17:05:00]我發覺要較鬧鐘,如果唔係會側側膊唔想做的...

    ReplyDelete
  7. 見效的話, 記得話我知, 我個肚係重災區, 好想減下, Thanks!
    [版主回覆06/09/2011 17:06:00]我諗要多少少時間,同埋我要再勤力d先會見效,到時再報告~

    ReplyDelete
  8. 果然係~ 睇您blog都會有好野介紹ar! 夏天來到個個先走去減~ 我仲要仲未開始減tim! 睇來, 要找您來作個磅樣了! 這個機, 我相信效果都會幾大! 我覺得每天做5min的帶氧運動, 唔只可以減肥, 成個人都會健康左好多! 您做的時候, 記得要留意自己的一呼一吸岩唔岩, 會有幫助更快達到效果的! ^^
    [版主回覆06/09/2011 17:07:00]其實係前排d同學話去beach,我剩係著住小背心都覺得唔見得人,何況係泳衣,所以先的起心肝買! 多謝你既reminder,等我做機既時候留意呢方面先!

    ReplyDelete
  9. 明明結婚前都好有恒心去做gym, 一結完婚就....... 肥左好多喇!!!!! 我唔想變肥師奶呀!! 努力!!!
    [版主回覆06/09/2011 17:08:00]我咪又係咁,我以前肥返晒婚前瘦落果d磅數兼超前啦!!!

    ReplyDelete
  10. 加油呀........ 一路睇電視一路做無咁攰呀
    [版主回覆06/09/2011 17:12:00]嗯~ 不過有時睇到d緊張位會hold住左唔記得做,哈哈~

    ReplyDelete
  11. 好勤力喎!! 唔好偷懶喎...hehe
    [版主回覆06/09/2011 17:13:00]寫呢篇blog都幾好喎,有大家提醒我唔好懶!

    ReplyDelete
  12. 有成果嘛 ?
    [版主回覆06/09/2011 17:13:00]未見,因為暫時都未可以日日做同埋做足5分鐘,睇黎要再努力d先得~

    ReplyDelete
  13. 你hubby真係錫你呢 如果我買呢d實俾人話我得3分鐘熱度, 諗都唔洗諗@@
    不過做運動又真係好緊要既, keep health & beauty ma 一定要堅持呀!!!
    [版主回覆06/09/2011 17:15:00]佢只係對我話會做運動感到完全失望,想我做多少少運動咋 =] 係,我會堅持的!

    ReplyDelete
  14. 加油!一定成功趕走D BYE BYE肉!!!
    [版主回覆06/10/2011 13:45:00]嗯!拜拜肉同肚腩都係我既重災區! 一定要消滅佢地!

    ReplyDelete
  15. 我之前都想買跑步機,但屋企實在無位放,家下日日朝早落樓下跑步o羅......
    [版主回覆06/10/2011 18:01:00]我屋企依家就多左呢舊好大舊既野...你好有恆心啊,日日都起到身落街跑!

    ReplyDelete
  16. 加油呀!!!個大project完左所以成個人都放鬆晒, 依家要加把勁啦~~~
    [版主回覆06/10/2011 18:02:00]真係成個人鬆晒,唔止係精神,連d肉都係 >

    ReplyDelete
  17. 岩岩好快咁"立"下眼 以為張poster入面o個個係你
    [版主回覆06/12/2011 13:03:00]唔會掛…差十丈遠,你眼力有問題啦 

    ReplyDelete
  18. 唔做會停計時間, 呢招果然'絕'!
    [版主回覆06/13/2011 09:47:00]搞到我依家做到面紅耳赤都唔夠5分鐘  要再train up下先得~!

    ReplyDelete
  19. 我都好有興趣~~~生完BB、坐月又食得好多~~~發現以前d衫唔係好o岩著... 所以都要減下磅、修下身~~~但係好怕自己買佐之後又懶...之後得個擺字...
    [版主回覆06/13/2011 15:51:00]好怕自己買佐之後又懶...之後得個擺字... 呢樣都係我最擔心既野,如果我未結婚就一定唔會買,但係bubu話佢會迫我做先敢買呢~

    ReplyDelete
  20. 我申請渣打, 佢說成功了會有這部機架. 點知我成功申請左, 佢就說我有了manhanttan 所以無得送野比我, 超衰. 如果唔係, 可以同你一齊share下呀嘛.
     
    [版主回覆06/15/2011 22:14:00]搞錯啊?不過又會好少成功申請就送咁大件野,通常都係送下cash coupon同小禮物咁,唔知佢係咪想說你而咁講呢...

    ReplyDelete
  21. 記下牛精家庭一點一滴Jun 14, 2011, 12:49:00 PM

    我都有買呢部野...開始時我只做到50下..已經辛苦到暈,上個月影完相就無再做,ha..睇完你呢篇野,提醒我今晚又再努力
    [版主回覆06/15/2011 22:15:00]哈哈!女人有目標(影相,結婚)真係乜都得!我婚前都好忍得口,依家真係本pea咁食!我呢兩日已經做到60下啦!一齊努力!

    ReplyDelete
  22. 一田同埋SOGO都係五月和十一月架, 不過SOGO永遠都早過一田幾日架!~  下次收到風話你知丫!~ 我而家主打都係超市呀, 上一次買唔到公仔面呀.......買左奶+ 芝士腸+ 扎肉+ 烏冬+ 篙麥麵+ 汁! 串燒好好味架?
    [版主回覆06/15/2011 22:31:00]呢兩年都開始摸到啦,永安就再早少少~ 串燒好方便架,有埋汁,拎出黎解凍煎黎食就ok! 奶+ 芝士腸+ 扎肉+ 烏冬+ 篙麥麵+ 汁 >> 除左芝士腸同 篙麥麵之外其他我都有買呀 =]

    ReplyDelete
  23. 呢部機我覺得係極辛苦既…而且係修緊肌肉既運動…我目前十分需要消脂…
    [版主回覆06/15/2011 22:32:00]我就係手臂同patpat都鬆泡泡,日日都有人提醒我叫我肥寶寶...

    ReplyDelete
  24. 我發覺搓麵包o個排對手係最幼架XD
    [版主回覆06/16/2011 11:10:00]總之就係唔好俾個人停就最幼啦,哈哈!

    ReplyDelete
  25. bubibu, 等我下次都買串燒先!~~ 你下次一定要買車打芝士腸呀! 好好食架! 一包有5條果隻! 次次都比人搶晒架!! 果頭話減肥仲叫你食芝士腸, 嘩哈哈!
    [版主回覆06/18/2011 11:38:00]邊個牌子呀?等我認住下次去掃!我唔食屋企都有個佬要食架嘛~ 

    ReplyDelete
  26. 我都係睇中左佢先申請渣打, 不過唔知申唔申請到, 我明明fax左d資料俾佢, 又成日sms叫我fax.........
    [版主回覆06/18/2011 11:39:00]fax左追個call好喎~我有次又係fax極都話我無fax,激死~

    ReplyDelete
  27. Groupon做緊特價喎!
    [版主回覆06/24/2011 14:03:00]做緊幾多錢呀? 我搵唔到啊~ 希望唔好平過我買啦,唔係就喊三聲

    ReplyDelete
  28. haha~ 我老公同你老公相反呀... 我想買呢部機好耐啦... 不過我老公唔俾我買... 話怕我3分鐘熱度... 阻住屋企d位...
    我都係見渣打信用卡有送... 先即刻申請!! 等佢無得話我..... :p 不過我仲未收到換領信... 等我遲d打去問下先~
    [版主回覆07/21/2011 22:24:00]其實都真係ok阻定~不過就係咁覺眼,bubu日日都記得叫我做,而做落又真係feel到有進步,幾好!

    ReplyDelete
  29. 我都剛買了~~~做最易都係做到65下咋~~好辛苦呀~不過我會努力~你現在有咩成果~~
    你唔講都唔知百貸公司係有咁樣減價~~~~THXTHXTHX!
    [版主回覆08/09/2011 13:30:00]我係慢慢加上去的,最多試過做80下,照佢講做足5分鐘暫時係無可能既事...我呢排忙所以懶左無做,但係好似覺得手臂有瘦到少少呢~

    ReplyDelete