Baby Birthday Ticker Ticker

Tuesday, May 31, 2011

movie &

上兩星期的週末都在SOGO & 一田血拼
bubu話,今星期會舒服點,因為將會是 movies movies & movies!
今年夏天有多套猛片上畫,當中續集尤其多
cars 2,kung fu panda 2,tramsformer 3,harry potter 7pt2 (終於!) ...
其中bubu指定要看 "hangover part2"

hangover part2 (醉爆伴郎團2) http://hangoverpart2.warnerbros.com
其實重點不在「伴郎團」,在於「醉爆」
兄弟們幫新郎辦bachelor party,狂歡達旦後無啦啦身處曼谷
無啦啦臉上多個大tattoo,而最重要是新郎不見了!

如果bubu婚前給我來這個,我會...我會...我會...
不會啦 =] 婚前一晚bubu很乖的幫我在砌seating plan...


上集 "hangover"玩las vegas,由入場笑到散場,雖然爛,但真的好鬼好笑!
所以追求電影有深度/有特技/有明星者切勿買票看 =]
那時bubu已經話有續集一定再睇,現在得償所願啦...

介紹完有關groomsmen的,當然亦有bridesmaids的!

bridesmaids http://www.bridesmaidsmovie.com
女主角被朋友欽點做moh,帶領一班姊妹幫新娘辦婚禮
你看下圖已經可以大約猜到,燕瘦環肥哪種都有
性格更是天南地北,有perfectionist,有weired,有princess-like...絕!
如果是我,絕對會嘔血,而且絕對會完完全全「交託」予伴娘大人!!!


不知道"bridesmaids"會否在香港上畫呢?
因為美國那邊已經開畫大半個月,但未見香港有動靜...
唯有找來official trailer「睇trailer止渴」
單是看開頭講moh duties已經會心微笑...


結婚前中後看wedding movies特別投入
前陣子重看"27 dresses"看得津津有道
去年上畫的"brides war"更加是one of my fav.!

15 comments:

  1. 27 dresses 同 brides war 都勁好睇呀~
    我都想睇HANGOVER PART2, 不過我冇睇過PART1 唔知睇唔睇得明呢....
    [版主回覆06/01/2011 12:26:00]代入感好大 =] 呢d得啖笑既戲,未睇過第一集都肯定無問題啊!

    ReplyDelete
  2. hangover part2    - 單望張poster我一定唔會睇, 但係睇完trailer又幾好笑喎, 多謝你既介紹~~
    我期待6月尾睇transformer 3 ~
    [版主回覆06/01/2011 12:32:00]果時我望住hangover既poster都無諗過會睇,bubu睇完trailer話好好笑一定要睇,真係笑到彎晒腰 =]

    ReplyDelete
  3. brides war 我都有睇呀!!!!我都覺好好睇呀!!!
    hangover part2就未諗睇啦~~因為PART I我都未睇呀!!!
    [版主回覆06/01/2011 12:34:00]brides war裡面kate hudson件very wang令我愛上tulle dress =] hangover呢d無無聊既戲,未睇過上集都無問題啦~

    ReplyDelete
  4. Hangover 2 必睇!! 睇完一果陣攪到我成日問我(當時的未來)老公, 返到美國唔准自己去 Vegas!! 驚佢會冇左隻牙返黎呀!!!
    [版主回覆06/01/2011 12:35:00]哈哈!我都記得啊! 今集其中一個俾人紋左個tattoo! 有乜理由紋身咁痛都唔醒架?

    ReplyDelete
  5. 你老公好好呀,肯陪你做手作仔!反而我男友就不停潑我冷水,又話我整呢整路、又話我整左都無人睇!不過我最近都tum掂左我男友,俾我買gocco啦,wakakaka!
    [版主回覆06/01/2011 12:36:00]買gocco真係要諗清楚呢,因為真係要有好多commitment同決心先做到,果時我都辛苦到好想放棄...

    ReplyDelete
  6. 哈哈!me too!! 一定會睇醉爆2,第一集真係笑死!!
    [版主回覆06/01/2011 12:39:00]無錯,果時睇不停咁問︰有無搞錯呀? 唔係丫嘛...

    ReplyDelete
  7. tramsformer 3~~~~~~~~~~~~~~~~~~i am waiting~!!!!!!!
    [版主回覆06/01/2011 12:40:00]bubu is waiting too!我自己就想快d睇埋harry potter,結束呢個由中學到結婚都未完既事情!

    ReplyDelete
  8. harry potter...我睇到第三已經冇心追落去..!!! 反而變型金剛我好鐘意呀..!! 我男友直頭愛上左...又買碟又買玩具機器人..!! 唔知佢想點..!! HAHA
     
    Bridesmaids 好似唔錯咁wor~~~~
    [版主回覆06/02/2011 17:44:00]男仔都係好呢d架啦...bubu上年定唔知前年見到tramsformer出續集,開心到彈下彈下!
    bridesmaids雖然個女主角麻麻地,但係各bridesmaids性格夾埋都應該幾好笑~~

    ReplyDelete
  9. 醉爆伴郎團真係好好笑呀....我都想睇埋2呀...hee...
    [版主回覆06/02/2011 17:45:00]原來好多bloggers都有睇hangover! 志同道合!

    ReplyDelete
  10. 我都好擔心我會放棄,因為我有同事又係買左gocco & cuttlebug,結果又係因為太辛苦而放棄!所以我到時會叫我男友幫手諗設計,因為我個pre-wedding花球本來都係自己整,但又係整整下發脾氣,結果都係我男友整!
    [版主回覆06/02/2011 17:48:00]我想像到你發脾氣既樣 =] hubby肯整又識整係一件好幸福既事,咁有佢無限量幫手就唔駛擔心啦~

    ReplyDelete
  11. 莎拉蛋糕Sarah CakeJun 1, 2011, 8:18:00 PM

    Hangover 2 必睇,,,10分期待呀,,,,睇嚟都要買定飛啦!!!!
    [版主回覆06/02/2011 17:45:00]我星期六去睇啦~!

    ReplyDelete
  12. 我都想睇Hangover 2, 第一集笑死了我~ ★ 這是黑暗最害怕的 ★
    [版主回覆06/03/2011 11:33:00]第一集真係爆笑,希望第二集唔會失望啦~

    ReplyDelete
  13. bridesmaids好似好吸引呀
    想睇~~
    [版主回覆06/05/2011 13:02:00]我都想睇啊,不過到呢刻都未見hk有得上呢~

    ReplyDelete
  14. 我睇左hangover 2喇~不過我覺得第一集好笑D~
    [版主回覆06/05/2011 13:01:00]我都睇左啦~!可能睇左TRAILER幾次,知道晒d好笑位,入到場無乜驚喜tim =p

    ReplyDelete
  15. 真係好睇~超好笑~
    [版主回覆06/13/2011 09:14:00]真係好好笑,不過下次睇呢d笑片真係唔可以睇太多trailer,睇緊果時知道d笑位係邊,無咁好呢 =]

    ReplyDelete