Baby Birthday Ticker Ticker

Monday, March 28, 2011

抄抄抄!又抄!


又發現有人抄BLOG,好乞人憎

(如果大家發現我轉左口語化寫BLOG,就代表我係堅嬲/激氣!)

最抵死係佢又唔係搬字過紙咁抄,係抄風格 • 抄大綱 • 抄用語

抄網誌分類
我將網誌分幾大類,其中同婚禮有關的一貫用 “w.(sub-category)" 命名,抄
你可以話好多人都係咁,ok,但係睇埋下面我就覺得連呢個都係抄

抄風格
例一
MUA,用一篇簡短既交代自己confirm左MUA,另外private試妝
再用另一篇「抄味濃」既blogpost介紹MUA choices,抄
例二
係果篇「MUA choices」裡面,sub-topic highlighted in pink,MUA個名用另一隻色,側邊跟住font size細d既hyperlink,下面寫comments,抄

抄大綱
就係我覺得「最抄」既地方
例一
my choices of MUA」,舖排完全一樣…
intro > favourites > 2nd tiers > out of the list > 試妝分享,抄
例二
先講自己抗拒d咩WG,跟住講自己dream WG要有既元素,再貼相,抄
例三
導出…導入…導出…導入」,連唔係婚禮既都係咁
先講點解想買,跟住講呢d美容機既原理,再講市面上有d咩機揀,抄

抄用語
好多…
唔係成個段落咁抄,但係睇得出係消化完人地寫既野之後,自己寫返一次出黎,而當中有d用語會「唔覺意」咁寫埋出黎

!!!!!!!!!!!!!!!!

我都唔知我嬲得岩唔岩,因為佢又無原文逐粒字抄
但係我真係覺得佢咁樣抄都係叫抄丫嘛

唔知佢係有心定無意,暫時「天使bubibu」佔優既…可能佢睇得多,潛移默化下寫返d一模一樣既野出黎,又或者唔知點寫好…
但係「魔鬼bubibu」亦都同我講,唔想諗點寫咪唔好寫囉!cheap!

哎呀,好嬲呀!
我已經「黑名單」左佢,但係用其他A/C試過,黑名單好似無咩用…
我知一定有人會講寫得就要預左,唔可以介意咁多,但真係好忟點解有人可以咁厚面皮丫嘛,唔覺得咁樣唔好架咩…
再係咁唔鬼寫啦!

仲有,我想順便同大家講,我叫bubibu,唔係叫bibubi,或者bibubu,bububi!
寫錯我都會一樣照樣做朋友,但心裡面點都有會少少唔開心架嘛,你明唔明啊?

1 comment: