Baby Birthday Ticker Ticker

Monday, May 4, 2009

買個平nubra

Marry Claire的婚照裡有一條WG需要穿nu bra,所以要買一對砵仔糕 (我打電話告訴媽媽我要買砵仔糕,要晚點回家,她還以為我真的要買吃的回去...)


上次fitting時她們叫我買美麗佳人「獨有」的日本nu bra, HK$500! 說可黏百多次 [我哪會用百多次!], 我嫌貴, 所以說自己出去找。


然後我發覺這個膠傢伙身價可平至五六十, 亦可貴至七百多! (原來美麗佳人的都不算最貴...)


private shop賣的叫nu bra, 美國貨, $880;


有次見到city super也有, 不記得價錢, 大概$500~600;




blogger怪獸公私買的是closer [好sexy & cute的內衣店!], 布面的 (薄身, 不適合我這種極需要裝假狗的身材), $388;


上網研究過, 花園街, 旺中和女人街都賣平的freebra, 大致上沒問題, 但不要期望用百多二百次。ok! 最多結婚前買過新的, 總共都只花百多元。




花園街我去過, 問過幾檔都沒賣, 見過有blogger說買到$55;


旺中因為我沒去, 但又見過有blogger說有地下檔仔賣$59, 上面入舖的賣$189! 還標價原價$489, 真過份!


我最後在女人街買, 近家樂那邊, 輕鬆地用「預期價」購買!


bubibu (指著freebra): 呢對幾$呀?
看檔姨 (半鹹半淡廣東話地): $89啦
bubibu (猶豫約5秒, 未有任何講價或離開意欲)
看檔姨 (心急地): 平d俾你丫, $75丫
bubibu (咦, 有得講下喎, 繼續扮野): $75咁貴...
看檔姨: 咁你想幾多呀? (bubibu註: 唔係惡架, 真係想知道你心目中價錢果種)
bubibu: $60啦
看檔姨 (面有dddddddd難色): $65啦
bubibu (作狀走人): 咁一係再睇下先...
看檔姨: 好啦...$60啦!


早知開價$50...><, anyway, 完滿完成任務!


回家search "Freebra", 發現網頁! [雖說看上去很像假網]




packing有點不同, logo上的小字也有出入...真不知道誰真誰假


總之乖乖的黏住不要跌就行了...


1 comment: